Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste microkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: 1ste microkweek

    de bloeivoeding die ik gebruikte is hesi complexe de floraison

    eerst alleen de bonzai groei voeding
    toen samen
    toen alleen de hesi bloei voeding

    nu krijgen ze van donderdag alleen nog maar kraantjes water.

    straks komen de foto's online!

    Comment


      #47
      Re: 1ste microkweek

      Duidelijk! Ben benieuwd

      Comment


        #48
        Re: 1ste microkweek

        zoals beloofd de foto's

        Suzie
        IMG_3284.jpgIMG_3283.jpgIMG_3289.jpg

        Eva
        IMG_3287.jpgIMG_3288.jpgIMG_3286.jpg

        Alle drie
        IMG_3291.jpgIMG_3280.jpgIMG_3290.jpg

        Emma
        IMG_3279.jpgIMG_3281.jpgIMG_3282.jpg

        Comment


          #49
          Re: 1ste microkweek

          Ze zien er lekker uit

          Comment


            #50
            Re: 1ste microkweek

            Lekker lekker lekker...!!!
            Dat heb je goed gedaan hoor! Mooie compacte, en volgens mij echt wel harde sexy toppen. Fantastische kleur van het blad (hier en daar idd wat erover gegaan met de voeding maar ach...). En helemaal binnen de vooropgestelde afmetingen gebleven. Prachtig toch als een plannetje op het eind in zn plooi valt.
            Ook een puik verslag, regelmatig geupdate en zeer kwalitatieve foto's. Dat verdient een bloemetje Keep up the good work!!!
            De bodem uithalen en zorgen dat je potten onder de vloer van je huidig kastje komen is al een grote stap in de goeie richting. Misschien zou ik er toch over gaan nadenken om een groter hokje te voorzien indien mogelijk. Niettegenstaande ben ik ervan overtuigd dat wanneer je gaat scroggen, lst'en en knakken het wel mogelijk moet zijn. Zei ik je enkele weken terug ook he en je ziet...

            Grtz $iR
            sigpic

            Comment


              #51
              Re: 1ste microkweek

              ze zijn omgehakt.
              niet echt veel uit gehaald maar ik ben tevreden voor de eerste keer.
              ze hadden ook nog wat langer mogen staan maar ik kon niet wachten.

              IMG_3452.jpgIMG_3455.jpgIMG_3451.jpgIMG_3443.jpgIMG_3442.jpgIMG_3445.jpgIMG_3453.jpgIMG_3456.jpgIMG_3447.jpgIMG_3448.jpgIMG_3449.jpgIMG_3457.jpg

              Ik ben al bezig met mijn kast een beetje te vergroten. En er liggen al 2 zaadjes te ontkiemen (NY diesel en cheese haze)

              Comment


                #52
                Re: 1ste microkweek

                er zijn alleen maar foto's van 1 omgehakte plant.
                de andere volgen nog.

                Comment


                  #53
                  Re: 1ste microkweek

                  Hoy Tigra,

                  Gelieve de "bewerk bericht"-functie te gebruiken (onderaan de post) om double posten te vermijden.

                  Heb je mooi afgerond hoor en alles toch nog binnen de perken gebleven! Good job!
                  Ze konden idd nog iets langer gestaan hebben maar maak me een beetje zorgen over het feit dat ze nog zo donkergroen eruit zien. Vanaf de laatste week geven we eigenlijk geen voeding meer en gaan we sterk spoelen. Op deze manier verbruikt de plant alle reserves in het blad opgeslagen en neemt ze geen voeding meer op uit de grond. Je plant kleurt geel wat op dat moment zeker wenselijk is. Als je plant nog teveel voeding ingesloten heeft gaat je oogstje potentieel zeer scherp in de keel zijn en heb je mogelijk een chemisch smaakje (de voeding die je proeft). Nu zou me geen zorgen maken want dat zul je toch maar weten de eerste keer je er een proevertje in een blaadje rolt.
                  Toch vind ik het nog steeds megavet voor de eerste keer en met SL... op naar de volgende dus!!!

                  Veel suc6 nog en laat nog eens van je horen he volgende ronde. Lekkere soortjes heb je wel uitgekozen

                  Grtz $iR
                  sigpic

                  Comment


                    #54
                    Re: 1ste microkweek

                    Heel mooi gedaan voor 1ste keer Tigra, beetje geduld met drogen en je hebt een mooi wietje .

                    grt Polo

                    Comment


                      #55
                      Re: 1ste microkweek

                      @ sir kheb ze 3 keer gespoeld op 1 week tijd.
                      in die week hebben ze ook geen voeding meer gehad.

                      @polo geen geduld... heb een klein takje in een schoen doos gestoken en de vorige twee dagen in de zon gezet.
                      en ik ben er toch wel begaaid van.

                      van het knip afval heb ik ook een cake gemaakt en die heb ik gisteren met vrienden opgegeten.
                      lekker! gek begaaid

                      Comment


                        #56
                        Re: 1ste microkweek

                        Haha nice!!! Zo moet dat he
                        Viel het een beetje mee qua smaak en prikken in de keel?

                        Grtz $iR
                        sigpic

                        Comment

                        Bezig...
                        X