UPDATE 1maand groei, 2weken bloei
Wat ben ik blij met mijn maatje!
Ze is best wel wat warrig en wild, dat wijt ik volledig aan mijn gebrek aan ervaring met het kweken van cannabis.
In het volgende projectje zal ik daar ook proberen werk van te maken. Ik vind het leuk als de dingen ordelijk en overzichtelijk zijn.
Tot nu toe heb ik het plantje leren aanvoelen en merk dat deze echt wel een sterke plantensoort is, gevoelig maar zeer flexibel met een hoge overlevingsdrang.
Tot vandaag krijgt ze bijna dagelijks womawater (enkel basisvoeding) en licht.
De gele bladpuntjes zijn ondertussen verdwenen voor zover ik kan zien.
Het EC gehalte voer ik zeer langzaam op volgens schema.
Ik ben benieuwd naar het effect van de afharder, die zal ik pas toevoegen binnen een 2-tal weken
Tot snel,
Aman.
IMG_7832.jpg IMG_7836.jpg IMG_7833.jpg
Wat ben ik blij met mijn maatje!
Ze is best wel wat warrig en wild, dat wijt ik volledig aan mijn gebrek aan ervaring met het kweken van cannabis.
In het volgende projectje zal ik daar ook proberen werk van te maken. Ik vind het leuk als de dingen ordelijk en overzichtelijk zijn.
Tot nu toe heb ik het plantje leren aanvoelen en merk dat deze echt wel een sterke plantensoort is, gevoelig maar zeer flexibel met een hoge overlevingsdrang.
Tot vandaag krijgt ze bijna dagelijks womawater (enkel basisvoeding) en licht.
De gele bladpuntjes zijn ondertussen verdwenen voor zover ik kan zien.
Het EC gehalte voer ik zeer langzaam op volgens schema.
Ik ben benieuwd naar het effect van de afharder, die zal ik pas toevoegen binnen een 2-tal weken
Tot snel,
Aman.
IMG_7832.jpg IMG_7836.jpg IMG_7833.jpg
Comment