Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Polo @ AutoFlower.. Easy Bud - Royal Dwarf - Lowryder 1

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Polo @ AutoFlower.. Easy Bud - Royal Dwarf - Lowryder 1

hee polo ziet er goed uit man knap werk..
    die van mij hebben vandaag de eerste wite haren in de oksels is dit bloei of iets wat er gewoon bij hoort.
    heb namelijk nog geen top vorming hoor het wel dankje en laat ff weten hoe veel gram het deze keer is wat er af komt.
    gr chef

Comment

Hoi,
      chef de eerste witte haartjes in de oksels is voorbloei.
      Hieraan kun je mooi zien of je plant een mannetje of een vrouwtje is.

Grt. Polo

Comment

you win some, you loose some @ polo...
        Vind ze der ondanks alles toch nog tamelijk goed bijstaan hoor. Good luck.
        Ik kocht mn USB microscoopje bij alien en ben er nog steeds zeer tevreden van. 100x vergroting vind ik noodzakelijk (veel meer is ook niet nodig).

Grtz $iR
        sigpic

Comment

Vanmorgen plantjes eventjes buiten gezet voor foto`s.

LR.1 nieuwe ronde2 031.jpgnieuwe ronde2 034.jpg RD. nieuwe ronde2 032.jpgnieuwe ronde2 033.jpg EB. nieuwe ronde2 035.jpgnieuwe ronde2 036.jpg

De Lowryder 1 is bijna op zijn einde, de Royal Dwarf volgt snel en de Easy Bud is na een korte eindspurt waarschijnlijk niet veel later aan de beurt.
          Eindelijk heb ik nu een usb microscoop om de trichomes goed te bekijken.
          Foto`s van de trichomes zijn van maandag avond en zal deze vanavond als de lampen weer aangaan opnieuw bekijken en foto`s refreshen.

LR.1 Photo20110627134941468.jpgPhoto20110627135015484.jpg RD.Photo20110627135434890.jpgPhoto20110627135653609.jpg EB. Photo20110627135825437.jpgPhoto20110627140054828.jpg

De LR.1 en RD. staan zijn al op dieet van alleen water, de EB. heeft eergisteren nog een halve dosering Bloom gehad en zal het na vandaag waarschijnlijk ook met alleen water moeten doen.
          Wanneer ik nu precies moet stoppen met voeding is nog steeds een gok omdat ik daar de ervaring nog niet voor heb en schijnbaar ook niet kan uitgaan van wat op de verpakking(zaadjes) staat.
          Ondanks een beetje overvoeding heb ik toch het idee dat het deze keer (zonder dat de plantjes een lange overlevingsstrijd hebben moeten voeren) het toch redelijk dicht in de buurt komt.
          Bloeitijd 8-10 weken, oogsten in 3de maand volgens verpakking.
          Lowryder 1 en Royal Dwarf zijn op 30-4 gepot, Easy Bud iets later op 10-5.
          Plantjes ruiken alle 3 heerlijk, maar de Royal Dwarf heeft duidelijk de sterkste geur. Deze overheerst de geur van de andere 2 volledig die ik dus alleen maar ruik als ze uit de kast pak en apart besnuffel.

Grt. Polo

Comment

Trichomes 2-7-11

Photo20110702184452515.jpg Photo20110702185506609.jpg Lowryder 1
            Photo20110702184746328.jpg Photo20110702185659031.jpg Royal Dwarf
            Photo20110702185243859.jpg Photo20110702190901250.jpg Easy Bud

EB lijkt op de vorige maar zijn allemaal nieuwe stukjes uit topjes van de plant.

Grt. Polo

Comment

foto update

nieuwe ronde3 003.jpg nieuwe ronde3 004.jpg Lowryder 1
              nieuwe ronde3 005.jpg nieuwe ronde3 006.jpg Royal Dwarf
              nieuwe ronde3 007.jpg nieuwe ronde3 009.jpg Easy Bud

De Lowryder 1 vraagt al duidelijk minder water dan de Royal Dwarf die nog makkelijk 0.7L per 2 dagen wil hebben.
              Aan de Easy Bud valt me op dat de pistols meer oranje zijn dan bruin.(kruising orange bud??)

Grt. Polo

Comment

zie er verdom... lekker uit die dwarf met ik zeggen

en moet ook zeggen dat het een goede vraag is van de Easy Bud zou het nie weten dus als iemand het weet VERTEL het ons

en vind het een beetje jammer dat je al meer dan 2.280 x bekeken en maar 51 reacties

was je nog nie eeder tegen gekomen anders allang iets achtergelaten kom zeker vaker bij je kijken

succes met de kweek maar vooral met het oosten en knipen
                Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

http://cannagenetic.phpwebhosting.com/cgi-bin/showstrain.pl?StrainChoice=earlybud

Voor de rest is er weinig te vinden...

