Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste keer binnen 1 plant kweken

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: eerste keer binnen 1 plant kweken

    gezien de kleine ruimte kan ik er mischien ook andere spaarlampen bijhangen 3 a 4 van die downlighters is de kast denk ik te klein voor
    gaan vandaag maar eens kijken voor lampen tussen de 4000 en de 6500 k en dan er inbouwen en 1 plant om te proberen vind ik wel genoeg
    over een paar weken gaan er weer 2 a 3 planten naar buiten , super skunk gefemeniseert deed het vorig jaar ook reddelijk gezien de kwakkelige zomer
    grtz de bauw

    Comment


      #17
      Re: eerste keer binnen 1 plant kweken

      Oorspronkelijk geplaatst door boudewijntje View Post
      1 fucking plant................................please go back to kinder garden
      opmerking gaat nergens over!

      verder mooi dat het begin er is, ga zo door! de boven genoemde tips sluit ik mij volledig bij aan, meer lampen, en folie erin. komt het vast helemaal goed. Ik blijf je volgen!

      greetz

      Comment


        #18
        Re: eerste keer binnen 1 plant kweken

        Die opmerking van je Boudewijntje is zelf geen quote waard!.

        Tevens een mooi kastje
        Maar kzou er toch een stuk of 4 inzetten (23W cfls)

        Comment


          #19
          Re: eerste keer binnen 1 plant kweken

          laatst was ik bij de gamme daar ben je voor z'n 25-30 euro kwijt aan 4x 23 watt tornados.
          Bij de gamma kun je ook E27 fittingen halen die heb je in paketjes van 3tot4 fittingen kost 6 euro maximaal.
          bij mij in de buurt betaalde je 6 euro voor 4fittingen, maar dit lag in de afgepijsde bak, kwee niet hoe het bij jullie is.
          dus voor 35euro onegveer ben je met je belichting klaar

          Succes met je kastje

          Comment

          Bezig...
          X