Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gorilla Glue AF (Seedstockers) in MinigrowBox

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    UPDATE bijna 6 weken oud

    Gebonden zal ze door het leven blijven gaan ondanks ze amper halverwege is.

    No complains

    RAK!


    IMG_8012.jpg IMG_8011.jpg

    Comment


      #17
      Heb je nou een plakstrip voor ongediertje erin? Hangt er weleens wat aan
      ronde 3 - ronde 2 - ronde 1 < start

      Comment


      • amanderine
        amanderine commented
        Editing a comment
        Ja, gisteren hing er een topje aan.., dat vieze plakding gelijk weggegooid.

      • Heyz
        Heyz commented
        Editing a comment
        Haha. Nou ja had kunnen werken toch.. Echter zou het nooit het probleem oplossen, je vangt er enkel hooguit wat insectjes mee.

      #18
      Hoe is het hier?

      Comment


        #19
        Alles nog ok
        'k zit momenteel in verbouwingen, dus weinig tijd om het hier deftig op te volgen.. er komt snel een update.

        Comment


        #20
        Op die foto van 2weken geleden was het iig al een woeste gorrila. Mooie autoflower met 20hoofdtoppen. Nog niet gezien hiero, hoe heb je het gedaan met de voeding en dat allemaal!!
        Last edited by Kunichika; 31 August 2022, 15:44.

        Comment


        • amanderine
          amanderine commented
          Editing a comment
          Wel, 20 hoofdtoppen lijkt me wat overgewaardeerd hoor, het zal eerder 13 toppen zijn. De andere 'toppen' lijken er te zijn door de lst. De voeding die ik gebruik is van het merk Woma123. 1Basisvoeding, 2wortelstimulator en 3afharder. Meer niet. Eenvoudig te prepareren met een goeie EC-meter. De Ph-waarden worden er automatisch mee gereguleerd, superhandig. Ik werk volgens hun opgestelde schema. Ik had zo'n beginnerspakket gekocht (ik denk een 90€) Nu heb ik er bijna 3 planten mee grootgebracht en zit nog lang niet aan de halve inhoud. Ik denk met zo'n pakketje een 15-tal planten te kunnen voeden. Dat komt op 6€ voeding /plant; valt zeer goed mee denk ik.
          Meer info over deze kweek kan je vinden in post #1 hier

        #21
        UPDATE 70 dagen oud waarvan 39 bloei

        Gorilla, klein en dapper, maar ook geen vetzakske.

        Eigenlijk is ze zo klein dat ze zou passen in een grote taartendoos. Geen 20cm hoog!
        De buurvrouw is nog sterker met amper 14 cm hoog, maar ja, ze is dan ook een paar weken jonger.

        Een 2-tal weken geleden is de herfst hier binnengevallen.
        Lichte paniek overviel me toen ik na één nacht een massa (7-tal hà) vergeelde blaadjes en enkele verbrande puntjes aantrof.
        De vergeling ging van buiten naar binnen dus mijn eerste gedachte was overvoeding.
        Ik ben teruggeschakeld naar enkel lichte Woma basisvoeding. De wortelstimulator heb ik volledig weggelaten.

        De vergeling leek iets te minderen maar zet zich eigenlijk nog steeds door tot vandaag.
        Toen ik vanochtend even naar het infotabje van het zaadje keek, sprong dit me in het oog:

        Screenshot 2022-09-04 at 16.22.14.png
        Die plant is al aan zijn eind aan het komen verdorie! Ze is 10 weken vandaag..
        Even de loep erbij genomen en inderdaad:
        -de trichomen op de suikerblaadjes zijn reeds half om half amber en cloudy,
        -op de toppen is geen clear meer te bespeuren enkel full cloudy met hier en daar een begin van amber
        Dus is het dieet vandaag snel terug aangepast naar een mix van Woma basisvoeding en afharder, hopelijk laat dit de topjes nog wat aanzwellen..

        Ik denk nog een weekje of twee te gaan voor ze oogstrijp is. De opbrengst schat ik nu tussen 25gr en 35gr, nogal povertjes.

        Mijn euro is maar laat gevallen, tja, wie denkt er nu aan herfst in deze prachtige zomer?

        IMG_8065.jpg IMG_8064.jpg

        Comment


          #22
          Ziet er smakelijk uit
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment


            #23
            Ziet er leuk uit amarinde!

            Maar vind je de opbrengst tegenvallen?