Comment

Mooi verslag , plantjes zien goed uit.

succes met de oogst. voor de rest gebruiken we zowat dezelfde modus operandi merk ik, moet ik niks aan veranderen voorlopig dus.

je vermeld oogst in 3e maand, rqs cataloogje zegt dat ze met 2 maanden al zouden klaar zijn. goed om weten, heb iets soortgelijks staan.

groetjes
                    Last edited by cplifj; 8 July 2011, 00:17.

Comment

Bedankt voor de reacties,
                      vanmorgen vlug in de zon een paar foto`s gemaakt.

nieuwe ronde3 010.jpg nieuwe ronde3 011.jpg nieuwe ronde3 012.jpg Lowryder 1
                      nieuwe ronde3 013.jpg nieuwe ronde3 014.jpg nieuwe ronde3 015.jpg Royal Dwarf
                      nieuwe ronde3 016.jpg nieuwe ronde3 017.jpg nieuwe ronde3 018.jpg Easy Bud
                      nieuwe ronde3 019.jpg

Wegens familie omstandigheden ben ik genoodzaakt het bekijken en fotograferen van de trichomen uit te stellen. Ook had ik graag meer tijd gehad voor de andere foto`s.

Grt. Polo

Comment

Comment

hoi,
                          bedankt wamy.
                          Voornaamste is dat je weet waar je aan begint, ik ben ook begonnen nadat ik hier op het forum had gelezen dat je met gewone spaarlampen kunt kweken.
                          Dit gaat overigens zoals je ziet super goed, en kost niet veel.
                          Wat ik nu nog ga doen is een voorgroei kastje maken zodat ik ongeveer om de 8-10 weken kan oogsten.
                          Mijn vorige 3 plantjes heb ik al opgerookt (en deze moeten nog ff staan + drogen....) en merk duidelijk dat hoe langer hij cured hoe beter/lekkerder hij word.
                          Ook is het kweken in zijn geheel een leuk hobby.

Grt. Polo

Comment

Hoi,
                            vandaag de tijd gehad om trichomen eens goed te bekijken.
                            Met pijn in mijn hart heb ik uit ieder plantje een klein stukje uit een mooi zijtopje gehaald, wat me hierbij opviel is dat er aan de onderkant van de kleinste blaadjes en aan de buitenkant van de bloempjes de meeste trichomen zitten.

Photo20110718213144953.jpg Photo20110718212938328.jpg Photo20110718213052109.jpg Lowryder 1
                            Photo20110718213511062.jpg Photo20110718213157125.jpg Photo20110718213314375.jpg Royal Dwarf
                            Photo20110718213828125.jpg Photo20110718213643937.jpg Photo20110718213722468.jpg Easy Bud

Bij mijn vorige kweek heb ik zonder microscoop moeten bepalen wanneer ik zou oogsten en dacht dat het nu makkelijker zou zijn.
                            Het lijkt mij dat de Lowryder 1 al behoorlijk milky is maar nog niet genoeg amber kleur heeft om te oogsten, de andere 2 zijn naar mijn mening nog iets later en zijn nog erg clear - milky.
                            Dus de vraag is of ik het goed zie en hoelang het verkleuren nog duurt van milky naar amber?
                            Is dit een geval van dagen of nog 1 of 2 weken?
                            Aangezien de LR1 en de RD al 2 weken en de EB 4 dagen later nog alleen maar water krijgen, hoop ik dat ik toen goed heb gegokt en niet te vroeg ben gestopt met Alga BLoom.
                            Tips/suggesties omtrent het oogsten zijn zeer welkom.

Grt. Polo

Comment

Hoi, ziet er goed uit polo.

kwa oogsten zou de LR al kunnen, alles hangt af van welk effect je liefst hebt, meer high(milky) of meer stoned(amber).
                              die geler wordende bladeren, pff, daar trek ik mij niet veel van aan, zolang het niet te vroeg vergeeld.
                              als het tevroeg vergeeld dan voeg ik gewoon wat bladgroen+ (bevat N, Fe, Ca, Mg) van ecostyle toe, en dat stopt de vergeling dan weer voor een tijdje.

succes met je oogst nog.

groeten

Comment

Comment

Bezig...
                                X