Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zamnesia Purple Haze auto in de mgb

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

13-3.jpg
    Vandaag bijna een maand (sinds 13-2) boven de grond. De stam iets opzij getrokken, de 2 nieuwe scheuten na het toppen uit elkaar getrokken. Voorzichtig, nog fragiel. De stam kan knijpen en buigen wel hebben maar de nieuwe scheuten nog niet. Over een paar dagen wel, misschien dan ook even wat uitdunnen onder waar getopt is. Wanneer zet ik hem op de bloei stand? Ja als hij lekker vol is, dat snap ik ook, maar misschien is dat per soort anders.
    Baas in eigen brein.

Comment

• DenSchimmige
      DenSchimmige commented
      Editing a comment
      Normaal was het c.a. 2-3 weken groei alvorens ze hem in de bloei knalden.
      Uitzonderingen daarbij waren mensen die hun planten onder handen namen.
      Die stelden de groei vaak nog wel eens een paar weekjes extra uit.

In de bloei word je plant nog minstens 2/3e zo groot.
      Dus kijk uit dat hij je kastje niet uitknalt.

• RickTerboeg
      RickTerboeg commented
      Editing a comment
      Wat DenSchimmige zegt...zal niet meer te lang met 12/12 wachten.
      Een niet ingezoomde foto van MGB met plantje erin dan is het net wat beter te beoordelen.
      Staat ook nog op een verhoging toch? Is nu ook niet meer nodig. Uitstekende led voor zeer korte internodes.

• Babz
      Babz commented
      Editing a comment
      Ik zet m'n plantjes op 12/12 wanneer ik tevreden ben met de hoeveelheid toppen.

Ok, ik heb de pot er onderweg gehaald. Ik lees 12-12 maar ook dat ze hem gewoon op 18-6 laten staan. Wat is wijsheid? Het is een auto haze.
    13-3-2.jpg
    Baas in eigen brein.

Comment

• Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Ik zou gwn paar kleine plantjes buiten neer zetten dan van die afjes en lekker met fems binnen verder gaan. Maar ieder z’n ding!

• DenSchimmige
      DenSchimmige commented
      Editing a comment
      Afjes waren officieel ook ontwikkeld voor buiten.
      Voor de studentjes met een balkonnetje en voor stealth grow in de tuin (omdat ze zo klein blijven)
      Maar misschien dat ze daarom ook wel geschikt zijn voor de minigrow.
      Om maar een klein beetje uit de potentie van een fem te halen is ook zonde.
      Of scroggen

• RickTerboeg
      RickTerboeg commented
      Editing a comment
      Sorry was ook even vergeten dat het Afje is, maar inderdaad lichturen dan laten staan wel zo een keer richting de bloeistand in de MGB

Kijk! Je eerste ronde in de MGB. Mooi om te zien dat die goed terecht is gekomen. Ziet er al goed uit. Ik volg zeker!

Comment

• Eclecticon
      Eclecticon commented
      Editing a comment
      Hahaha! Dit is wel het eindstation van je kast, ik ben verkocht! Jij knalde afjes toch na dertig dagen op 12-12? Tenminste dat begreep ik, maar ik was ook moe.. direct vanuit mijn werk die kant op. Je oogsten waren bovengemiddeld. Ik gok op meer licht meer gewicht.

• MeneerRooktGraag
      MeneerRooktGraag commented
      Editing a comment
      Heel goed! Nee ik had de af op 18/6 van begin tot eind. In een 15L pot met een opbrengt van +-70gram. Je kunt er zeker meer uithalen maar het blijft toch een kunst in zon klein kastje. Het leuke is dat je van elke ronde leert en het dus elke ronde beter gaat. Eigenlijk was ik pas tevreden met mijn laatste rondes. Achja, gelukkig wordt die bij jou goed gebruikt.

• kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      AFjes gaan zelf in bloei, gewoon op 18 uur laten staan. Je pot bepaalt mee de grootte van de plant.

Komt vast helemaal goed!
    Baas in eigen brein.

Comment

1 node onder waar getopt is laten zitten, de rest er af.
      Geen voeding vandaag ivm micro geel puntje op eind blad. Alleen afgezuurd water dus.
      Ik geef halve doseringen maar haze heeft weinig nodig, vooral nu.

14-3 (1).jpg14-3 (3).jpg14-3 (2).jpg​​​
      Baas in eigen brein.

Comment

• Eclecticon
        Eclecticon commented
        Editing a comment
        We zullen het zien, zo'n eerste ronde is vooral leren dus het maakt me niet zoveel uit.

• Babz
        Babz commented
        Editing a comment
        Het lst'en ligt je wel geloof ik? Ik vind het zelf altijd erg leuk om te doen.

• Eclecticon
        Eclecticon commented
        Editing a comment
        Eerlijk gezegd is het de eerste keer. Buiten trok ik de planten wel eens plat maar dit nog nooit gedaan. Ben net thuis, ze zien er nog fris uit This lady likes pain

Beetje buigen, wat extra draadjes, en vandaag weer alleen maar water. Morgen weer voeding, een kwart van de aanbevolen hoeveelheid oid.
      Morgen bloeiprogramma starten denk ik.
      .
      16-3.jpg
      Baas in eigen brein.

Comment

Bloei stand aangezet.
        Baas in eigen brein.

