Oogstfeest! Ik ben dan altijd superblij dat het volbracht is, maar ook een beetje verdrietig dat er dan geen plant meer in m'n kast staat. En dan na een paar weken weer superblij als er een grote hoop wiet in m'n pot zit. En dan weer een beetje verdrietig omdat die wiet nog niet bizar lekker smaakt en nog een maand moet curen. En dan weer superblij als het gecured is en superlekker is en je superstoned in het lentezonnetje aan het rondtollen bent. Gefeliciteerd en nog succes met de rest van het proces!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
KM kwaak in een Gtools Bonanza 60x60
Collapse
X
-
En de dame is niet meer....haar lichaam zal binnenkort in rook opgaan.
Mooi weeral voor elkaar gekregen m'n beste kikker.
Ik had eind vorig jaar ook een soortje van Tat2peet en die is reuze om te roken.
Nu nog beter als ze wat gerijpt is.
- Likes 1
Comment
-
Denk dat dat wel meevalt Rreppellsteeltjam, maar het is een vrije wereld dus denk of voel wat je wilt.
Comment
-
Zaterdag
Goed ze heeft een weekje in de kast op 20 graden bij een lv tussen de 50 en 60% mogen drogen. We zijn er nog niet, maar ik heb wel een goed beeld van de opbrengst. Goed eerst maar wat foto's:
20230325_083651.jpg 20230325_083657.jpg 20230325_083726.jpg 20230325_083902.jpg 20230325_083919.jpg 20230325_083956.jpg 20230325_084008.jpg
Totaal, 25 gram klein spul in de pot en 135 gram mooie vaste toppen. Zoals altijd, neem het met een korrel zout, want eigenlijk weet ik het echte eindgewicht pas over een week of wat, maar dan heb ik er al zoveel van gesnoept. Ik weeg ook meer om voor mezelf een vergelijk te hebben.
Voor nu zitten de grote toppen in een papieren tas om verder te curen/drogen.
goed, de statistieken over deze ronde t.o.v. de voorgaande rondes:
afbeelding.png
Qua totaalopbrengst een mooie gedeelde tweede plek met ronde 3, maar in gram/kWh een eerlijke en duidelijke tweede plek. Dan zou je ook nog kunnen zeggen dat van alle winterronde's deze wel op de eerste plaats komt. Dus ja, ik ben zeker tevreden, ook gezien de kwaliteit van de toppen die dit keer verbluffend lijkt, prachtige harde toppen, weinig popcorn.
Dus ik ben wel blij met het resultaat en deze ronde.
Dit weekeind hoop ik te starten met de volgende ronde.
Nja... nog grafiekje met de condities in de droogkast:
afbeelding.png
En, de groetjes
- Likes 10
Comment
-
Mooie stash zo, het is een topwietje met een mooie mind -body balans. Je gaat er serieus van genieten! En je cijfers zijn uitstekend man, zijn een hoop mensen jaloers op.Last edited by Tat2peet; 25 March 2023, 13:19.
- Likes 1
Comment
-
Vandaag de kast in orde gemaakt, het AK filter maar eens vervangen, want die was wel op
20230326_124457.jpg
En het schone filter op zijn plek
20230326_124448.jpg
Scrogrekje weer hersteld
20230326_122626.jpg
De bak met aarde is vorige week zondag gevuld en goed doorgewaterd, dus die is inmiddels wel klaar voor de start
20230326_122619.jpg
Mijn propagator doet voorlopig weer even dienst als curehokje
20230326_122640.jpg
Geen zorg, er staat maar 1 tube op de thermostaat, die andere ligt er gewoon.
20230326_122648.jpg
- Likes 6
Comment
-
Hahah ja ik weet niet waar je je last hebt staan en of je veel bezoek krijgt. Maar ik zou het Spaans benauwd hebben als de toko na de wiet stinkt😂
-
Nee, daar komt nooit iemand, het zit aan het huis vast maar je moet buitenom en alleen als je de was komt doen. Ach ja, hij is nu schoon, dus nou ja...
-
Zolang je zelf je was doet blijft alles veilig
-
Mooie en lekkere toppen. Mooie score ook.
Laat het smaken.
Tat2peet Mooie genetica weer in elkaar gestoken.
- Likes 2
Comment
-
Zaterdag, kwaakdag jeej...
Aangezien deze ronde overdag de lichtperiode heeft zullen de zaterdagse updates wat vroeger dan je gewend bent verschijnen, is dat niet super! leuk?
nja...
De oogst zit inmiddels in potten die vooralsnog open in het drooghokje staan bij een mooie 18 - 20 gr en een minder mooie lv van 60 - 65% (het is vochtig kloteweer).
afbeelding.png
De kleine flufftopjes zijn inmiddels goed rookbaar, en zijn vanzelfsprekend lekker, dat is immers altijd als je zelf kookt
Nja, goed, ennieweeeeeej
We zijn weer van start, vorige week zondag ontving ik een mooie kruising:
afbeelding.png
Die ik meteen flink gebogen heb, dat was nodig want ze heeft iets te lang in het moederhokje gestaan.
Ik hoop zo alle 8 de takken genoeg kans te geven op de productie van knalharde dikke toppen
Of we gaan scroggen weet ik nog niet helemaal zeker, kan ook zijn dat ik het rek alleen gebruik ter ondersteuning van de (hopelijk absurd ranzig dikke) toppen later deze kwaak. Voor nu is het nog een paar weekjes voorgroeien en wortelschieten, buigen, fixeren, klooien, frunniken, je kent het wel....
lawema foto's doen he...
De eerste foto is niet van mezelf maar van Tat, d.d. donderdag 23 maart 2023, dus dat is 9 dagen geleden:
3E1891A5-D1EB-4915-B639-6807DF85FE63.jpg
Netjes getopt op node 4, dus 8 takken om mee te werken. Jullie weten inmiddels hoe ik denk over secundaire takken in de groeifase, dus die heb ik zoveel mogelijk alvast weggedieft. Ik richt me alleen op de 8 hoofdtoppen die mooi op 1 hoogte zijn geforceerd de afgelopen dagen, kiek:
20230401_095115.jpg
20230401_095132.jpg
20230401_095139.jpg
20230401_095152.jpg
En voor de nerds, natuurlijk statistiekjes:
afbeelding.png
afbeelding.png
afbeelding.png
- Likes 4
Comment
-
Precies serieuze verwennerijtjes, die kruisingen van tat2peet 😜🤘klinkt allemaal individueel al kweeniehiegoe, hoe goed zal de quintessence dan wel niet zijn? En ook handig dat je niet moet bezig zijn met stekken of ontkiemen😜 absoluut zeker een goede start hier! Succes!!! IMG_20230328_152205.jpg
Comment
-
ontkiemen en stekken is dan nog tot daar aan toe, maar goede genetica is top.
-
Goeie genetica is idd handig. Er is al genoeg gehandicaptheid in de wereld 😜
Kiest tat2peet dan een kruising/ phenotype voor jou persoonlijkheid of kies je zelf welke smaakjes er door elkaar gemengelmoesd worden? Kust uw pollekes maar voor de wietblessings die je ontvangt van hem/haar/het 🐷 ik ben op een gezonde niet afgunstige wijze echt heel erg jaloers🐣
-
-
Je moet al hogere studies gedaan hebben om de kruising van die soort te ontcijferen.
Laat staan hoe je de naamgeving zou doen.
Ik zou voor Grandpa Dolato Cherry Island with Parisian Alien Cake Face Lights gaan......dat bekt lekker
Succes in elk geval KM.
- Likes 1
Comment
Comment