Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MAGIC O.G. KUSH van Amsterdam Genetics in MINIGROWBOX

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

is een mooie struik aan het worden gaat goed komen

Comment

Nou...

...omdat ik in het computertje van m'n minigrowbox het aantal groeidagen moet ingeven en omdat ik al zo lang aan het groeien ben (langer dan eender welk vorig kweekje) is m'n verlichting ineens (9 dagen geleden blijkbaar) geswitched van groeicyclus naar bloeicyclus...

Dit kan natuurlijk ook wel een beetje effect hebben op het in de hoogte schieten van m'n plantje denk ik dan.

Ik heb het spel nu terug op groei gezet, maar nu weet ik niet of dit zo'n goed idee is. Waarschijnlijk is het wel een beetje focken met de hormoonhuishouding van de plant? Moest er iemand hier aanwezig hier iets zinnigs over kunnen zeggen zou ik daar zeer dankbaar voor zijn.

Ondertussen staan er al kleine pruikjes op de plant, dus de bloei is echt wel begonnen...

Ik denk dat ik ze toch gewoon terug op bloei ga zetten in afwachting van wijze woorden van wijze kwekers...

Ik heb ze zonet ook nog een litertje water met 3,33 ml terra grow gegeven. PH 6,3. PH meter gecallibreerd (was nodig). Terra grow gegeven met het idee dat ze nog moet groeien. We zien wel. Misschien dat ik ze toch nog ff op groei ga laten staan in afwachting van de wijze wwijzen.

...hoe erg kunnen een paar uurtjes zijn ?

Comment

• Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Ik zou ze in de bloei laten, dat reveggen duurt een hele tijd.

• TegridyFarms
        TegridyFarms commented
        Editing a comment
        Ik had hetzelfde tegen gekomen bij de pineapple express, gelukkig staan mijn fans op 75 rpm op dag stand en 50 rpm op nachtstand. Ik hoorde opeens geen geruis meer, iets die enkel gebeurd als ze ging slapen, had het dus gelukkig snel opgemerkt. Blijkbaar had ik gemist en de tijd bij de bloeiperiode op 12/12 gezet in plaats van 18/6 te laten doorlopen.
        Ging hier bijna risico lopen om een manwijf te kweken na 2 maanden kweken

Het is voor het eerst dat ik dit topic lees, wat een leuk klein kweekje.
      ​Als er al okselhaar te zien is en je al zo lang aan het groeien bent, plus het stevig argument van Don, dan zou ik ze ook in de bloei laten. Op naar het volgende stadium, de bloei. Heel veel plezier en succes!!

Comment

Als ik jou was zal ik haar laten bloeien anders kun je ook herma krijgen door te veel stress

Comment

Ok mannekes,

Merci voor de wijsheid !

Het was ook niet helemaal m'n bedoeling om te reveggen hoor, m'n plantje is groot genoeg voor m'n kastje.
          Normaal gezien zou ik nu pas switchen van groeilamp naar bloeilamp ipv 9 dagen geleden. En daar flipte ik dan ff op.

Fuck it dude, let's grow some wiet!

​​​​​​​

Comment

• Corleone1933
            Corleone1933 commented
            Editing a comment
            Mooi stevig plantje, daar gaan wel mooie toppen aan komen, suc6.

• Brandnetel
            Brandnetel commented
            Editing a comment
            Yup. Ziet er gezond uit. Dat je maar grote obese toppen mag krijgen.

Ik zou zelfs meer durven zeggen : "morbide obese dikke vette toppen voor iedereen op JD !"

Comment

Groei na bloei lamp gaat het dan alleen over de kleur van de lamp of over de tijd 18/6 of 12/12?
            de kleur maakt niet veel uit denk ik persoonlijk maar de tijd wel.

Comment

• Captain fantasy
              Captain fantasy commented
              Editing a comment
              Hahahaha... Ik zen gewoon ne flasher. 🙃

• giinnoo
              giinnoo commented
              Editing a comment
              Haha flasher, komt helemaal goed met je dame 😋

• Tijnie82
              Tijnie82 commented
              Editing a comment
              de kleur maakt ceker veel uit je kan ook bloeien onder blauwlicht je krijgt wel toppen maar het gaat je dan flink aan gewicht inleveren niet voor niks lamp voor bloei en groei

Dag 66 sinds bovenkomst Dag 13 sinds 12/12
            dag 1 effectieve bloei

Vandaag de plant nog eens uit de kast gehaald, wat al een beetje lastiger begint te worden, voor nog een mogelijks laatste snoei- en ontbladerbeurt. En heel de LST nog eens overgedaan.

Ook vandaag voor de eerste keer bloeivoeding gegeven ( 2,75ml plagron terra Bloom, 1ml pure Zym, wat druppels calmag. Afgezuurd tot 6,4ph. 1 liter water.) En ik denk dat ik ook al Sugar royal kan meegeven. Maar dat zal voor volgende keer zijn.
            Een beetje voorzichtig met de bloeivoeding. Te voorzichtig? Ik dacht van een beetje opbouwend te voeden. Nu even kijken wat ze er van vindt.

Een eindje terug in dit verslag gaf Marco als commentaar dat ik de verkleuring in het midden van m'n plant in het oog moest houden. Ik dacht toen:"volgens mij is dat gewoon de lichtinval van de zon door het raam op de bladeren die je ziet op de foto, Marco".

Dus heb ik het niet in het oog gehouden, heb ik m'n plantje een week gewoon in de kast laten staan (waar ze vanaf nu ook wel zal blijven) en heb ik haar met rust gelaten. Gewoon gekeken of ze er blij uitzag en gevoeld of haar pot niet te licht weegt.
            Toen ik met de plant bezig was ben ik wel wat lichtere bladeren tegengekomen. Maar het was pas toen ik de foto's bekeek dat ik een duidelijke verkleuring in het midden zag....Marco ziet veel....
            En ik zie weinig blijkbaar...

