Re: Spaarlampen topic
Kleine update. De volgende Update zal foto's bevatten, dat beloof ik.
Ik heb de doublefun zaden besteld. Vandaag enveloppe in de bus gestoken.
Vorige week heb ik nog het een en ander gedaan gekregen.
Plannen voor komende dagen:
-lichtdicht maken van de kast
Hier heb ik de siliconenkit van men pa gevonden. Ik ga deze even lenen zonder dat hij het weet.
-afwerken van de luchtafvoer
De afvoer is in orde. Ik heb hem op een plaat gelijmd die achter in men kast wordt getimmerd.
-koolstofpad en 2de fan kopen(aanvoer)
De 2de fan is ook een van 120mm doorsnede. ik heb beide fans aangesloten op een fancontroller met 12valt addaptor. De aanvoer laat ik half zo snel als de afvoer draaien.
In Brussel is een growshop waar deze te vinden zijn. Ik Ga vandaag eens kijken.
-geluid beperken tot het minimum
Ik heb 2 isolatiematten gekocht van 100cm op 50cm. Hiermee probeer ik nog wat te knutselen.
-potgrond en potten kopen
Ik heb al vleermuizenmest. Nu moet ik nog potten, zaai-/stekaarde, potgrond, perliet en wormenmest kopen. Ook eens kijken voor blumat, een sproeier en een plantenspuit.-...
Twijfels:
-Het behangen van de kast met zwart-/witfolie, omdat de kast al volledig wit is.
Ik moet sowieso naar de Aveve voor de potten en dergelijk, dus dan kan ik evengoed eens kijken voor de folie.
Greetz,
zion
Kleine update. De volgende Update zal foto's bevatten, dat beloof ik.
Ik heb de doublefun zaden besteld. Vandaag enveloppe in de bus gestoken.
Vorige week heb ik nog het een en ander gedaan gekregen.
Plannen voor komende dagen:
-lichtdicht maken van de kast
Hier heb ik de siliconenkit van men pa gevonden. Ik ga deze even lenen zonder dat hij het weet.
-afwerken van de luchtafvoer
De afvoer is in orde. Ik heb hem op een plaat gelijmd die achter in men kast wordt getimmerd.
-koolstofpad en 2de fan kopen(aanvoer)
De 2de fan is ook een van 120mm doorsnede. ik heb beide fans aangesloten op een fancontroller met 12valt addaptor. De aanvoer laat ik half zo snel als de afvoer draaien.
In Brussel is een growshop waar deze te vinden zijn. Ik Ga vandaag eens kijken.
-geluid beperken tot het minimum
Ik heb 2 isolatiematten gekocht van 100cm op 50cm. Hiermee probeer ik nog wat te knutselen.
-potgrond en potten kopen
Ik heb al vleermuizenmest. Nu moet ik nog potten, zaai-/stekaarde, potgrond, perliet en wormenmest kopen. Ook eens kijken voor blumat, een sproeier en een plantenspuit.-...
Twijfels:
-Het behangen van de kast met zwart-/witfolie, omdat de kast al volledig wit is.
Ik moet sowieso naar de Aveve voor de potten en dergelijk, dus dan kan ik evengoed eens kijken voor de folie.
Greetz,
zion
Comment