Comment

​Dinsdag

Nog een paar dagen en dan is het weken tellen denk ik. Voedingsschade nog te zien, komt ie wel overheen.

19-3 (2).jpg 19-3 (1).jpg
          Baas in eigen brein.

Comment

• Eclecticon
            Eclecticon commented
            Editing a comment
            Ik weet niet wat zo'n doekje is maar het komt goed. Doekjes genoeg.

• Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Zo eentje die je echt voor alles wat je kan bedenken kan gebruiken, en daar dan weer honderden variaties van.

dus.

• Eclecticon
            Eclecticon commented
            Editing a comment
            Ah die! 😉

Ok ik heb net twee liter klaargemaakt, gooi er zo wel even een halve liter bij. Thanks.
          Baas in eigen brein.

Comment

• Babz
            Babz commented
            Editing a comment
            Ik geef eigenlijk de informatie ook alleen maar door die ik zelf in een korte tijd geleerd hebt hier op Jointje.

Vele wegen naar head high 💪🏻👍🏻
          Baas in eigen brein.

Comment

Donderdag

21-3.jpg 21-3-2.jpg
            Baas in eigen brein.

Comment

• Rreppellsteeltjam
              Editing a comment
              Als je het verschil niet voelt, laat je hem niet genoeg droog vallen.

• Rietslang
              Rietslang commented
              Editing a comment
              Afjes vinden wat gemartel net lekker

• Eclecticon
              Eclecticon commented
              Editing a comment
              Klopt, misschien wat teveel geknipt

Baas in eigen brein.

Comment

Grappig

image.png
              Baas in eigen brein.

Comment

• Bo$wachter
                Bo$wachter commented
                Editing a comment
                Handig… ik vindt het maar niks.. sinds de rekenmachine gebruikt mag worden op de scholen kenne we niet meer hoofd rekenen…🙋‍♂️ik ben daar ook een van. Maar ben wel blij dat ik nog een brief kan opstellen.. zo te zien lukt dat de jeugd over een jaar of 5 ook niet meer want dat wordt die gpt gedaan.

Als gtp nou ook nog eens wiet gaat kweken voor ons in de toekomst… dan pas hebben we vooruitgang geboekt.

• Eclecticon
                Eclecticon commented
                Editing a comment
                Je hebt ook gelijk hoor. Vroeger wist ik alle telefoonnummers uit mn hoofd. Nu die van m'n moeder niet eens. We worden dommer. Ben je trouwens nog tevreden met je blumat digital pro?

• Bo$wachter
                Bo$wachter commented
                Editing a comment
                Heb dr 6 in de bags zitten waar ik de hele ronde eigenlijk amper na gekeken heb omdat ze constant op 26-40mbar staan.. volgens die dingen dus veelste nat.. maar m’n planten denken er duidelijk anders over.. dus ik ga volgende ronde eens zonder doen kijken hoe dat gaat. 🤷🏼‍♂️ als je op die blumats moet sturen dan moet ik paar x per dag kijken hoe het er voor staat. Want de ene drinkt meer als de ander. Nu gooi ik elke ochtend 10l erin sluit de boel weer af en ik kan m’n ding doen.

Ga toch maar eens die blumats een keer halen zodat ik ook wat langer van huis weg kan.

Rechtsonder raakt de deur, morgen even bijsturen.
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 2 photos.
              Baas in eigen brein.

Comment

• Rreppellsteeltjam
                Editing a comment
                Nico rol dan!

• Eclecticon
                Eclecticon commented
                Editing a comment
                Hey grappig, ken ze niet. Nodig of niet nodig, ik zal er een paar bestellen.

• Rreppellsteeltjam
                Editing a comment
                Voor als ze echt gaan hangen.

Gisteren geen water gegeven. Ik laat hem nog even herstellen/groeien voor ik weer ga buigen etc.
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.
              Last edited by Eclecticon; 25 March 2024, 19:16.
              Baas in eigen brein.

Comment

• Eclecticon
                Eclecticon commented
                Editing a comment
                Babz ik zie nu weer wat versnelling maar ik vind het totaal wat dun. Ligt aan mezelf.

RickTerboeg je doelt op laag en haaks naar een loze ruimte om de kast voller te krijgen?
                De stelen zijn nog kneedbaar, geen hout. Je hebt daar van die dingen voor, zal zo even een foto posten. Ik durf het wel, heb toch nog genoeg rookwaar van vorig jaar uit de tuin.

Natuurlijk wil ik wat haze, maar omdat het de eerste keer is vind ik het ook niet erg om op m'n bek te gaan. Een oogst verliezen maar dan wel de knowhow vergaren is geen probleem, een mooie deal zelfs. I'm fine.
                Last edited by Eclecticon; 25 March 2024, 22:14.

• Babz
                Babz commented
                Editing a comment
                Ik snap wat je zegt, het is ook niet makkelijk om van haar af te blijven in het begin wanneer alles nog nieuw is(eerste keer Mgb).
                Ik denk dat het idd mooi zou zijn als je in elke hoek een tak kan binden, heeft het allemaal mooi de ruimte om te groeien.

• Eclecticon
                Eclecticon commented
                Editing a comment
                Ze gaan nu allemaal richting een hoek, volgens mij heeft Rick het over nog een knik en dan weer terug.
            Bezig...
            X