Hoi,
KritischeMassa hier, ik grow ook. Leuk he Ik was altijd actief op dat andere forum, maar gezien die niet meer bestaat zitten jullie met mij opgescheept. Dus nou.
Zoals gezegd, ik grow dus in een Gtools 60x60 kast met hierin een Sanlight 120W Q3w gen 2 lamp, wat verwarming vanwege de beroerde locatie van mijn kast (bijkeuken/schuur). Ik grow actief indoor sinds 2020, begin Covid, moest toch wat he. Inmiddels 8e ronde in die kast.
Deze ronde een prachtsoortje, gekregen via Tat2Peet, een user van dat andere forum.
https://www.seed-city.com/nl/ken-s-g...and-daddy-purp
Ik heb niet echt een heel kweekverslag overigens, want ik zit inmiddels al op dag 65 en ben aanstaande te gaan oogsten, maar ik heb wat mooie foto's dus...
Voeding is IQ-Bloom btw, substraat is BioBizz All-Mix in een 25 liter kuip.
afbeelding.png
afbeelding.png
afbeelding.png
afbeelding.png
afbeelding.png
afbeelding.png
afbeelding.png
afbeelding.png
afbeelding.png
Oh ja, ik ben best wel een nerd, dus reken op nauwgezette statistieken
afbeelding.png
afbeelding.png
KritischeMassa hier, ik grow ook. Leuk he Ik was altijd actief op dat andere forum, maar gezien die niet meer bestaat zitten jullie met mij opgescheept. Dus nou.
Zoals gezegd, ik grow dus in een Gtools 60x60 kast met hierin een Sanlight 120W Q3w gen 2 lamp, wat verwarming vanwege de beroerde locatie van mijn kast (bijkeuken/schuur). Ik grow actief indoor sinds 2020, begin Covid, moest toch wat he. Inmiddels 8e ronde in die kast.
Deze ronde een prachtsoortje, gekregen via Tat2Peet, een user van dat andere forum.
https://www.seed-city.com/nl/ken-s-g...and-daddy-purp
Ik heb niet echt een heel kweekverslag overigens, want ik zit inmiddels al op dag 65 en ben aanstaande te gaan oogsten, maar ik heb wat mooie foto's dus...
Voeding is IQ-Bloom btw, substraat is BioBizz All-Mix in een 25 liter kuip.
afbeelding.png
afbeelding.png
afbeelding.png
afbeelding.png
afbeelding.png
afbeelding.png
afbeelding.png
afbeelding.png
afbeelding.png
Oh ja, ik ben best wel een nerd, dus reken op nauwgezette statistieken
afbeelding.png
afbeelding.png