Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sweet Zombie / Minigrow One

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

LED: Sweet Zombie / Minigrow One

Korting op 420shop
    . .....
    Last edited by Syze; 17 August 2024, 22:26.

Welcome to this forum and especially the micro section βœŒοΈπŸ‘

Now we all got to write in english and half of us including myself look like idiots lol.

First of all some questions go trough my mind so i will ask them before anything else,

Since you can speak and understand dutch, do you live here? And,

what makes you decide to take a minigrowbox, a real dutch product and yes, as far as i know, no reviews or diaries in other languages so im curious how you came to the idea to take one?

Then,

That plant looks healthy fresh and green af. Very nice love to see this one develope further here.

I would love to see a extra led also, just because that output indicates it would be a option. But if you want to talk further about that or have any ideas you could talk here https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...x-vragen-topic further on upgrading leds i.e.

Also for further communication, can we message in dutch since you already found your way on this forum?

ronde 4 - ronde 3 - ronde 2 - ronde 1 < start

Comment

Welkom, en mooi plantje! Ik heb zojuist mijn eerste kweek geoogst met de MGB, wel de klassieke eerste versie. Er zijn veel mensen hier die al ruime ervaring hebben met de MGB, dus als er vragen zijn kan je ze hier gerust wel stellen.

Veel succes verder, ik volg

Greetz
      Baking cookies in my MiniGrowBox .

The ultimate growbox for one plant. ​​​

Comment

• Bitterbal
        Bitterbal commented
        Editing a comment
        Zeker! Easy growing, voor mijn (volgens de kenners hier) kleine plant zo'n 29 gram droog weten te oogsten. Post number 46 in mn White Choco post.

Greetz

Ik volg!

Comment

Ik ben in dubio en wil jullie mening wel weten over dit topic in het Engels.

Sinds het begin van ons forum wordt alleen Nederlands gesproken. Alles wat in het Engels op het forum komt wordt verwijderd.
        Maar als ik dit toesta waar is het einde dan....?

Niet iedereen kan goed Engels lezen en begrijpen. Laat staan reageren, maar sommige leden kunnen goed Engels...lezen en schrijven.

Dat alles in overweging genomen ben ik van plan dit topic te verwijderen. Maar laat je mening horen SHOUT

Veel gestelde vragen over het forum
        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL
        "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

Comment

• Silas
          Silas commented
          Editing a comment
          Na een nachtje erover geslapen te hebben...en om ons forum te beschermen wil ik een maximum aantal Engels sprekende Leden toe laten van max. "5"
          "
          Het woordje gaat al rond en we hebben niet voor niets die regel altijd gehandhaafd. Dus wie het eerst komt wordt toe gelaten en daarna gaan alle Engels sprekende van het forum af om onze taal te beschermen. Als er gebruik wordt gemaakt van G Translate dan zie ik geen enkel probleem.

Kunnen wij hier mee leven

• Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Mss een speciaal icon maken waar je ziet dat enkel die topic anderstalig is? Mooie beslissing vind ik. Verruimend conservatief

• Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          5 en translate!

Probleem opgelost tochπŸ€·πŸΌβ€β™‚οΈπŸ‘
        Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

Comment

I will keep an eye on this post,
        Your plant looks healthy af, so i will keep a eye on your growing process.
        I am waiting for a nice deal to buy my own minigrowbox I missed the discount last year during black friday.

Comment

Mischien zelf wat maken om.de wattage te kunnen verhogen wat meer wattage kan je de opbrengst wel mee verhoogen 20 watt extra is al heel wat meer voor zoon kastje

Comment

• Lekkergroeien
            Lekkergroeien commented
            Editing a comment
            Ketelhuis je hebt me overtuigd, zo simpel is het inderdaad 😁

• Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            Alles groeit naar het licht toe van de onderkant geloof ik ook niet dat goed is maar het licht .mag ook van de zijkant komen

Maar denk als je het onder de rij toppen van de hooft top plaast je wel voordeel hebt

Als het van onder komt gaan ze die kant ook op groeien groeit je plant 2 kanten op lijkt ne ook niet al te best

• Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            Wat ze zeggen over lampen als je goed uitzoekt sommige lampen kunnen dr inderdaad dicht op led tl lampen heb ik voor me stekies maken

Die kunnen gewoon tegen de wiet aangroeien zonder problemen zijn goedkoop in aanschaf en bij elke bouwmarkt verkrijgbaar

Maar het is het uitzoeken waard om te kijken voor kweeklamp die dr super dicht op kan maar de meeste lampen zit je al snel o0 minimale afstand 20 cm

Hoogte en dat red je niet in de minigrowbox

Of miss met de fabricant bellen wand dr zit wel een aansluiting op voor nog een lamp aante kunnen sluiten volgems mij weet ik niet ceker maar dr moeten vast opties zijn om dat wattage een beetje op te krikken wat je al zij 20 watt extra in je minigrow kan een boel verschil maken

Prachtplant

Comment

• RickTerboeg
            RickTerboeg commented
            Editing a comment
            Inderdaad prachtig om te zien hoe steeds meer growers het maximale uit de MiniGrowbox weten te halen door zoveel mogelijk alle takken op dezelfde hoogte te krijgen. Zou toch een 50 plusser qua oogst moeten kunnen worden mits het zo goed blijft gaan natuurlijk.

Dit is misschien ook wel iets voor extra licht in de mgb, https://acinfinity.com/hydroponics-g...m301h-11-inch/
          buiten-2020, 2021, 2022, 2023
          Hydro-met afjes-2022

Comment

• Heyz
            Heyz commented
            Editing a comment
            Dat is me toch een mooi setje!

AC Infinity ook echt een opkomend merk met hun all in one kweektenten icm controller voor zeer scherpe prijzen.

De prijs is teleurstellend maar het zal vast betere kwaliteit zijn dan al die ali meuk die dezelfde leds beweren te gebruiken voor 1 tiende van de prijs.

11inch is ook de perfecte lengte en met enig vindingrijkheid bevestig je ze zo aan je diffuser aan de zijkanten of wat mij toch beter lijkt van onderen maar hoorde al dat daar meningen over verdeeld zijn, denk dat boven overkill word en de plant niks aan dat licht heeft maargoed das andere discussie.

Heel mooi setje! Ik ga het overwegen.

Edit: waar ik alleen niet helemaal uit kan komen is of ze stand alone zijn en dus zonder controller aangesloten kunnen worden dus met een bijgeleverde voeding? Want het lijkt mij aanvullend licht voor je tent die je kan aansluiten op hun smart controller.. Correct me if in wrong ik kom er niet uit zo 123.

• Corleone1933
            Corleone1933 commented
            Editing a comment
            Als het goed is zit er wel een power plug bij amerikaans, maar is ook aan te sluiten op zo'n controller.

• Italbri
            Italbri commented
            Editing a comment
            Corleone1933 ja AC Infinity heeft mooi spul zag ik al. Is er een manier om de verzendkosten te drukken? Want die zijn wel hoog.

Bill Ward kwam toch van Canada?

Ik ga dit zeker volgen al ben ik niet zo een fan van micro, zo te zien weet je wat je doet.

De Bloemen Van Bri

Comment

• Corleone1933
            Corleone1933 commented
            Editing a comment
            Bill ward komt van de East Coast in Canada

• Italbri
            Italbri commented
            Editing a comment
            Nooit gehoord van de YouTube kweker Bill Ward? Die sluit ook altijd alles af met de slogan: "happy growing!" Wel een fijne vent met een hele lieve hond

Gaat lekker hier.
          Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

Comment

En, al wat progress? 😁
            Baking cookies in my MiniGrowBox .

The ultimate growbox for one plant. ​​​

Comment

• Bitterbal
              Bitterbal commented
              Editing a comment
              πŸ˜‚Nice... πŸ‘

Ik heb ook het volgende zaadje gepoft.
            Haha geweldig dat google translate ook. Die houd ik erin.

Waar houd je de godfather nu? Gewoon mee met daglicht ritme? Of hoe doe je dat?
            ronde 4 - ronde 3 - ronde 2 - ronde 1 < start

Comment

Bezig...
            X