Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Thanks! Hij was al 24 graden in een kamer aan de schaduwkant. De nieuwere staat in de woonkamer aan de zon kant en die geeft 22 graden aan. De fan werkt dus minder goed, of hij heeft het kool aangestampt met een hamer. Het kool is niet echt fijner, dus meer ingezakt lijkt me ook niet. Beide mini hagelslag. Beide kasten fan 30% dag en nacht.
In de zomer kan dit luchtvochtigheidsproblemen en/of hitte problemen opleveren dus misschien koop ik die upgrade set.
Hey Eclecticon, beetje druk gehad afgelopen week. Ik kijk er even naar komende dagen. Al is het niet een eerlijke vergelijking aangezien m'n nieuwe mgb (21) goed gevuld is en de oude (19) niet. Ik denk wel dat de fans minder capaciteit hebben en daardoor minder zuigkracht. Daarnaast zit de kool bij de 19 aan de buitenkant en bij de 21 aan de binnen kant. Dat verschil wel qua gevoel van uitgaande lucht. Beste vergelijking is denk ik bv een vlammetje houden bij de ingang (misschien beetje dicht tapen zodat er een spleetje overblijft) en dat vergelijken. Maar aangezien de temp al wel al hoger is, lijkt het wel al duidelijk... Ik weet niet of de upgrade echt een wereld van verschil maakt omdat je de fans niet vervangt. Deze zouden denk ik ook vv moeten worden voor echt verschil (eerst ff bevestigen dat het idd andere fans zijn).
Maar als de temp nu al te hoog is, de fans ff wat hoger zetten? Bij mij staan ze op 80.
Thanks Giinnoo, en poeh, Stef273 hij stond na een paar uur al op 27 graden. Misschien overdag het raam dicht doen aan de schaduwkant van de woning. Nee nog niet binnen.
Niet omgewisseld Rreppellsteeltjam, dit is de geheime kracht van de MGB in full effect
Enorme groei vandaag, blad lijkt indica maar dat was met de purple haze ook zo in het begin, vanaf een paar nodes dunne bladeren dus dat zal hier ook wel zo zijn. Hoop dat het een c5 leaning zaadje is. Drukke dag, tuinhuisje van mijn moeder in de beits gezet etc etc. Dus ik like vandaag ff niet wat ik normaal altijd like. Wil ff relaxen.
Ik vermoed dat dat wel mee valt. Lijkt me alleen het oude filter/fans verwijderen en de nieuwe er in plaatsen en aansluiten. Maar ben benieuwd. Zit wel een beschrijving bij toch?
Er zaten een paar vliegjes in de kast, heb ze er uit gekregen maar waarschijnlijk is er wat met de grond meegekomen. Waar haal je die gele plak dingen het goedkoopst? Ik dacht dat ik nog wat in een lade had maar dat is niet zo.
Ja heel handig, beter buigen dan breken. Hij gaat ontzettend snel, ik zal er wat voorzichtiger mee omgaan. Ik post ook ergens anders en daar kijkt Ace Seeds gelukkig mee dus komt vast goed.
Comment