Hey Draaiers,
Ik zal hier een verslagje bijhouden van mijn kweekontgroening.
Het betreft een white window (of Purple haze) AF in een minigrow box.
Voorlopig ga ik nog niet teveel advies vragen en mijn gevoel laten spreken. Ik vind hier alvast een heleboel info op de JD-site.
De aarde is een mix van potgrond voor groei van jonge scheuten en universele potgrond, ook wat lava bolletjes (gezien er geen perliet was in tuincentrum aveve)
Ik heb ook woma123 voeding klaarstaan, voorlopig werk ik nog enkel met met citroensap gecorrigeerd water en een ph testbuisje voor zwembaden/aquaria.
Ik verwacht binnenkort een ph & ec-geleidbaarheidsmeter in de bus, wat me zal toelaten de woma correct te gebruiken.
Het lichtschema staat op 20/4, een AF kan dit wel hebben lees ik..
Hierbij alvast een eerste fotootje, 9 dagen na planten van het gekiemd zaadje
IMG_7579.jpg
update 09/05/22:
De persoon die me het zaadje gaf weet blijkbaar niet meer of het White window of Purple haze is, de toekomst zal uitsluitsel brengen
Ik wacht nog steeds op de PH/EC geleidbaarheidsmeter.. dus nog steeds hetzelfde regime als voorheen.
15 dagen na planten gekiemd zaadje:
IMG_7586.jpg
update 11/05/22
De groei gaat steeds sneller, gelukkig maar
IMG_7589.jpg
Ik zal hier een verslagje bijhouden van mijn kweekontgroening.
Het betreft een white window (of Purple haze) AF in een minigrow box.
Voorlopig ga ik nog niet teveel advies vragen en mijn gevoel laten spreken. Ik vind hier alvast een heleboel info op de JD-site.
De aarde is een mix van potgrond voor groei van jonge scheuten en universele potgrond, ook wat lava bolletjes (gezien er geen perliet was in tuincentrum aveve)
Ik heb ook woma123 voeding klaarstaan, voorlopig werk ik nog enkel met met citroensap gecorrigeerd water en een ph testbuisje voor zwembaden/aquaria.
Ik verwacht binnenkort een ph & ec-geleidbaarheidsmeter in de bus, wat me zal toelaten de woma correct te gebruiken.
Het lichtschema staat op 20/4, een AF kan dit wel hebben lees ik..
Hierbij alvast een eerste fotootje, 9 dagen na planten van het gekiemd zaadje
IMG_7579.jpg
update 09/05/22:
De persoon die me het zaadje gaf weet blijkbaar niet meer of het White window of Purple haze is, de toekomst zal uitsluitsel brengen
Ik wacht nog steeds op de PH/EC geleidbaarheidsmeter.. dus nog steeds hetzelfde regime als voorheen.
15 dagen na planten gekiemd zaadje:
IMG_7586.jpg
update 11/05/22
De groei gaat steeds sneller, gelukkig maar
IMG_7589.jpg
Comment