Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Polo @ AutoFlower.. Easy Bud - Royal Dwarf - Lowryder 1

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Polo @ AutoFlower.. Easy Bud - Royal Dwarf - Lowryder 1

Super mooi kweekje alweer!
    Ik ga ook bijna beginnen met microkweekje
    Hoop dat het lekker mag smaken

gr, Jointj

Comment

Mooie kweek. en mooie toppen, lekker dik.

Gr.

Comment

perfect mooie, zeer lekkere plantjes heb je daar naar mijn idee!! vraag me alleen af of je planten van begins af aan mssn niet iets te weinig water hebben gehad door de vele gele verkleuringen in je blad..? of is het onderweg meer een voedingsprobleempje geweest?? hoe dan ook chapeau met je mooie planten!! en alvast smoke high too neverland!! grtz homegrower
        Last edited by HomeGrown222; 29 July 2011, 22:06.

Comment

Hallo,
          nogmaals bedankt mensen.
          @ HomeGrown, door omstandigheden was ik deze kweek niet echt gefocust op mijn plantjes.
          Ook dacht ik aan een voedingstekort waardoor ik extra heb gegeven, wat niet nodig was en dus met overvoeding te maken kreeg. De Royal Dwarf heeft volgens mij ook soms iets te weinig water gehad. Deze ziet er nu ook helemaal niet meer uit.
          De Lowryder1 ga ik nog een beetje opschonen alvorens ik deze vanmiddag te drogen hang.
          Easy Bud ziet er leuk uit met heel weinig bladeren en alleen maar topjes. Groter blad wat er nog aan zat is na vergeling zelf afgevallen.
          Hopelijk laat het zonnetje zich nog ff zien vandaag zodat ik nog een paar foto`s kan maken voor ze de droogkast in gaan.

Grt. Polo

Comment

..beetje laat maar alsnog een paar foto`s.

04082010640.jpg 04082010642.jpg Easy Bud, nog een paar gele blaadjes eruit halen en de kast in.
            04082010643.jpg Lowryder 1, hangt al een week te drogen.

De Royal Dwarf heb ik naar een weeshuis gedaan omdat deze nog zeker 1 week moet staan, en er alweer 3 nieuwe plantjes instaan van 5 dagen oud.

Grt Polo.

Comment

van wanneer is het nog mogelijk om een wietplant te planten?

hey,

ik heb drie zaatjes besteld ze komen elke moment binnen (easy bud royalqueen). Maar weet niet of het nog mogelijk is om ze in een pot te kweken. Denken jullie dat het nog wel nut heeft om ze te planten?

weet trouwens niet of het de bedoeling was om hier een topic te beginnen
              als dat niet de bedoeling was sorry

maar a.u.b geef antwoord want het kost me misschien een hoop kost baren tijd

---------- Post added at 12:33 ---------- Previous post was at 12:26 ----------

En trouwens polo ik heb super veel geleerd van jouw. Ik ga precies het zelfde kopen aan grond en voeding als jouw en op de zelfde manier de potten vullen als het nog zin heeft
              Maar echt bedankt polo

Comment

hoi wietplantjes,
                het is natuurlijk wel al erg laat maar heb zelf vorige week nog 1 Royal Dwarfje gepot voor buiten.
                Maar aangezien het hier vooral nat en bewolkt is geweest gok ik op veel zon in September en Oktober. Dus ik denk dat het nog wel kan.

Grt. Polo

Comment

hang dr een spaarlampje boven joh.
                  Eerste kweek ooit, 3x autoblueberry

Schoffie's Geschoffel 2014

Comment

Heb je weer mooi gedaan hoor Polo kerel!!! Al bezig met voorbereiding voor de volgende?

Grtz $iR
                    sigpic

Comment

08082010651.jpg Verslag komt eraan.

Grt. Polo

Comment

Bezig...
                      X