Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1st micro kweek royal dwarf

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1st micro kweek

nog bedankt Tigra.
    10 dagen en 1 dag..
    Omdat mijn dames rond week 3 hebben stil gestaan/geleden door waarschijnlijk iets teveel water
    en teweinig voeding 28022010136.jpg 28022010142.jpg 28022010139.jpg weet ik niet hoelang ik nog
    geduld moet hebben voor ik kan oogsten. Normaal zouden ze 8-9 weken bloei moeten hebbben.
    Ik heb eindelijk de zoom functie op mijn mob. gevonden , hoop dat pics duidelijk genoeg zijn.
    plantje 013.jpg plantje 012.jpg plantje 010.jpg plantje 011.jpg
    plantje 005.jpg plantje 003.jpg plantje 004.jpg plantje 002.jpg

grt Polo
    Attached Files

Comment

Sexy plantjes heb je daar hoor polo. Kom wat later binnen maar ben helemaal betoverd!!!
      Die kunnen wel nog even hoor kerel, dus maak je geen zorgen ivm voeding. Persoonlijk spoel ik altijd grondig de laatste week maar daar zit je nog niet. Ff geduld nog.
      Keep up the good work!!!

Grtz $iR
      sigpic

Comment

Knap gedaan hoor, je mag trots zijn op je plantjes...
        She gives me the Blues ...

Comment

zal blijkbaar bij de foute post te kijken.
          Die zijn idd bijna klaar... ik zou toch niet te lang meer wachten in jouw geval en overgaan tot spoelen. Heb je de mogelijkheid om trichomes te checken?

Grtz $iR
          sigpic

Comment

bedankt belladonna en Sir,
            @ Sir, dus toch bijna klaar
            Ik moet nog kijken of ik meer kan inzoomen en mob. op een standaart kan zetten ofzoiets
            en hoop dat ik zo de trichomes duidelijker krijg.

grt Polo

Comment

netjes gedaan!!!! Mooie dikke lekkere toppen! Wat moet je nog meer hebben?

Comment

Veel geld om weinig te werken

Grtz $iR
                sigpic

Comment

Voor de liefhebbers,
                  uiteindelijke hoogte van 3 x Royal Dwarf feminized, met zelfde water/voeding/licht 40-49-59cm.

21042010425.jpg 21042010423.jpg 21042010430.jpg 21042010428.jpg
                  21042010411.jpg 21042010419.jpg 21042010416.jpg 21042010412.jpg
                  21042010422.jpg 21042010420.jpg 21042010417.jpg 21042010414.jpg 20042010410.jpg

Mijn kleinste plantje heeft denk ik de laatste keer water gehad, deze is ook het dikste. Als ze weer droog staat en de laatste grote bladeren ook zijn afgevallen gaat hier waarschijnlijk de schaar in.
                  Aangezien ikzelf moet afgaan op de kleur van de foto`s (trichomen) wou ik met 1 plantje wachten tot ik duidelijk amberkleur zie.
                  Met het blote oog/vergrootglas is het wit/zilver bij alle 3 zie geen verschil ertussen , wel heeft de kleinste bijna geen witte pistels meer en de andere 2 beduidend meer.

grt Polo

Comment

wooow mooi gedaan en dat gewoon onder spaarlampen?
                    denkdat ik dan ook maar eens wat ga proberen

groeten zait

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zait View Post
                      wooow mooi gedaan en dat gewoon onder spaarlampen?
                      Je haalt me de woorden uit de mond Zait!

heb je verdomd lekker gedaan hoor Polo dude!!! Rep+ en ik geef je verslagje 4 zeker verdiende sterren. Maar euhm...zou echt niet te lang meer wachten hoor...

Grtz $iR
                      sigpic

Comment

bedankt Zait en $iR
                        Gisteren nog water gegeven, denk dat ze morgen weer droog staan.
                        1st plant tevens kleinste ga ik dan ophangen. Waarschijnlijk zijn alle grote bladeren van de stam er dan
                        al vanaf gevallen (mooi geel leeggezogen) en gaat ze zonder teveel bijknippen in de kast.
                        Alleen zijn nu ook blaadjes tussen de toppen al geel aan het worden, dus zal ik wel al erg laat zijn.
                        Voor de volgende keer moet ik dus echt een heel goed vergrootglas hebben want trichomes zijn al een paar weken wit...en ik zie weinig verschil lol.

plantje2 003.jpgplantje2 005.jpgplantje2 004.jpgplantje2 001.jpgplantje2 002.jpg

Comment

plantje2 011.jpg na plantje2 013.jpg
                          Pfff dat valt nog tegen als je niet goed weet hoe je moet knippen, ben ik te voorzichtig of verknip ik juist allles.
                          Maar uiteindelijk denk ik dat het nog best goed gegaan is .
                          Heb nog maar niet gewogen aangezien ik de plant heel heb gelaten.

grt Polo

Comment

2 en 3 ook geknipt en opgehangen..

01052010458.jpg plantje2.jpg
                            01052010459.jpg 01052010460.jpg 01052010461.jpg

Nu rest mij 1 vraag.
                            Is het normaal dat mijn plantjes nu ze pas te drogen hangen, helemaal niet meer
                            zo lekker ruiken? Wiet geur is er buiten de kast wel, maar van dichtbij ruikt het nog
                            naar nat gras ofzoiets.
                            Hopelijk gaat het weer naar echte wiet ruiken zoals voorheen.
                            Ook zijn de nieuwe zaadjes al uitgekomen en zal ik spoedig ook verrslagje van bijhouden.

grt Polo

Comment

hey polo

als je toppen nog hangen te drogen dan ken dit kloppen
                              hoogwaarscheinlijk gaan ze dalijk weer lekker ruiken als ze goed droog zijn
                              dit ken wel een paar dagen duuren

grt martis

Comment

Bedankt Martis, 1ste hangt nu 1 week + 2 dagen.
                                Toppen voelen al erg droog aan maar steeltjes knakken nog niet.

Grt Polo

Comment

Bezig...
                                X