Hola,
Sinds mijn vorige poging mislukt is ben ik opnieuw begonnen en heb ik het even anders aangepakt.
Ik heb opnieuw een zaadje ontkiemd tussen vochtige watten (16/10) en nadat het worteltje een cm of 3 was heb ik deze in een potje van 0.5L met zaai en stekgrond gestopt.
Dit ging best goed denk ik en heb vandaag (25/10) het plantje overpot naar de uiteindelijke (stoffen) pot van 15L.
Voor het overpotten heb ik de kokos eerst ingewaterd met EC 1.2, power roots en pure zym, ph 5.8. De drain was 0.8 EC en PH 5.3.
MGB '21
1x Orange Bud (Feminized, Dutch Passion)
15 liter stoffen pot met plagron cocos perliet 70/30
Plagron voeding (cocos a&b), Power Roots, Pure Zym.
Licht schema 18/6 tijdens de groei.
Dit schema hou ik aan:
Groei:
Tips, op of aanmerkingen zijn welkom!
Sinds mijn vorige poging mislukt is ben ik opnieuw begonnen en heb ik het even anders aangepakt.
Ik heb opnieuw een zaadje ontkiemd tussen vochtige watten (16/10) en nadat het worteltje een cm of 3 was heb ik deze in een potje van 0.5L met zaai en stekgrond gestopt.
Dit ging best goed denk ik en heb vandaag (25/10) het plantje overpot naar de uiteindelijke (stoffen) pot van 15L.
Voor het overpotten heb ik de kokos eerst ingewaterd met EC 1.2, power roots en pure zym, ph 5.8. De drain was 0.8 EC en PH 5.3.
MGB '21
1x Orange Bud (Feminized, Dutch Passion)
15 liter stoffen pot met plagron cocos perliet 70/30
Plagron voeding (cocos a&b), Power Roots, Pure Zym.
Licht schema 18/6 tijdens de groei.
Dit schema hou ik aan:
Groei:
- Week 2: EC 1.2
- Week 3: EC 1.4
- Week 4: EC 1.6
- Week 1: EC 1.6
- Week 2: EC 1.7
- Week 3: EC 1.8
- Week 4: EC 1.9
- Week 5: EC 2.0
- Week 6: EC 2.0