Goeiemorgen beste mensen,
Vandaag wordt mijn Mini grow box bezorgd en zal ook gelijk een kweekje starten.
Nu ben ik aan het twijfelen tussen 2 methodes, technieken toepassen(lst, scrog) en voeding geven of helemaal niets doen, dus alleen water geven en kijken wat de box met een plantje doet+de plant zelf leren kennen.
Zoals de titel al aangeeft, ik ben een groentje, dit wordt mijn eerste binnenkweek+ook de eerste keer in de mini grow box.
Ik moet dus nog veel leren dus begin met de basis, toch?
Daarentegen heb ik zoveel info opgedaan, kweekverslagen gelezen in verschillende omstandigheden, en zie ik hoeveel meer opbrengst je kan hebben dmv bv LST, dus vandaar de twijfel.
Enig advies?
Alvast bedankt mensen!
To be continued.... 🌿
Edit, M'n eerste kweek binnen wordt auto Green Crack.
Vandaag wordt mijn Mini grow box bezorgd en zal ook gelijk een kweekje starten.
Nu ben ik aan het twijfelen tussen 2 methodes, technieken toepassen(lst, scrog) en voeding geven of helemaal niets doen, dus alleen water geven en kijken wat de box met een plantje doet+de plant zelf leren kennen.
Zoals de titel al aangeeft, ik ben een groentje, dit wordt mijn eerste binnenkweek+ook de eerste keer in de mini grow box.
Ik moet dus nog veel leren dus begin met de basis, toch?
Daarentegen heb ik zoveel info opgedaan, kweekverslagen gelezen in verschillende omstandigheden, en zie ik hoeveel meer opbrengst je kan hebben dmv bv LST, dus vandaar de twijfel.
Enig advies?
Alvast bedankt mensen!
To be continued.... 🌿
Edit, M'n eerste kweek binnen wordt auto Green Crack.
Comment