Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Die gaat heel mooi
Maar ik weet niet hoe handig jij bent
Maar zelf een mooie stealthkast maken is goedkoper
Naar de bouwmarkt en je hout op maat laten zagen
En je kan hem zo ideaal mogelijk maken
Zelfs verwerken zodat het echt een kledingkast of dressoir lijkt
Dan ben je ook niet gebonden aan de vaste maten
Je kan er 2 bovenelkaar maken of 2 naast elkaar
En hulp bij de maten van het hout kan ik je zo op afstand geven incl afwerktips
Mijn bijnaam kwam van een andere bob af😉
Bob de b hahhaha
Ok bouwende Bob, ik weet dat het kan hoor maar haat klooien en gedoe :p Dat kun jij niet weten natuurlijk dus toch bedankt voor je tips.
Ik kom er vanzelf 1 tegen voor een redelijk bedrag.
Micro dosering groenhersteller en terra groei toegevoegd.
EC 1,10 pH 5,9
Temp en LV negeren, de lamp was pas een minuut aan. Temp zit vanavond weer op 30.
Een dezer dagen de kop er af. 3-3.jpg
Daarom had ik zelf destijds een klein wit geverfd kistje/trommeltje in mijn tent hangen.(langs de wand)
vol met ventilatie gaten. en in het kistje had ik de sensor zitten.
Werkte perfect.
Ah ik zie nu pas de temp op het display. Lv geen idee waar dat te zien is. Ik heb hem gewoon een maand op groei gezet en verder niet naar gekeken. Moet de einddatum nog wijzigen. Je hebt gelijk, onderste sensor 18 graden.ZomboDroid_03032024075644.jpg
Vandaag had ze haar eerste woordjes, Ze zei bedankt voor de Pokon en Plagron. Lijkt echt happy.
6e node begint volgens mij, ik ben net thuis en moe dus kijk later in de week wel even goed en druk hem weg als het 6 is.
Nrml en telkens als ik top wnr eerste tekenen van bloei (zelfs al bij het kleinste miniscuulste bloeihaartje) loopt het fout. Drm zeg ik het kan zeker maar op het juiste moment(niet te laat) en ook afhankelijk het soortje of het überhaupt wel kan.
Ja het is echt wennen. Ik heb net voor het eerst een paar minuten voor de lamp aangaat even bij daglicht gekeken.. ziet er gewoon stevig en goed uit, de eerste blaadjes zijn wat geler maar dat is ook niet raar. Alles daarna mooi groen. Stevige plant. Ik zag al een stukje wortel uit een gat in de bodem komen, dat gaat dus ook rap. Om de dag een klein beetje water nu, even wachten tot ik hem naar de zijkanten kan trekken en dan de bloei fase inschakelen.
Comment