Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x Amnesia Haze 1x So G Kush van Soma's Seeds - 1x Blackberry Moonrocks van Anesia Seeds

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    NewNoobie

    Ik gebruik pijpenragers, ik heb deze gekocht => https://www.bol.com/be/nl/p/pijpenra...21953569/?s2a=

    Zeer simpel in gebruik, ik maak ze vast aan de uiteinden en bind het andere uiteinde vast aan pot. Als je pot geen gaten heeft zoals de mijne, gewoon voorzichtig wat gaten boren aan de rand rand van de pot.

    Naargelang de plant groeit kunnen ze soms tekort zijn, dan gewoon 2 pijpenragers aan elkaar binden. Werkt eigenlijk zoals zeer fijn ijzerdraad maar dan veel zachter en plooibaarder.

    1.jpg

    11.jpg

    111.jpg

    1111.jpg

    Hopelijk heb je er iets aan


    Comment


    #32
    Eergisteren de Lavendel geoogst

    Totaal 9 weken en 4 dagen 12/12

    Trichomen waren milky maar bij deze zat er veel meer amber dan bij de kush, waarschijnlijk omdat ze week langer gekregen had.

    Sterkste geur die ik al geroken had tijdens oogsten, was overal in het huis te ruiken anders enkel in de kamer waar ik oogst

    Vind de geur eigenlijk nogal moeilijk te omschrijven, lavendel ruik ik niet echt, alhoewel men zus zegt van wel... Het ruikt voor mij vooral aards, en benzine achtig, zeer sterk dat het in je kleren zit na oogsten.

    Toppen zijn de hardste die al gekweekt heb, ligt ook aan de soort. Volgens de site van Soma seeds zijn het dense buds, leuk om te zien dat het ook zo is

    Ik heb ze op het einde 2x maal klaar water gegeven, dus echt flushen kun je het niet noemen maar ook bij de lavendel heb ik op het einde amper nog voeding gegeven, rond de 1.35 EC in de laatste 2 weken.

    In de tent zit nu nog enkel de Amnesia Haze en De Blackberry Moonrocks, eigenlijk is de moonrocks ook klaar maar heb voorlopig geen plaats om te drogen dus ik zal ze samen oogsten met de Haze in een week ofzo.

    Gewicht was 240 gr nat dus ruw geschat 60gr droog. Eenmaal alles geoogst is en droog is zal ik alles nog eens wegen zodat ik weet hoeveel dit kweekje echt opgeleverd heeft

    buds lav.jpg
    Buds Lavenbel

    kleine buds lav.jpg
    Kleine buds Lavendel



    Totale oogst
    klein en grote buds.jpg




    Gewicht buds
    gewicht buds.jpg


    Gewicht kleine buds
    gexwicht kleine buds.jpg




    Tent met enkel nog de Amnesia links en de Moonrocks rechts
    am + blu.jpg



    am blu.jpg



    blue.jpg
    Bleuberry Moonrocks

    blueberry1212.jpg
    Bleuberry Moonrocks

    blueberry14141.jpg
    Bleuberry Moonrocks


    blueberry14151.jpg
    Bleuberry Moonrocks


    Amnesia
    Amne.jpg


    Amnesia
    amne212.jpg


    Amensia
    Amnesia 36363.jpg


    Amnesia
    Amnesia3030.jpg


    Bovenaan ligt nu de OG Kush, al veel droger dan week geleden maar nog week ofzo te gaan voor ze de glazen pot ingaan.
    kush0.0.0.jpg



    Onder de kush is de Lavendel ook aan het drogen
    kast.jpg


    Binnenkort oogst ik de laatste 2, deze kweek duurt intussen al 6 maanden groei periode heeft dan ook langer geduurd dan wat ik geplant had... Nuja we zijn er bijna



    Attached Files

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Mooie toppen en kleuren. Wordt genieten !