Het plantje ziet er op zich wel gelukkig uit, maar zo'n traag oprukkende vergeling/verbleking vind ik maar niks. Maar uiteraard heb ik geen idee wat de plant me probeert te vertellen. Te dicht bij het zonnetje? Hier en daar is er precies wel een schaduw ingebleekt. Morgen ga ik ze in ieder geval een beetje lager zetten. Gevolg van voorgaande stress? Te weinig voeding? Of een blokkade? Ik hoop dat het gewoon bloei gerelateerd is en dat het met de terra Bloom opgelost is. In ieder geval. Heel graag uw mening hieromtrent, hoogwaardige wietkwekers van alle kalibers.

Ik heb 3 of 4 toppen weggeknipt om alles een beetje plaats te geven.

Allez, nog 9 weken en we kunnen weeral oogsten.

IMG_20220601_200559.jpg
            IMG_20220601_204210.jpg

IMG_20220601_204235.jpg IMG_20220601_204322.jpg IMG_20220601_200620.jpg IMG_20220601_205228.jpg

Comment

• Hork
              Hork commented
              Editing a comment
              Kan ook door dorst komen.

• Captain fantasy
              Editing a comment
              Dorst ...? Zelfs nog niet aan gedacht. Ik heb altijd schrik dat ik zou overwateren, misschien is 1 liter wel wat weinig op 15 liter grond. Als ik m'n pot inwater bij het verpotten gebruik ik ongeveer 1,7 liter. Iets meer dan 10% van het volume van m'n pot. Misschien bij een volwassen plant meer daar naar richten? Meer water, meer voeding, minder tekorten?

• Captain fantasy
              Editing a comment
              Ok, ik heb vandaag 1,5 liter water met 4,5 ml terra Bloom, en ze slikt het vlotjes weg. Ik denk dat ik bij al m'n vorige kweekjes altijd te weinig water gegeven heb... En te weinig van iets is ook niet goed natuurlijk. Het blijft toch een leercurve, het wietkweken...

Toch wel een indrukwekkend Bonsai trekwerk hoor! Die stammen kunnen wel pegels van 30cm aan, de vrije hoogte is er nog alleszins
            Ik zag de verkleuring ook en vroeg me af of het geen stikstoftekort zou kunnen zijn? Hopelijk niets ernstigs..

Comment

Dag 81 sinds bovenkomst. Bijna 12 weken.
              dag 28 sinds 12/12.
              Dag 10 effectieve bloei. IMG_20220610_162618.jpg IMG_20220610_162658.jpg IMG_20220610_162735.jpg

Comment

Gaat wel goed zo, ook al aardig in de knop,

Veel succes

Comment

Ziet er goed uit, succes!

Comment

18/06/22

dag 88 sinds bovenkomst
                    dag 35 sinds 12/12
                    dag17 effectieve bloei

30° C buiten
                    26° C binnen.Ca va nog.
                    27°C in m'n kweekkastje. Ca va nog.

gisteren nog een hoopje blad weggehaald.

ik vind eigenlijk dat ze er nog wel ok uitziet. Dikke topjes voor 2,5 week bloei goe wa poeiersuiker ook

DSC02366.jpg DSC02364.jpg

genoeg drinken en smeren he mannekes en vrouwtjes !

Comment

• Captain fantasy
                      Editing a comment
                      70cm hoog denk ik

• Remco
                      Remco commented
                      Editing a comment
                      ok lekker klein , ik kan maar èén ding zeggen goed bezig man , vakwerk , nen kus van de juf en èén bank vooruit èé

• amanderine
                      amanderine commented
                      Editing a comment
                      mjammie

IMG_20220619_200649.jpg
                    Keep it green !

Comment

• giinnoo
                      giinnoo commented
                      Editing a comment
                      Mooie buds!

• TegridyFarms
                      TegridyFarms commented
                      Editing a comment
                      Mooi mooi het is een echte bonsai geworden, ik hoop dat ze er bij mij ook zo zal uitzien

• Corleone1933
                      Corleone1933 commented
                      Editing a comment
                      Ziet er goed uit

zat 25/06/22

dag 95 sinds bovenkomst
                    dag 42 sinds 12/12
                    dag 24 effectieve bloei

4e week bloei is bezig. Vanaf nu is het eerbiedig toekijken hoe de toppen dikker en vetter worden. Nog 4 a 5 weken te gaan! ik zal zuinig moeten gaan zijn met m'n G13 haze vrees ik... en wiet bijkopen vrees ik ook... maar aangezien ik nu 2 oogsten kan doen kort na elkaar zou dat probleempje tot het verleden moeten behoren.

ik bereid vandaag voor m'n baby 1,5 liter water met 6ml plagron terra bloom, 1,5 ml plagron sugar royal, 1,5 ml plagron pure zym, 1,5 ml plagron silic rock, 1 ml ata calmag.

... ik vind het echt supercool dat de ph van m'n water van 8,0 ph zakt tot 5,9 ph gewoon door m'n voeding en additieven. Een fles minder te openen, een spuitje minder te kuisen!

Ze drinkt maar 1,2 liter. De rest zuig ik na 3 kwartier met een spuitje uit haar lekbak omdat baby te breed geworden is om uit het kastje gehaald te worden.

qua geur zou ik haar echt een lekkere stinkerd durven noemen. Als ik per ongeluk met m'n handen tegen een top streel laat er precies een elfje een scheet in m'n gezicht. Wonderbaarlijk intens!

magic1.jpg magic3.jpg magic5.jpg magic4.jpg

Comment

Bezig...
                  X