Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Polo @ AutoFlower.. Easy Bud - Royal Dwarf - Lowryder 1

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

04022010012.jpg 26012010005.jpg 04022010008.jpg nieuwe ronde1 001.jpg
    groei 6x 23W nieuwe ronde1 003.jpg bloei 6x 23w + 4x 15W of 10x 23W nieuwe ronde1 004.jpg
    E27 fittingen heb ik door de alu. kap en trespa plaat vastgebout waardoor alles ook weer demonteerbaar is. nieuwe ronde1 005.jpg
    hopelijk heb je hier iets aan.

Grt. Polo

Comment

Re: Polo @ AutoFlower.. Easy Bud - Royal Dwarf - Lowryder 1

ja super bedankt ...
      ben aan het overwegen om zelf ook op micro over tegaan alleen ja welke kast pak ik weet je..... maar die van jouw ziet er strak uit
      ben benieuwt hoe de kweek bij jou verloopt ga je volgen
      gr chef

Comment

jij ook bedankt chef,
        als je de mogelijkheid hebt zou je ff langs een kringloop winkel kunnen gaan, daar kun je wel goedkoop een kast vinden voor een microkweek.
        Mijn 1st micro-kweek met feminised autoflowers is me zeer goed bevallen, http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...st-micro-kweek.
        Waarschijnlijk post ik vanavond weer foto`s van mijn nieuwe plantjes.

Grt. Polo

Comment

Ziet er mooi uit Polo,

Ik wil zelf ook een micro kweekje gaan beginnen, in een oude PC case. Maar voorlopig eerst maar flink informatie inwinnen, en kijken hoe me vensterbank plantje het gaat doen
          Ik volg je!

succes

Comment

Hey.

Even een vraagje ,Wat voor philips spaarlampen heb je? Ik heb nu een philips spaarlamp 23 watt (106 watt) kleurcode 827. Heb jij die ook of heb jij een andere kleurcode? Ik gebruik die 827 dus voor de groei en volgens mij kan ik beter een andere kleurcode gebruiken..

Greetz

Comment

heb je vorige kweek gelezen en die is ongelofelijk, zonder twijfel de dikste toppen die ik al heb gezien bij een microkweek.
              deze volg ik!
              Microkweek: Bubba Kush onder 300w cfl
              Buitenkweek 2012: Think Different, Hijack, White Widow

Comment

hoi,
                moterguy34 ik heb ff gekeken en ik gebruik 15W en 23W warm white 2700k.
                Opgezocht op internet staat warm white voor code 827... dus ik denk dat je de goede hebt.
                nieuwe ronde1 012.jpgnieuwe ronde1 013.jpg

Grt. Polo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wietgoeroe View Post
                  heb je vorige kweek gelezen en die is ongelofelijk, zonder twijfel de dikste toppen die ik al heb gezien bij een microkweek.
                  Idem... en stikjaloers

Grtz $iR
                  sigpic

Comment

lekker kweekje vorige forum ook gelezen

ga het volgen

ben zelf bezig met buitenkweek maar gaat wel stuk slomer als die binnenkweekjes

Comment

Hallo,
                      mijn dames zijn weer een weekje ouder en zijn juist onder de douche geweest.
                      Ik wacht nog op de 1st echte duidelijke bloei, zodat ik deze keer beter het aantal dagen kan bijhouden.
                      LR1nieuwe ronde1 026.jpgnieuwe ronde1 022.jpgnieuwe ronde1 021.jpg RDnieuwe ronde1 027.jpgnieuwe ronde1 023.jpg EBnieuwe ronde1 028.jpgnieuwe ronde1 024.jpg nieuwe ronde1 025.jpg

Gisteren een hogere dosering Alga grow gegeven omdat de bladeren rond de nerf lichtgroen aan het worden zijn. RDnieuwe ronde1 029.jpg

Comment

hoi Polo ik zie dat je weer mooie nieuwe plantjes hebt
                        kun je mij mischien die link geven van je vorige kweekje want ik kan die nergens meer vinden en wil wel weten hoe het afgelopen is
                        alvast bedankt en veel succes weer
                        greoten zait

Comment

Precies of ze wat Mg mist polo... Maar ik durf er mn hand niet voor in het vuur steken.

Grtz $iR
                          sigpic

Comment

Hallo, $iR ik dacht zelf aan een stikstof tekort. Maar nu heb ik eens gelezen en denk dat het inderdaad Mg tekort is.
                            Bij mijn vorige kweek had ik precies hetzelfde, maar gelezen dat Mg tekort niet erg is voor de bloei maar dat de verschijnselen alleen groter worden op de bladeren en geen invloed heeft op de toppen. Klopt dit?
                            Blabla... ik denk dus dat mijn medium van begin aan teweinig Mg heeft. Navragen bij Intratuin zal weinig nut hebben aangezien er daar 1 op 10 iets van planten afweet.
                            Ik had dus al extra N gegeven en zal daar maar mee stoppen.
                            Volgende keer maar een ander medium proberen.
                            # Ik denk dat ik vanavond nog ff een foto plaats van de hoofdtoppen, ik denk namelijk dat ik vanaf vandaag als 1st echte bloeidag ga/kan tellen.
                            @ zait oude verslagje http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...st-micro-kweek

Grt. Polo

Comment

man man man ...
                              knap werk zien er gezond uit en groeien goed ...
                              ga zo door ..
                              gr chef

Comment

Ik zou potten nemen die iets groter zijn om zeker te zijn dat uw plantjes genoeg plaats hebben.

Comment

Bezig...
                                X