            Lees je eens in over klieven en donker periode de laatste 3 dagen tot een week. Je zult de toppen zien zwellen geloof me. Althans, met de buitendames was dit altijd het geval.

            Proberen waard lijkt me, ik ga hem in elk geval doen bij mijn eerste binnenkweek.

            Desalniettemin mooi resultaat en mooi formaat qua hoogte voor een autoflower.

            Tjuus
            ronde 3 - ronde 2 - ronde 1 < start

            Comment


            • Heyz
              Heyz commented
              Editing a comment
              Ja je moet het zo zien, de donker en dus koelere periode van 3 dagen tot een week laat haar denken dat ze midden winter staat of dat de wereld vergaan is en de zon nooit meer opkomt. Resulteert zowel theoretisch als in de praktijk in een plant die alles gaat geven. Ze raakt gestresst denkt dit is het einde en dit eindigt echt in meer trichomen.

              Het klieven same story, misschien nog wat heftiger dan donker periode. Zodra jij de sapstroom stoort wat 10 weken goed is geweest, begint de plant direct na het klieven te denken einde oefening. Bij de donker periode duurt dit toch minstens nog een dag of 2 omdat je normaal ook donkere periodes heb.

              Ik heb dit toch zeker tiental jaren gedaan met mijn buitenplanten. Weekje spoelen dan klieven en meteen een week in de donkere schuur. Dus klief en donker samen.
              Last edited by Heyz; 9 September 2022, 06:59.

            • Takketoelli
              Takketoelli commented
              Editing a comment
              Dus dan krijg je meer trichomen, en dan 3-4 weken wachten met de oogst tot ze potent (amber) zijn.....

              Het doet alleen wat voor het oog misschien, wat meer heldere trichjes. Wellicht ook iets meer gewicht, handig voor een broodkweker dus.
              Klieven zou je eigenlijk in week 5 moeten doen wil je een potentere wiet kweken.
              Alle handelingen de laatste week voor oogst zijn zinloos; ijs klieven knakken donker....geen zin

            • Kunichika
              Kunichika commented
              Editing a comment
              Klieven, ooit bedacht door hippys die zelfs het blad oproken omdat er een beetje thc op zit. Hoe kan een plant als hij 3dagen na kliefen word geoogst nog veranderen en of verbeteren?

            #24
            Als ik dit zie denk ik dat het tijd is om te oogsten..
            dit zijn micpics van toppen, niet van suikerblaadjes.
            Ik weet dat het niet de scherpste zijn, eigenlijk heb ik er 3 handen voor nodig

            IMG_8105.jpg IMG_8106.jpg

            Comment


            • Takketoelli
              Takketoelli commented
              Editing a comment
              Als dit over de hele plant is is het oogsttijd ja

            #25
            FINAL UPDATE °3/7/22 - +17/9/22

            The GorillaQueen is dead.. Long live the GorillaQueen!

            Oogstdag vandaag, alvast geen grote verrassing qua gewicht. 80gr.nat. Het zal dichtbij de 25gr droog worden.

            De kwaliteit daarentegen verwacht ik top-spul te worden.
            Het wachten begint terug ​, drogen, rijpen, er schiet net genoeg over van de vorige ronde om die tijd te overbruggen.

            Weldra zal ik deze Gorilla terug zaaien, ik denk dat het beter kan, geen manipulatie tijdens de groei deze keer.
            Daarna plan ik een fem Black Domina van sensiseeds..

            Tot in een volgend verslagje,
            en bedankt voor jullie input!

            Aman

            Finaal droog gewicht 26 gr

            IMG_8109.jpgIMG_8111.jpg
            Last edited by amanderine; 21 September 2022, 12:57. Reden: droog gewicht

            Comment


            • Takketoelli
              Takketoelli commented
              Editing a comment
              Black Domina!!

              Das een heerlijk wietje, enorm potent mits je genoeg geduld hebt op amber. Mijn mooiste plant ooit was een Black Domina, echt een fotomodel

            • amanderine
              amanderine commented
              Editing a comment
              Foto’s!

            • Takketoelli
              Takketoelli commented
              Editing a comment
              Cool, ik zal ff zoeken. Ik wou niet zomaar je ropic vervuilen

              Moment

            #26
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ed#post1384519


            Mijn eerste verslag hier, leuk man

            image_330522.jpg

            image_329471.jpg

            image_330804.jpg
            Wietkandelaar. Leuk man

            Mooi gevalletje guttatie ook, nooit meer gehad



            "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
            "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
            "Ajeto" - Buurman en Buurman

            Comment

            Bezig...
            X