Word een prachtige oogst!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
White Widow/Purple haze? AF Minigrow Box
Collapse
X
-
UPDATE week11 (4groei-7bloei)
Veel lijkt er niet te veranderen, buiten de trichomen die bijna allemaal milky geworden zijn en er is nog amper clear te bespeuren.
Het ambere begint zich ook te manifesteren in de toppen.
Die zijn keihard geworden en sommige lijken wel superzwaar, die Woma afharder is geen kattenpis.
Volgend weekend denk ik de knip erin te geven, we zien nog hoever ze daar dan klaar voor is.
Alles staat klaar, de schaartjes, de alcohol, de handschoenen,..
Het mag wel gaan komen, het geduld is bijna op
Tot volgende week
Aman
IMG_7945.jpg IMG_7944.jpg
IMG_7948.jpg IMG_7946.jpg IMG_7947.jpg
IMG_7950.jpg
- Likes 3
Comment
-
ze zien dr mooi uit de toppen maar inderdaad ze zien dr nog niet helemaal.klaar uit gaat al wel de goede kant op nog ff geduld en je hebt een lekker wietje te vroeg oogsten word niemand vrolijk van lijkt vaak al.dat je allang kan knippen maar vaak nog ff laten staat en je geduld word beloondt
Comment
-
FINAL UPDATE
Vandaag vond ik het tijd om te oogsten, en zo geschiedde..
220gr nat en geknipt. Ik verwacht tussen de 45 en 55 gr droog.
Niet zo slecht voor een eerste keer.
IMG_7961.jpg IMG_7960.jpg IMG_7962 2.jpg
- Likes 4
Comment
-
Das een mooie opbrengst voor zon kassie. Ik had ze toch nog zeker een dikke week laten staan, langer zelfs. Als ik kijk naar je post van 4dagen geleden, zag ik alleen nog maar witte pistels. De k dat je zeker zo'n 10 wellicht wel 20gr meer en meer potente weed had kunnen krijgen, echte nugsss. Maar je bent al goed bezig!!
- Likes 1
Comment
-
Een matige high klinkt niet te overdonderend. Perfect daytime smoke? Is ze al geƫvolueerd in smaak en aroma? 60 grammekes is keigoed voor een eerste kweekje. Benieuwd naar je apejoeng
- Likes 1
Comment
-
Het was zeker een daytime smoker, nighttime ook eigenlijk. De laatste top is reeds aan de beurt.. 'k heb een mooie zomer achter de rug Zowel de smaak als de high waren niet overdonderend. Wel zacht van smaak en zacht in high. Eigenlijk totaal niet onaangenaam hoor, maar ook geen hoogvlieger.
Ik had vorige week een onderste klein takje van de gorilla afgeknipt met 1 mini-bud. Vandaag heb ik eens kunnen voorproeven van wat komen zal, dit is een schot in de roos. Echt lekker! Een meer 'frontale' high, ik weet niet hoe ik het anders moet beschrijven maar ik denk dat jij wel verstaat wat ik bedoel Qua gewicht zal het een mindere score worden maar ik kijk enorm uit naar het eindresultaat!
Gorilla is bijna klaar voor de slachtbank (schatting 10 dagen) en 3 weken later zal Candy de geest geven. Tot snel!
Comment