Echt ongelooflijk he, hoe snel dat spul groeit. Nu groeit ze lekker de hoogte in. Net 2 weken oud! Wel 7 liter pot dus dat vertekend het beeld wel, maar toch
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Strawberry cookies van sssc in mgb
Collapse
X
-
Nou ik bedoel de gele verkleuring, ik weet niet precies hoe ik het moet leggen, ik zie namelijk kleuren niet zo goed (erg handig met deze hobby). En er zitten ook soort van gaatjes/vlekjes op sommige bladeren. Zie 1e foto.
De 2e foto zie je een soort lelijke vertekening.
Zal dit alles toch door nog door overschot aan water kunnen komen? Het is we al een stuk minder nat inmiddels
- Likes 2
Comment
-
Deze dame groeit ook lekker door.
- Likes 3
Comment
-
Gek idee om kleinere potten te gaan gebruiken 🤔 om het gemakkelijker voor jullie te maken om te tillen bedoel je dan? 🤔Meer plek voor een grotere plant? 🤔Terwijl, hoe meer aarde hoe meer wortels hoe meer plant hoe meer buffer hoe gemakkelijker en beter je kan kweken. Denk ik dan 🤔 klein potje klein plantje , groot potje groot plantje?
-
Yep, 11 liter lijkt me voldoende. Ik wil in het vervolg ook kleinere planten kweken. De vorige en huidige kweekje zit ik steeds tegen de diffuser aan en dit wil ik voorkomen. Daarnaast zal een kleinere plant ook een (iets) lagere LV hebben lijkt me.
-
20 dagen boven de grond.
7 dagen op 12/12
Het valt me op dat haar bladeren een stuk groter zijn dan de vorige kweekjes (orange bud/northernlights). Ik zie nog steeds de verkleuringen maar wordt wel steeds minder.Last edited by stef273; 28 May 2024, 06:53.
- Likes 4
Comment
-
Vandaag precies 3 weken oud 🥳.
Nog ff wat verder plat gelegd gisteravond. Deze foto's zijn van vanmorgen. Ik stoor me wel aan de eerste set bladeren die vervormd zijn, maar ik zal ze maar laten zitten. Blumats sindsdien beetje bij beetje verder dicht gedraaid en water huishouding lijkt nu op orde. Mijn knijpnat was te nat. Zo doende leert men.Last edited by stef273; 29 May 2024, 07:37.
- Likes 5
Comment
-
Ze begint al lekker met strekken. Ze heeft lekker de ruimte gelukkig dus ik kan gerust een lang weekend weg straks.
Ze had in het begin wat last van vergeling maar ziet er nu gezond uit imo. Mooi groen en minimaal verbrandde puntjes (minder dan m'n vorige rondjes).Last edited by stef273; 2 June 2024, 06:50.
- Likes 4
Comment
-
26 dagen boven de grond.
13 dagen op 12/12.
Leer momentje gehad met m'n northern light. Die had ik niet gediefd, dus veel los spul onder in. Dat gaat me niet nog een keer gebeuren, meteen maar even gediefd bij deze dame. En de hoofdstam nog maar weer eens naar beneden gebonden. Deze dame strekt ook wel aardig moet ik zeggen. Misschien dat ik nog meer toppen weg haal, zodat het kan focussen op minder, maar hopelijk grotere colas.
Lampen staan net aan dus nieuw groen is nog vrij licht qua kleur.
- Likes 3
Comment
-
Zo, weer terug in het land der levenden. Was erg benieuwd hoe ik haar zou aantreffen! Dame is toch nog flink gegroeid. Ze is nu al groter dan ik vantevoren had gedacht Hehe. Nou ja we gaan het zien. Witte pistols zijn duidelijk te zien.
Ze heeft goed gedronken uit het vaatje.
Zo trof ik haar vanmorgen aan.Last edited by stef273; 12 June 2024, 07:33.
- Likes 4
Comment
Comment