Hallo beste kwekers,
Ik wens jullie allemaal een heel fijn 2021 met veel positiviteit.
Een aantal dagen geleden ben ik begonnen met het ontkiemen van de zaden.
Het gaat om de volgende soortjes:
- Blueberry CBD van Power Strains
- Watermelon Zkittelz van Pyramid Seeds
- Big Buddha Cheese van Big Buddha Seeds
- Purple Orange CBD van Dinafem
Ik werk met de volgende setup:
Kweekruimte: 60 x 60 x 100cm
Afzuiging: Softbox met mini koolstoffilter van Prima Klima
Lamp: CFL 75 watt koel spectrum (groei) en CFL 200 watt warm spectrum (bloei) van Secret Jardin
Potten: voorgroei potjes van 0,9 liter en de uiteindelijke potten gevuld met circa 6 liter canna aarde per stuk
Water & voeding: blumat syteem, biobizz grow, bloom en topmax en kraanwater
(Luchtontvochtiger gedurende de bloei)
De zaadjes heb ik ontkiemt met de koffiefilter methode, drie zaadjes lieten snel hun worteltje zien.
De blueberry CBD deed er iets langer over, deze heeft nog een nacht langer doorgebracht in een glas water.
Donderdag en vrijdag zijn de zaadjes in de voorgroei potjes geplant.
Ik heb plastic flesjes gebruikt om als propagator te dienen tot de dames boven de grond kwamen.
Ze zijn inmiddels allemaal boven de grond, de blueberry een dagje later dan de rest maar ach
Ze zijn wel een beetje gestrekt, dit wil ik later compenseren door ze iets dieper te planten in de uiteindelijke potten.
Hier een foto, ik zal wekelijks een update plaatsen, tips zijn altijd welkom.
Linksachter is de Watermelon Zkittelz, rechtsachter de Big Buddha Cheese, linksvoor de Purple Orange CBD en rechtsvoor de Blueberry CBD.
Hier een foto :
IMG_4251.jpg
Ik wens jullie allemaal een heel fijn 2021 met veel positiviteit.
Een aantal dagen geleden ben ik begonnen met het ontkiemen van de zaden.
Het gaat om de volgende soortjes:
- Blueberry CBD van Power Strains
- Watermelon Zkittelz van Pyramid Seeds
- Big Buddha Cheese van Big Buddha Seeds
- Purple Orange CBD van Dinafem
Ik werk met de volgende setup:
Kweekruimte: 60 x 60 x 100cm
Afzuiging: Softbox met mini koolstoffilter van Prima Klima
Lamp: CFL 75 watt koel spectrum (groei) en CFL 200 watt warm spectrum (bloei) van Secret Jardin
Potten: voorgroei potjes van 0,9 liter en de uiteindelijke potten gevuld met circa 6 liter canna aarde per stuk
Water & voeding: blumat syteem, biobizz grow, bloom en topmax en kraanwater
(Luchtontvochtiger gedurende de bloei)
De zaadjes heb ik ontkiemt met de koffiefilter methode, drie zaadjes lieten snel hun worteltje zien.
De blueberry CBD deed er iets langer over, deze heeft nog een nacht langer doorgebracht in een glas water.
Donderdag en vrijdag zijn de zaadjes in de voorgroei potjes geplant.
Ik heb plastic flesjes gebruikt om als propagator te dienen tot de dames boven de grond kwamen.
Ze zijn inmiddels allemaal boven de grond, de blueberry een dagje later dan de rest maar ach
Ze zijn wel een beetje gestrekt, dit wil ik later compenseren door ze iets dieper te planten in de uiteindelijke potten.
Hier een foto, ik zal wekelijks een update plaatsen, tips zijn altijd welkom.
Linksachter is de Watermelon Zkittelz, rechtsachter de Big Buddha Cheese, linksvoor de Purple Orange CBD en rechtsvoor de Blueberry CBD.
Hier een foto :
IMG_4251.jpg
Comment