Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste micro kweekverslag van Wietpooier

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1ste micro kweekverslag van Wietpooier

    Korting op 420shop
    Heey allemaal

    Om maar gelijk met de deur in huis te vallen,
    hier even op een rijtje de spullen die ik heb gebruikt.

    - Oude kledingkast
    - 1x 11 watt ( gelijk aan 50 watt ) spaarlamp
    - zilver folie
    - vuilniszak
    - 5 potjes
    - reflector
    - Aarde met mest
    - 1 Fles groeivoeding + 1 Fles bloeivoeding + 1 Fles wortelstimulator

    En het belangrijkste :

    - 5x King Kush zaadjes
    - 5x Special Q. zaadjes


    De zaadjes laten ontkiemen in een plastic bakje met een watje (vochtig) en een glas erop, deze heb ik in de badkamer gezet en zijn super ontkiemt.
    De eerste 2 zijn klaar voor de pot.
    Deze staan nu een dag in pot dus hou jullie op de hoogte wanneer er iets boven de grond steekt.

    Graag hoor ik nog wat ik kan verbeteren en/of veranderen.
    Foto's volgen later op de avond!


    greetz Wietpooier

    p.s. als iemand nog eigen gekweekte zaadjes heeft in omgeving Den Haag hoor ik het graag, wil wel is proberen hoe dat gaat.

    EDIT: De Foto's! (sorry voor de slechte kwaliteit)

    Ontkiem 1
    Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

    Ontkiem 2
    Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

    Kast
    Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.



    Last edited by ceBep; 28 April 2011, 22:25. Reden: Verkoop in de daarvoor bestemde sectie, lees de regels

    #2
    Re: 1ste micro kweekverslag van Wietpooier

    10 zaden met 11 watt ,daar gaat een aardig boeltje uikomen,...hou de schaar maar gereed.

    Comment


      #3
      Re: 1ste micro kweekverslag van Wietpooier

      nou... zo komt het mischien over, maar ik ga per 2 zaden 1 lamp gebruiken.

      zou het dan lukken?

      en ze gaan ook niet alle 10 hier in de kast.
      2 a 3 stuks, en de rest in een nieuw hok, wat nu gebouwd word

      Comment


        #4
        Re: 1ste micro kweekverslag van Wietpooier

        het zou beter lukken op je vensterbank de hele dag in de schaduw denk ik.

        Comment


          #5
          Re: 1ste micro kweekverslag van Wietpooier

          geef dan iig goede feedback, wat moet ik veranderen, wat moet anders ipv dat rare geauwehoer de afgelopen 2 berichten

          Comment


            #6
            Re: 1ste micro kweekverslag van Wietpooier

            De regels voor verkopen van je spulletjes staan in:

            Comment


              #7
              Re: 1ste micro kweekverslag van Wietpooier

              Sorry,

              Naja nog even wachten dan maar he, 30 dagen aftellen voordat ik in het Marktplaats gedeelte kan gaan.

              Comment


                #8
                Re: 1ste micro kweekverslag van Wietpooier

                De lamp die je hebt om te ruilen is wat je moet gebruiken.op je vensterbank kun je beter kweken dan met 1x11 watt spaarlamp die gelijk is aan 50watt (glOEIlamp(wat nieks waard is))
                Je voeding aleen zal al meer kosten dan wat je zou oogsten.Dus ik zal het nogmaal heel serieus zeggen ,(wat niet van mijn gewoonte is ),je zal meer oogsten op je vensterbank de hele dag in de schaduw .kwou maar helpen hoor maar kzeg al nieks meer.

                Comment


                  #9
                  Re: 1ste micro kweekverslag van Wietpooier

                  nee zo bedoelde ik het niet, moet mischien ook nog wennen aan jou manier van schrijven van reacties.
                  is het ook een optie ? 1 of 2 spaarlampen erbij te hangen?
                  of naar buiten verhuizen? of gewoon echt als laatste optie die 600watt te hangen.

                  Comment


                    #10
                    Re: 1ste micro kweekverslag van Wietpooier

                    voor een microkweekje zou ik eerder wat zwaardere spaarlampen nemen ,in totaal 70 watt minimum (zo heb je nog iets aan al je materiaal/zaadjes/voeding die je heb gekocht) en niet meer dan 4 plantjes er onder.Het is wel ideaal om nu te kiemen en voor te groeien om dan over een 3tal weekjes buiten te zetten.nu ja,...mijn manieren zijn soms nogal sarcastisch of een afprint van men gedachten
                    Kzou tog niet zomaar met die 600 watter beginnen zonder de nodige kennis van veiligheid(transfo en relais ,zulke dingen )

                    Comment


                      #11
                      Re: 1ste micro kweekverslag van Wietpooier

                      zou dit niks zijn, zou dat niks zijn....
                      zou het niks zijn om je eens wijs te lezen in de honderden topics vol info
                      't is maar 'n idee.
                      en je vind er gegarandeert meer nuttige info als je je misschien voor zou kunnen stellen dus kijk maar uit dat je niet kweekverslaafd word

                      grtz angel777
                      HOE MOET IK ONTKIEMEN
                      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                      Comment

                      Bezig...
                      X