Wegens tijdgebrek hierbij een samenvatting van afgelopen kweekje in de MGB.
voeding: biotabs volledige lijn.
canna terra professional aarde
zaadje: Barney’s Farm purple punch auto
totaal 13.5 week van zaad tot oogst (barney zegt 65 dagen)
Tijdens de groei veel LST toegepast vanaf dag 10, verder gesnoeid en gediefd.
vanaf week 5 begon duidelijk te wordend dat dit een meer sativa dominant feno was door de mega strek. De plant stond precies tegen de lamp aan, beetje bleach was het resultaat maar dat was niet heel veel.
Om rot te voorkomen gebruik ik in de kamer een ontvochtiger op 40%. Eerdere rondes had ik daar last van, nu niet.
Om het drogen te vertragen gebruik ik dan juist weer een bevochtiger op 60%
Dit werkt super goed. Ik leg een metertje onderin de box en boven de drogende toppen. Als die allebei op 60% staan na iets van 8 dagen is het ongeveer klaar.
het resultaat: 110 gram!!! Ik kon het bijna niet geloven dus heb 2x gewogen.
ik denk dat het met het fenotype te maken heeft gehad dat het zo extreem veel is.
motivatie denk ik voor iedereen!
voeding: biotabs volledige lijn.
canna terra professional aarde
zaadje: Barney’s Farm purple punch auto
totaal 13.5 week van zaad tot oogst (barney zegt 65 dagen)
Tijdens de groei veel LST toegepast vanaf dag 10, verder gesnoeid en gediefd.
vanaf week 5 begon duidelijk te wordend dat dit een meer sativa dominant feno was door de mega strek. De plant stond precies tegen de lamp aan, beetje bleach was het resultaat maar dat was niet heel veel.
Om rot te voorkomen gebruik ik in de kamer een ontvochtiger op 40%. Eerdere rondes had ik daar last van, nu niet.
Om het drogen te vertragen gebruik ik dan juist weer een bevochtiger op 60%
Dit werkt super goed. Ik leg een metertje onderin de box en boven de drogende toppen. Als die allebei op 60% staan na iets van 8 dagen is het ongeveer klaar.
het resultaat: 110 gram!!! Ik kon het bijna niet geloven dus heb 2x gewogen.
ik denk dat het met het fenotype te maken heeft gehad dat het zo extreem veel is.
motivatie denk ik voor iedereen!
Comment