Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x ice

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: 2x ice

    Oogst !!!

    Na enkele dagen in het donker, van mijn hart een moordkuil gemaakt en de plantjes geslacht

    Hier wat foto's van de buit die in het donker hangt te drogen, ik moet nog een beetje bijknippen hier en daar:

    buit3mini.JPGbuit1mini.JPGbuit2mini.JPG

    Dat er wat minder diefjes zijn heeft zijn reden

    Dit ga ik nog enkele dagen laten drogen, wegen en in cure potten gaan steken, er komt nog een laatste update en ik ga mijn amnees scrog kweekje in gang steken

    Comment


      #32
      Re: 2x ice

      Mooie oogst zo te zien. Dat je er van mag genieten. Ik ben benieuwd naar je Amnees kweek. Wat voor lamp heb je gebruikt. Kon dit niet zo snel terug vinden.

      Gr Q

      Comment


        #33
        Re: 2x ice

        Een 250 watt HPS : http://www.eugrowshop.eu/nl/verlicht...icht-250-watt/

        Comment


          #34
          Re: 2x ice

          Mooi, deze had ik ook boven mijn ice hangen. ( de laatste 5 weken van de bloei ) Temperatuur was wat lastig maar bij mij gemiddeld 30 graden met de lamp aan. Ik had een opbrengst van 145. Dus niet zo heel goed. Een kleine 0,6gr de wat.

          Zo te zien ga je dat makkelijk verbeteren. Ik ben benieuwd wat jij van de smaak vind. En alvast succes met je volgende ronden.

          Gr Q

          Comment


            #35
            Re: 2x ice

            Dat valt jammer genoeg wel mee Quattro,

            Na volledige knip (en 36u drogen) hou ik ongeveer 500gr natte weed over, dus dat wordt 100 tot 120 gr droog ; dat is voor ons doen 3 maanden smoor

            Ik heb alles ff in een doos gestopt voordat ze naar de rekjes gaan, dan heb je een idee van de hoeveelheid:

            halvedoosmini.JPG

            Een halve schoendoos vol ongeveer

            Het is mijn eerste kweek en geen insecticiden gebruikt en niet overmatig gevoed. Dus de smaak is echt een revelatie voor mij, geen wrange of scherpe kantjes, heel lekker afgerond. Ik ben al benieuwd hoe die smaakt na 2 maanden curen
            Last edited by AinO; 21 August 2011, 20:33.

            Comment


              #36
              Re: 2x ice

              3 maanden!!! Dan snel die amnees de grond in. Je lamp beschijnt effectief 0,36m2. Daar kun je 4 x 11 liter potten in kwijt. Hierdoor zal je meer rendement kunnen halen uit je lamp. Maar volgens mij is je kastje iets kleiner. Ik gebruik de 250Watt nu in een voorgroeitent van 60x60x140. Kosten zijn nihil in aanschaf. Meen iets van 60 euro voor een SJ DS60.

              Wellicht een goede tip voor je.

              Je schoenendoos is nu in ieder geval goed geuld.

              Gr Q

              Comment

              Bezig...
              X