Collega's,
Omdat ik na vele jaren flauw was van planten in de tuin ben ik voor het eerst overgegaan naar binnen. Discreet, betere kwaliteit en geen gedoe meer met stank/overlast.
Het plan was om het volgend jaar pas te doen maar na het inlezen over de mgb heb ik impulsief 1 gekocht van een forumlid.
Ik rook zo'n 2-3 joints op een avond, misschien red ik het met deze kast, geen idee. Zo niet dan komt er nog 1.
image.png
2 dagen in een glas water, daarna een dag in wc papier.
Bij zichtbare wortel meteen in een potje en in de mgb.
13 feb boven de grond.
image.png
Vandaag zag ik de wortels onder uit het potje komen dus overgezet naar 17 liter. Grond goed aangevuld tot lobblaadjes.
Het water breng ik op gewenst pH en bewaar ik in de koelkast, laat het op temp komen voor ik het geef. Ik moet nog even verzinnen hoe ik het over een tijdje ga doen als ik ga beginnen met voeden.
Here we go.
Omdat ik na vele jaren flauw was van planten in de tuin ben ik voor het eerst overgegaan naar binnen. Discreet, betere kwaliteit en geen gedoe meer met stank/overlast.
Het plan was om het volgend jaar pas te doen maar na het inlezen over de mgb heb ik impulsief 1 gekocht van een forumlid.
Ik rook zo'n 2-3 joints op een avond, misschien red ik het met deze kast, geen idee. Zo niet dan komt er nog 1.
- Pot en lekbak van de Action passen precies.
- Adwa AD204 EC meter aangeschaft, pH meter van bluelab had ik al.
- Plagron groei, bloei en Green Sensation.
- Pokon groen hersteller ipv Calmag gekocht na een post van LR2 gelezen te hebben.
- Half universele potgrond van de Intratuin half uitgespoelde kokos van de Action.
- Water afgezuurd naar 5,8, de volgende dag was dat 6,2.. ach prima.
- Warmtemat nog niet in gebruik.
- 18-6 18:00-12:00
image.png
2 dagen in een glas water, daarna een dag in wc papier.
Bij zichtbare wortel meteen in een potje en in de mgb.
13 feb boven de grond.
image.png
Vandaag zag ik de wortels onder uit het potje komen dus overgezet naar 17 liter. Grond goed aangevuld tot lobblaadjes.
Het water breng ik op gewenst pH en bewaar ik in de koelkast, laat het op temp komen voor ik het geef. Ik moet nog even verzinnen hoe ik het over een tijdje ga doen als ik ga beginnen met voeden.
Here we go.
Comment