Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste Indoor kweekje: alle info welkom!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Eerste Indoor kweekje: alle info welkom!!

Korting op 420shop
    Ben totale beginner, heb al daaagen versleten met info opdoen en dergelijke over eigen
    kweek, waarom? Ook wegens ziekte ed...kan een goed eentje roken deugd doen!!! maar de prijzen gaan steeds omhoog!!!

5 zaadjes easy-bud autoflower besteld (om te beginnen)
    Daarom heb ik een eigen kweekkastje samengesteld;
    h1.5b90d50, volledig met radiatorfolie en dergelijke, ook lichtinval, en filters heb ik voldoende info kunnen opdoen(zo goed mogelijk maar bijkomnde tips zijn welkom). Heb 2 pc-vent voor inblaas, en badkamer afblazing(150m3) gemonteerd. Ik heb (momenteel) 4 spaarlampen philips 18W(geven 100w volgens info-1100lm per lamp-kleurcode827) geplaatst, als meer nodig is geen probleem...eventueel compenseren met tl?
    Als zaadjes ontkiemt zijn, plaats ik deze onmiddellijk in 6l potten (met universele potgrond en hydrokorrels), onmiddellijk de eerste 3 weken zou ik deze onder 12/12 plaatsen en dan onder 18/6..
    Het enige waar ik nog niet echt uit ben, mits velen hier anders over denken, is welke voeding ed ik toevoeg die in gewone plantwinkels te verkrijgen zijn(aveve,ed...)????

alle tips zijn welkom qua voeding, lamphoogte, ALLES...voor de ervaren gasten!!!
    hoeveel kan ik per plant maximum halen gedroogd?

alle info welkom!!!

Re: Eerste Indoor kweekje: alle info welkom!!

Oorspronkelijk geplaatst door notoriousss View Post
    onmiddellijk de eerste 3 weken zou ik deze onder 12/12 plaatsen en dan onder 18/6..
    Denk dat je andersom bedoeld?

autoflower kan ook gewoon de hele cyclus op 18/6 omdat autoflower toch vanzelf gaan bloeien ongeacht de lichturen, 12/12 kan ook maar als ik het goed heb ligt de opbrengst bij 18 uur wat hoger.
    Kwa voeding kun je heel eenvoudig via internet in talloze webwinkels terecht mocht er geen growshop in de buurt zijn. als dat geen optie is kun je voeding voor groenten ofzo gebruiken (tomaten?), als er maar hoge fosfor(P) en kalium(K) waardes inzitten voor de bloeifase. al zou ik zelf gewoon een fles plagron terra bloom ofzo halen voor nog geen 10 euro ipv minder geschikte alternatieven te bekijken.

Spaarlampen ongeveer 5 cm van je plantjes af straks, dichter kan ook maar dan moet je vaker controleren of ze er niet tegenaan groeien. in ieder geval nooit meer dan 10cm er vanaf anders gaan ze ontzettend strekken.
    Hoeveel je eraf gaat halen zal eraan liggen hoe de kweek verloopt.

Succes

Comment

Re: Eerste Indoor kweekje: alle info welkom!!

Misschien is het ook beter om ineens 4x 23w spaarlampen te nemen. Ze kosten enkele euro's meer maar hoe weer wattage hoe beter.

Je hebt ook Ecolight spaarlampen en ik denk zelf dat dat voor jou hok en afzuiging nog het beste is. je hebt ze vanaf 100W.

Winterwolf heeft met ecolight gekweekt. Het enige nadeel van die lampen zijn dat ze redelijk wat plaats in beslag nemen. (http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...W-Eco-Light%29)

Anywayz, je ziet maar. Moest ik van jou zijn zou ik toch ietsje zwaardere lampjes insteken.

Peace out.

Comment

Bezig...
      X