Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x ice

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2x ice

    Korting op 420shop
    fem. ice van Royal Queen.

    Robuuste plantjes en worden blijkbaar erg breed (bij mij 2x zo breed als "hoog")

    Ze zijn nu een maandje oud, de rechtse is 4 dagen ouder en getopt. Ze zijn nu allebei +-25cm (en 45-50cm breed)

    Nog een weekje wachten met bloei

    p2mini.JPG
    p3mini.JPG
    p1mini.JPG

    #2
    Re: 2x ice

    De plantjes beginnen al een zuur nat geurtje te verspreiden ; na een dagje ventileren hangt de hele kelder vol met die heerlijke geur. Ik heb twee koolstoffiltertjes gebouwd, met wat vierkant gaas, dampkapfilter en aktieve kool en die werken prima. Nu nog hopen dat ze de boel voldoende gekoeld houden.

    Comment


      #3
      Re: 2x ice

      Ziet er goed uit AinO,

      Zelf ben heb ik er 4 staan. Ben nu aan het spoelen en volgende week gaan ze om. Ze ruiken inderdaad heerlijk.
      Succes.

      Grtz Q

      Comment


        #4
        Re: 2x ice

        Fijn, hoelang heb je ze doen bloeien ?

        Ik heb trouwens wel mijn tijd weten te verdoen dit pinksterweekend.

        Eerst twee koolstoffiltertjes gemaakt:



        Hier zie je er eentje bovenaan gemonteerd in mijn kweekruimte

        Aan de andere kant van de wand zie de pc fans voor de afzuiging:

        lichtdichtmini.JPG

        Lichtdicht dus, in principe heb je geen afvoerlabyrinth nodig

        Ik heb ook mijn oud aanvoerlabyrinth moeten afdanken, dat was een zware ontwerpfout:

        oudlabymini.JPG

        Neemt veel te veel bodemplaats in

        En dus heb ik maar een verticaal labyrinth gebouwd dat maar 5cm diep is ; de lucht komt rechtsvoor binnen, gaat dan hoekje om helemaal naar links, dan naar boven, dan naar rechts en dan de kast in.

        nieuwlabymini.JPG

        Het lijkt wel een onderdeel van een satteliet, voor alle zekerheid actieve inlaat gebouwd om wat mee tegen de filters te helpen duwen. Nu nog integreren met de wand vd kast en kabeltjes trekken voor de fans

        En dan maar gelijk de plantjes verpot met de nieuwe bodemruimte in potten van 40x40 cm:

        verpotmini.JPG

        Alle ruimte is nu op.
        Attached Files

        Comment


          #5
          Re: 2x ice

          Ze zijn net wakker na de eerste 12 uren nacht en lap de linkse heeft al voorbloei.

          SDC10204mini.JPG

          Straks nog wat close ups.

          Comment


            #6
            Re: 2x ice

            Voorlopig deze closeups onder hps:

            eerstehaartjes1.jpgeerstehaartjes2.JPG

            Comment


              #7
              Re: 2x ice

              Ik heb mijn actieve inlaat aangekoppeld, maar het doet nog niet veel af aan de rel. luchtvochtigheid in de kast (70-75%) . Na dus op het briljante idee gekomen te zijn om die luchtvochtigheidsmeter eens buiten de kast te hangen was het grote mysterie rap opgelost. De LV in de kast is de LV in de kelder. Als ik te grote stappen zet in mijn redenering moet ge het zeggen hee.

              - Goed dat wordt experimenteren met silicagel denk ik -

              Mijn plantjes gaan erg goed, ze staan een weekje op 12/12 en hebben beide voorbloei ; de niet getopte is in 3 dagen 15 centimeter gegroeid. Die is nu kwasi 50 cm en ik hoop dat die rap stagneert ; de getopte is 45 cm en zit kwa structuur veel beter in elkaar voor in een kast

              Ik vraag me af of ik nog kan scroggen of deels scroggen om die sprinter wat in toom te houden, eens aan wat fossielen vragen hier

              <straks post ik nog wat foto's, eerst batterijen opladen>

              Comment


                #8
                Re: 2x ice

                Familifototje (links ongetopt, rechts getopt):

                kastvolmini.JPG

                De linkse staat al 5 dagen in voorbloei:

                duidelijkevoorbloeimini.JPG

                Comment


                  #9
                  Re: 2x ice

                  De kast zit helemaal vol ; links (getopt) is 55 cm, rechts (ongetopt) 65cm ; ze zijn stevig aan het beharen, ongeveer 10 dagen in de voorbloei en ik hoop echt dat ze nu beginnen te stoppen met groeien.

                  verstrengeldmini.JPG

                  Comment


                    #10
                    Re: 2x ice

                    We glijden zoetjesaan van voorbloei naar bloei ; ze zitten nu aan 60 & 70 cm en de groeispurt (tx monty) begint te milderen:

                    prebud1mini.JPGprebud3mini.JPGprebud5mini.JPGprebudmini.JPGprebud2mini.JPG
                    Last edited by AinO; 29 June 2011, 19:36. Reden: fototjes vergeten

                    Comment


                      #11
                      Re: 2x ice

                      De bloei zit er stevig in. We zitten nu 2 weken en een half op 12/12

                      bloei1mini.JPGbloei5mini.JPGbloei2mini.JPGbloei3mini.JPGbloei4mini.JPG


                      De linkse foto is de top ""bud"" van mijn ongetopt plantje dat nu een 75cm groot is en min of meer gestopt is met groeien

                      Comment


                        #12
                        Re: 2x ice

                        Begin week 4

                        langzaamaan is het onderste dek aan het vergelen. Ik denk gewoon lichtgebrek. affijn oordeel zelf maar.

                        Wat de voeding betreft dat is nu canna flores (50ml/10l) en daar spring ik nog even rustig mee om, dus hooguit om
                        de 2 dagen voeding. Wat magnesium betreft zit het wel snor denk ik. Over een week voer ik dat op naar 1x dag.

                        vergelingmini.JPG

                        Comment


                          #13
                          Re: 2x ice

                          fotoupdate,

                          topbud ongetopte, nu gestopt op 78cm:

                          hoofdbud2mini.JPGhoofdbud1mini.JPGverbrandmini.JPG

                          Vergeling in de vouwen van het blad en glimmende vlekjes op het bladgroen

                          Maar dat neem ik er bij, ik kan de rest van de kast niet benadelen:

                          topjetegenwandmini.JPGtopjes1mini.JPG
                          Last edited by AinO; 7 July 2011, 21:20. Reden: ASCII art geprobeer, maar opgegeven, er zit een of andere demonische kracht spaties op te zuigen

                          Comment


                            #14
                            Re: 2x ice

                            Mooie struiken dat,

                            onderan wat lichtgebrek zoals je al zei, kan je der onderin ni een lampje steken dan ?
                            simpel tornadotje, beter dan niks, als je daar moest over inzitten.

                            succes met het verdere verloop, ik volg deze.

                            groetjes

                            Comment


                              #15
                              Re: 2x ice

                              lokes ,

                              gaat lkkr in dat hokje van je

                              blijf je zekers volgen

                              groetjes
                              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                              Comment

                              Bezig...
                              X