Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Maandag voederdag... 1,5 Liter aangemaakt met voeding. Had donderdag nog een forse scheut water gegeven, maar deze 1,5L was geheel weg.
Dame heeft nog een training tegoed maar de jongste kwam thuis met een vriendin. Kastje moet natuurlijk wel geheim blijven, iig de inhoud er van. Snel de deur dus weer dicht. Vanaaf dan nog maar even trainen. 2e en 3e noden zijn in de maak, bijna weer toppen dus.
Ondertussen gaat mn stekje ook lekker. Met Clonex in een potje aarde gestoken, staat nu bij dr moeder in de kast onder de kap.
Kijk uit met introduceren nieuwe beestjes/plagen door er andere planten bij te zetten he.
Ik heb ook eens een dame zo hard gesnoeid om ze ff een weekje stil te laten staan, kon de rest bijkomen. Zelf doe niet aan zo extreem snoeien, zeker niet tijdens de training, maar het kan zekers. Zou wel goed blijven tjekken op hermaverschijnselen. Tijdje minder water geven
Takketoelli thanx voor de waarschuwing. Deze staat al een weekje of 2 er in en staat in schuim. Is ook alleen 1 takje, verder geen blad. Zal even rustig aan doen met water, idd niet te veel stress veroorzaken
Jawel, een nieuwe maandag. Tijd voor een update. 2 en een halve liter aangemaakt. Lekker vol laten zuigen. Was denk ik zo'n 100 ml over. De aarde dus weer lekker verzadigd.
Ook de noden weer gestuurd door middel van training: deze opzij getrokken en met binddraad vast aan de pot gemaakt. 1 node was waarschijnlijk iets te vroeg getopt, loopt iets achter op de rest, maar ik maak mij daar geen zorgen om. Trekt wel bij. Mooi hoe deze plantsoort zo snel kan herstellen: echt onkruid 😂
Ik twijfel of ik nog een keer toppen zal, of dat ik genoegen neem met deze 8 cola's. Ach ik heb nog even een paar dagen om over te twijfelen. Luxe problemen 😎
38 dagen boven de grond en nog steeds in dr groei schema: 18/6 lichtschema.
Helaas niet echt bovenop de dame kunnen zitten. Hierdoor iets verder doorgeschoten dan ik had willen hebben. Laatste snoeibeurt, dan mag ze over op bloei.
1e stekje door dit aandacht tekort helaas niet gered. Heeft te weinig water gehad en was helaas helemaal droog en dor. Vandaag nieuwe kans gehad en weer wat nieuwe stekjes afgenomen aangezien ik toch weer ging snoeien. Kijken of het lukt deze nu wel in leven te houden 🥴
Veel plezier met de plaatjes
Zo stond ze er voor dr trimbeurt bij. Mooi donker groen en vol blad. Geen dorre puntjes, gewoon helemaal niets. Nha jah, beetje wildgroei dan... Maar ze heeft het naar dr zin in dr MiniGrowBox.
En de nieuwe aanwinst. 3 stekjes in totaal. 1 gaat de vrouw des huizes mee aan de slag, de andere 2 houdt ik onder m'n hoede. Dat is dan het enige nadeel van micro Grow en de MGB: je hebt niet echt ruimte voor je stekken. Ach, zie het als een luxe probleem 😬
Tja, ik moet de eerste set nog tegenkomen die perfect is. In de regel hou je alleen de tent of de kast over, de rest wordt uiteindelijk vervangen voor iets beters
Door transport etc kan het zijn dat de koolstofkorrels in de filters een beetje gezakt zijn en er een kleine opening is. Filters er afhalen , beetje aanschudden, beetje aanvullen en je ruikt niets. Alle koolstof vervangen kan natuurlijk ook. Fred geeft altijd een hoop koolstofkorrels mee.
Maandag update... Niet veel te melden. Lekkere jungle geworden.
Ze staat nog even in de oude MiniGrowBox . Zodra de Stress Killer CBD droog genoeg is zal deze dame verhuizen naar de MiniGrowBox '21 en gelijk over worden gezet naar bloei. Tot op heden nog steeds mooi donker groen blad zonder dorre punten. Benieuwd of de stekken gaan lukken, kan ik dr 2 bij zetten straks.
Babz Tja heb niet echt een nul meting. Dit is de eerste keer dat ik dit soortje groei. Maar ik geloof er wel in, als ik zo zie hoe gezond de dame verder is, ook aan de onderkant van de plant. Het geeft echt een klap licht meer, dan met normaal het witte board. Ik geloof dus graag van wel 😅
Nu de Stress Killer CBD klaar is en in de potten aan het curen is, komt de MiniGrowBox '21 vrij en verhuist deze dame dus weer naar de grotere slaapkamer.
Het mainlining projectje is iet wat mislukt, in de zin van dat de dame iets is doorgeschoten. Dit door gewoon een gebrek aan aandacht (en een plantenring om de boel te begeleiden). Als ik elke dag wat had getraind, was het geheel wat minder rommelig geweest. Ach ja, there is always next time
Heb wat takken geknakt, hier en daar wat grote
bladeren geknipt aan de onderzijde en wat binddraden strakker getrokken.
De klok staat op 12/12,we gaan zien wat ze brengen gaat
Babz goeie vraag... Nu staat het stekje er nog in, maar weet nog niet of ik daar door mee wil, of dat ik toch een nieuw zaadje pop. Ik zou zeggen: blijf volgen 😉
Update time, zelfs met kerst. 2 liter en een beetje gehad (was mn kannetje water leeg). Volledig opgeslurpt en dat terwijl ze zaterdag nog een slok heeft gehad. Ook te zien dat ze toch nog aan t groeien is geslagen: de toppen komen nu thv de fan. Gaat lekker dus...
Heyz dat idd, ff draaien tussen de vingers. Net alsof je een snotje er tussen hebt. Je voelt de steel dan slap worden en dan knak je het steeltje om. Soms ben je te bang he 😉
Valt opzich mee, Max 20,5 graden. En de kast staat max 1,5 meter van het raam af. En dat in een energielabel E woning. Denk dat de meter stralingswarmte oppikt 😅
Comment