    • TegridyFarms
      TegridyFarms commented
      Editing a comment
      Bedankt! het is moeilijk om er nu af te blijven zeker nu de kleine plukjes van de og droog genoeg zijn om eens te testen

    #33
    Lekkerrr, je kunt weer even vooruit, geniet ervan
    buiten-2020, 2021, 2022, 2023
    Hydro-met afjes-2022

    Comment


    • TegridyFarms
      TegridyFarms commented
      Editing a comment
      Bedankt Ik zou als het goed gaat voor 5-6 maanden voorraad hebben

    #34
    Eindresultaat, gewogen na drogen en gemiddeld 1 maand curen (en na hier en daar al wat te snoeperen)

    OG Kush van Sensi Seeds 39g - 8 weken bloei

    Blackberry Moonrocks van Anesia Seeds 34g - 10 weken bloei

    Lavendel van Soma's Seeds 37g - 9 weken bloei

    Amnesia Haze van Soma's Seeds 73g - 12 weken bloei

    Totaal van 183gr wiet, waarvan de Amnesia kwa opbrengst maar zeker kwa smaak met kop en schouders boven de rest uitsteekt. Hier ben ik wel even zoet mee
    Volgende kweek is intussen al gestart en ditmaal biologisch (van biobizz), zal hopelijk hier ook een verslagje van willen maken eenmaal ik weer wat meer tijd heb.

    Foto's van de gecurde buds en hoe ze smaken/effect post ik later nog

    Comment


      #35
      Mooi en evenwichtig kleurensemble zo met die pijpenragers. En de wiet ziet er ook prima uit

      Comment


        #36
        Intussen een nieuwe kweek gestart

        Ditmaal word er gekweekt met biobizz, doe dit vooral in de hoop om betere smaak te krijgen. Maar ook omdat ik graag dingen uittest

        Aarde is biobizz allmix en ditmaal 4 zaadjes van dezelfde boer, want er was een valentijnskorting bij Barneys Farm en heb hier al goeie dingen gelezen van hen.

        De uitverkorene zaadjes:

        Lemon Tree
        lemon.jpg

        Runtz Muffin
        runtz.jpg

        Critical Kush
        kush.jpg

        Gorilla Zskittlez
        gorilla.jpg

        Normaal ging er een Dos Si Dos in maar is nooit ontkiemd, dus het gratis zaadje die erbij kwam nam haar plaats in (critical kush)
        Zijn intussen allemaal geboren, enkel de Kush loopt een kleine week achter omdat ze een vervanger is.


        Ditmaal ook andere potten gekozen, zal nu kweken in de zakken die met de tent kwam.
        Was het kotsbeu om iedere keer een dweil nodig te hebben toen ik water gaf... Die airpots zijn goed, maar als je water geeft loopt er een groot deel verloren door die gaten.
        Je moest echt traag water geven, en dan nog sijpelde het langs alle kanten eruit... Heb er enkele gaten in "geboord" zodat ik later lst kan doen en we waren vertrokken

        Deze kweek zal hopelijk wat vlotter verlopen want 7 maanden is mij wat aan het haar getrokken...
        Had bij mijn vorige kweek allemaal zaadjes die op verschillen tijden ontkiemde, dus maakte het nogal moeilijk om over te gaan naar 12/12 ...

        Nu is 3 van de 4 op hetzelfde moment ontkiemd dus we zijn al beter bezig dan de vorige keer

        Geef nu gewoon wat afgezuurd water en zorgen dat ze het naar hun zin hebben. Over een weekje, of als ze genoeg blad hebben zal ik met de voeding beginnen.
        Blaadjes begon te krullen bij de Gorilla, maar dit verbeterde door de lamp wat hoger te hangen.

        samen.jpg


        g.jpg

        r.jpg

        l.jpg

        c.jpg


        Als er iemand tips geeft ivm biobizz of iets dergelijks hoor ik het graag





        Attached Files

        Comment


          #37
          Hoe smaken de moonrocks? Ben wel benieuwd. Zat er ook aan te denken om deze te kopen.

          Comment


          • TegridyFarms
            TegridyFarms commented
            Editing a comment
            De moonrocks is kwa smaak zeker niet slecht. Ruikt vooral zoet en tot mijn verbazing heeft idd blauwe bessen geur. Ze smaakt vooral naar blauwe bessen die niet echt rijp zijn, aardse licht zoete smaak. Maar verwacht ook geen pure blauwe bessen smaak. Buds zijn ook niet luchtig in vergelijking met de rest, wat goed is natuurlijk. Als een meer ervaren kweker deze zou groeien zou je grote oogsten kunnen halen lijkt me
        Bezig...
        X