Nieuwe ronde en deze keer dé favoriet van mijn vrouw Green Crack Punch.
Feminezed zaadje van RQS.
Vrij vlotte bloeier 7 tot 9 weken.
Best schimmelgevoelig, maar een fantastische geur in de bloeifase.
Doelstelling: Liever meerdere kleinere en middelmatige toppen dan een paar zeer grote wegens de gevoeligheid voor rot.
Doel is ook om deze klein genoeg te houden om in de MGB te kunnen verblijven, dus wellicht een kleinere eindpot.
We groeien voor in een 0,5 liter potje.
Staat momenteel met Northern Lights AF in de MGB en is sinds 11 maart boven de grond.
20240319_142907.jpg 20240319_142852.jpg
Ook ben ik momenteel in overweging om 2, 3 of 4 plantjes in het tentje van 45x45x120cm te plaatsen in circa 10 liter potjes.
Wil aankomende zomervakantie iets meer variatie in mijn rookaanbod 😅
Ik heb nog liggen:
2x Green Crack Punch Fem
1x Wedding Crasher Fem
3x Northern Lights AF
3x Amnesia Haze AF
6x Special Kush Fem (gratis gekregen)
1x Royal Cheese AF
1x Critical Fem
2x Jack Herer Fem
Doel voor eind Juli 2024 moet het klaar zijn en nadat Northern Lights gedroogd is wil ik beginnen. (Begin april)
Feminezed zaadje van RQS.
Vrij vlotte bloeier 7 tot 9 weken.
Best schimmelgevoelig, maar een fantastische geur in de bloeifase.
Doelstelling: Liever meerdere kleinere en middelmatige toppen dan een paar zeer grote wegens de gevoeligheid voor rot.
Doel is ook om deze klein genoeg te houden om in de MGB te kunnen verblijven, dus wellicht een kleinere eindpot.
We groeien voor in een 0,5 liter potje.
Staat momenteel met Northern Lights AF in de MGB en is sinds 11 maart boven de grond.
20240319_142907.jpg 20240319_142852.jpg
Ook ben ik momenteel in overweging om 2, 3 of 4 plantjes in het tentje van 45x45x120cm te plaatsen in circa 10 liter potjes.
Wil aankomende zomervakantie iets meer variatie in mijn rookaanbod 😅
Ik heb nog liggen:
2x Green Crack Punch Fem
1x Wedding Crasher Fem
3x Northern Lights AF
3x Amnesia Haze AF
6x Special Kush Fem (gratis gekregen)
1x Royal Cheese AF
1x Critical Fem
2x Jack Herer Fem
Doel voor eind Juli 2024 moet het klaar zijn en nadat Northern Lights gedroogd is wil ik beginnen. (Begin april)
Comment