Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Prulverslag met Kemp!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Prulverslag met Kemp!

    Korting op 420shop
    Dag mensen,

    Ik post het maar bij micro verslagen, ergens anders past het volgens mij niet Ik ben van plan hier een kweekverslagje bij te houden van kempzaden. Echte wiet willen pa en ma niet in huis hebben (miss op kamers binnenkort ), gewoon kempzaad mag wel...
    Verder heb ik dusdanig weinig geld dat een echte kweek voorlopig onbegonnen werk is. Dure lampen en mest gaat niet, ik ga dus voedingsstoffen etc. van mijn aquaria gebruiken!

    Gratis heb ik een paar dagen terug wat kemp kunnen scoren (1jr oud..). Potgrond hebben we natuurlijk nog liggen, dat ga ik mixen met turfkorrels (aquarium) en plantenvoeding (Easylife ProFito). Ik heb ook nog vloeibaar nitraat en fosfaat, denken jullie dat het te gebruiken is? Pokon, iets?
    Verlichting, tja... Vensterbank-werk wordt het waarschijnlijk, op z'n best een halogeen. Straks eens met pa overleggen of een grote spaarlamp erboven een optie is. De bedoeling is dat ze over een tijdje naar buiten gaan, als het spul al wil kiemen natuurlijk en omdat het al best oud is heb ik daar zo m'n twijfels over...


    0,0% kans op succes waarschijnlijk maar ach, het is toch leuk om te proberen Ik heb nu 2 verschillende pogingen om te ontkiemen. 1) zaden in aqua-water (ph 6, 6-5) en 2) in watten. Zometeen ook nog in potgrond proberen. We zien wel wat het wordt.

    Als jullie nog tips hebben, dingen kwijt willen, ik ben benieuwd. Foto's zal ik nog wel posten

    Groetjes,
    Koen

    #2
    Re: Prulverslag met Kemp!

    En wat ga je met de kemp doen? Heb je sier of zangvogels misschien? plant daar stiekem, int midden, gewoon een klein autoflowertje... geen kat die het ziet.

    yow

    Comment


      #3
      Re: Prulverslag met Kemp!

      Veel plezier en succes met de kemp koen.

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: Prulverslag met Kemp!

        Ty voor de reacties

        Oorspronkelijk geplaatst door lange1908 View Post
        En wat ga je met de kemp doen? Heb je sier of zangvogels misschien? plant daar stiekem, int midden, gewoon een klein autoflowertje... geen kat die het ziet.

        yow
        Ik ga kemp doen omdat dat het dichtst bij wiet in de buurt komt, volgend jaar wss op kamers, dus dat biedt gelukkig mogelijkheden

        Comment


          #5
          Re: Prulverslag met Kemp!

          Leuk dat je zo eerst wat ervaringen wil opdoen met kempzaad..
          Zal zeker helpen met eventuele latere kweekjes!
          - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
          - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

          Comment

          Bezig...
          X