Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1X Royal Haze Automatic 1X Royal AK Automatic 1X Royal Nothern Lights Automaitc 70 wattHPS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

1X Royal Haze Automatic 1X Royal AK Automatic 1X Royal Nothern Lights Automaitc 70 wattHPS

Korting op 420shop
    Attached Files

Re: 1X Royal Haze Automatic 1X Royal AK Automatic 1X Royal Nothern Lights Automaitc 70 wat

Leuk man !

Hoop dat het je goed zal verlopen. Wat zijn trouwens de dimensies van je hokje l x b x h ?
    Ik heb zelf ook 3 royal haze's tussen m'n automatics staan. Ze zijn wat gevoeliger en wat trager als de andere auto's die ik er tussen heb staan. De naam beloofde me in elk geval wat whehe. Ik wil achteraf wel weten wat je ervan geoogst heb. (verwacht er maar niet veel van)

Mag ik ook vragen wat voor materialen en dergelijke je hebt gebruikt of gerecycled whehe voor je kastje ?

Veel succes mate ! A blaze a day keeps the doctor away

Comment

Re: 1X Royal Haze Automatic 1X Royal AK Automatic 1X Royal Nothern Lights Automaitc 70 wat

sorry voor de late reactie mijn internet lag er een tijdje uit.

de dimensies van mijn hokje zijn 80 x 60 x 200. daar staan op het moment 2 plantjes in ( AK automatic en Haze Automatic, de nothern light is niet opgekomen )

De kweek bracht in het begin ( en nog steeds ) problemen met zich mee -> krijg de lucht vochtigheid niet hoger dan 65%, de licht verdeling is een beetje raar waardor 1 plant is gaan strekken en de ander niet. Ook vind ik het moeilijk in te schatten hoeveel voeding ik moet geven ( werk met bloedrmeel en koeienmest op het moment, in de bloei wou ik beedermeel gaan geven en bloedmeel afbouwen )

Wat ik gebruikt heb voor de kast:

Laminaat ondervloer ter isolatie ( had ik al )
      Zwart wit folie hier over heen ( gekregen van een maat )
      70 watt hps ( gekocht )
      toch strippen om de deur goed dicht te maken

voor de filters;

hout
      7 keer pc fans 90 mm
      kattenbak filters ( koolstof matten )
      12 volt - 6 amp travo voor stroom

verder staan er 2 bakken met water in met een aquarium verwarming ( constante water temp van 32 C )

Ik verwacht er inderdaad niet veel van, vooral omdat het de eerste kweek van mij is en een laag wattage lamp.
      zal 1 deze dagen even een foto uploaden van de plantjes.

Als jullie verder nog tips hebben voor mijn problemen in de kweek hoor ik het graag !!

Greets BudSmokerzOnly

Comment

Als ik van jou was, zou ik een lamp kopen van hogere watage.
        En het is beter met vloeibare voeding te werken voor binnen, zo weet je tenminste wat er allemaal inzit(NPK).
        Deze verhoudingen veranderen ook in de ontiemingsfase, groeifase en bloeifase.

Als je dit doet, zal je ene plant daar niet strekken, zul je meer opbrengst hebben,
        en minder kans hebben dat je plant over, of ondervoed wordt.

Een te hoge luchtvochtigheid is ook niet goed.
        Koop anders een toestel om de luchtvotigheid om hoog te brengen.
        Last edited by guerilla kweker; 21 June 2011, 21:10.

Comment

Bezig...
        X