Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tussendoortje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Volgend. Succes

    Comment


      #17
      Even een paar weekjes te druk geweest en iets minder zorg kunnen bieden voor mn dame ​​​​​​

      Denk dat de voeding op begint te raken, of dat er andere problemen zijn. Bladen zijn niet heel fris meer en de stelen paars gekleurd. Vandaag voor het eerst voeding gegeven, kijken hoe de reactie daar op gaat zijn en dan vanuit daar kijken we wel verder...

      IMG-20230302-WA0000.jpg
      Water geef ik vanaf onder, nu 200 milliliter gegeven zodat het bakje zich lekker vol kan zuigen. We gaan het beleven...

      Tot de volgende
      Baking cookies in my MiniGrowBox .

      The ultimate growbox for one plant. ​​​

      Comment


      • Greyvol
        Greyvol commented
        Editing a comment
        Die ziet er prima uit om onder handen te nemen, mooi man. Die van mij staat praktisch stil, staat ook te weinig licht op.

      • Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        Ook met weinig wattage zouden ze goed moeten groeien wel iets trager natuurlijk

        K heb me stekkies 2 x 4 watt led tl en daar groeien ze ook goed onder

        Als ze te koud staan groeien ze ook niet snel vooral die wortel temp erg belangerijk als dat goed is kunne ze best wel in een koude omgeving staan zonder problemen

      • Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        Wel leuk die budda denk dat u dame daar wel zen van blijft en het baasje ook als je dr oprookt win win heheheh

      #18
      ​​​​


      Maar even wat stof afblazen... Even druk met een heleboel, behalve fora...

      Dus. Inmiddels aan het einde van dit projectje. Was leuk, leerzaam en het ging eigenlijk iets te snel (of ik was even te druk om full focus er bovenop te zitten). Niet helemaal mn gewenste stijl geworden, maar grappig genoeg.

      Als deze klaar is, gaan we weer full target met de Blue Amnesia in een "gewone pot".

      Foooootoooo's:



      IMG-20230407-WA0000.jpg

      IMG-20230407-WA0009.jpg


      IMG-20230407-WA0010.jpg

      IMG-20230407-WA0012.jpg
      IMG-20230407-WA0011.jpg
      Last edited by Bitterbal; 8 April 2023, 07:02. Reden: Edit: de foto's weer terug geplaatst
      Baking cookies in my MiniGrowBox .

      The ultimate growbox for one plant. ​​​

      Comment


      #19
      Goed man! Stinkt ze erg hard?
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment


      • Bitterbal
        Bitterbal commented
        Editing a comment
        Ruikt idd aardig, meer dan de White Choco. Gaat wat worden als ik straks een normale plant ga laten groeien van dit soort 😅

      #20
      Na 2 dagen volledig donker te hebben gestaan, vandaag de boom gekapt. Dit keer voor nat knippen gegaan, gezien het niet super veel is. Ook dit keer de droog functie uitproberen van de MGB. Ben benieuwd, mooie kleuren en geuren. Nu nog lekker laten smaken 😁

      IMG-20230418-WA0001.jpg

      IMG-20230418-WA0004.jpg
      IMG-20230418-WA0003.jpg

      De wortels mooi gevormd, geen rot te bekennen. Zeker voor herhaling vatbaar zo'n bonsai. Denk dat ik er weer 1 naast de kast ga groeien, nu het lente is.

      IMG-20230418-WA0005.jpg
      IMG-20230418-WA0006.jpg
      Zoals hierboven getypt, voor het eerst de droog functie aan het gebruiken. Met een LV van rond de 47% en temp van rond de 19° zit ik mooi in het gemiddelde. We gaan het resultaat zien na zo'n 7 tot 10 dagen. Dan gaat ze de pot in, naast de White Choco.

      IMG-20230418-WA0008.jpg

      Resumé : leuk project, zeker voor herhaling vatbaar. Wel voor er naast, gezien de opbrengst natuurlijk een stuk kleiner is dan een volwaardige plant. Lekker zen moment, zeker een aanrader voor jullie.

      Thanx 4 reading, ik zal nog een update posten na drogen ✌🏻
      ​​​​
      Baking cookies in my MiniGrowBox .

      The ultimate growbox for one plant. ​​​

      Comment


      • Bitterbal
        Bitterbal commented
        Editing a comment
        Kunichika goed punt. De Trichomes gaven echter een ander beeld. Zowel de bovenste top, als de toppen er onder was t merendeel al amber, de rest melkachtig. Ze was er vroeg bij met bloei en dus na checken met de microscoop genoeg amber kleurige trichomes.

      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Okok duidelijk, wat voor micro gebruik je?

      • Bitterbal
        Bitterbal commented
        Editing a comment
        @Kunichika
        deze scope gebruik ik . Nu even niet op voorraad, maar meerdere soortgelijke te vinden rond dezelfde 3 tientjes.

      #21
      Wat leuk om dit eens te zien en wat een mooie kast.

      Comment


        #22
        Toch mooie mini dame gewordenhoop dat ze gewichtig opdroogt
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment

        Bezig...
        X