Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Strawberry cookies van sssc in mgb

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Bo$wachter
    Attached Files

    Comment


      #47
      Trichjes beginnen steeds meer milky te worden en pistols beginnen aardig in te drogen. Ik denk dat ze met een week of 2 wel klaar is om om te hakken (wil niet teveel amber).
      De toppen zien er echt verrukkelijk uit, op de foto's zie je dat minder helaas. Ze is erg frosty en ruikt overheerlijk. Ze ruikt echt naar aardbeien, grappig om te ervaren. Denk dat dit echt een heerlijk wietje gaat worden.
      Ben nu compost thee aan het brouwen, die krijgt ze vanavond als de verlichting weer aan gaat. Dit is de laatste booster die ik haar geef.
      Ik heb trouwens zo'n Ona gel pot staan (400g), fresh linen. Werkt echt goed! Normaliter ruik ik ondanks het filter toch wel een beetje wiet als ze in volle bloei staat (en zeker als de kast tijdje heeft open gestaan natuurlijk) maar met die Ona Gel is dat mooi opgelost.

      Zullen we een gokje wagen hoeveel ze oplevert aan droog gewicht? Dan zeg ik 25 gram.
      Attached Files
      Last edited by stef273; 15 July 2024, 05:08. Reden: Corrected ona gel pot size

      Comment


      • stef273
        stef273 commented
        Editing a comment
        Nou, ben benieuwd hoor, ik hoop dat jullie gelijk krijgen

      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        39 gram

      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        46gr

      #48
      Bedacht me vanmorgen dat ik gisteren vergeten was de Bactrex bij het compost thee brouwsel te gooien... Vanmorgen nog beetje bij gegooid. Weet niet of het veel zin heeft maar ja😆
      En de geur ook van dit plantje... Echt bizar lekker, blijft me elke keer verbazen als ik het kastje open trek. Alleen al om de geur zou ik iedereen aanraden strawberry cookies een keer te kweken😄

      Comment


        #49
        Deze dame neemt (wederom) haar tijd. Dit is in ieder geval niet de snelle feno dat in 6.5/7 weken afbloeit😆. Ik zie veel milky, maar ook nog veel heldere trichomen. Hier en daar amber. Maar ja we hebben de tijd. Geduld is een schone zaak. Verder weinig bijzonderheden.
        De temperatuur in de MGB liep af en toe op tot boven de 32 graden. Was een beetje bang dat de MGB zichzelf bij deze temperaturen uitschakelt maar gelukkig niet.
        Attached Files

        Comment


        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Oke dan.
          Das nieuw voor mij, waarom zouden ze dat doen? 24 is zo hoog niet

        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Eerder bij 40/50 dan.

        • stef273
          stef273 commented
          Editing a comment
          Nou de elektronica (moederbordje, LEDs) zitten bovenin aan het plafond gemonteerd met een dik koel lichaam. Daar wordt het al snel heet. Een stuk heter dan de omgeving temperatuur. Daarom schakelt het zichzelf uit als de boel te heet wordt, om te voorkomen dat de elektronica beschadigd. Bij welke temperatuur dat precies is, is niet duidelijk. Althans, daar wilde Fred niets over zeggen.
          Er is nu ook een nieuwe firmware waarbij de LEDs dimmen (=minder warmte), in plaats dat het zichzelf uitschakelt. Die dim functie is volledig instelbaar (en uit te zetten).
          Alleen is die firmware upgrade niet zo makkelijk uit te voeren. Je hebt daar bv een arduino voor nodig.
          Die fw upgrade heb ik nog niet uitgevoerd maar wil dat wel doen in de toekomst.

        #50
        Nou deze mag nog wel even. Veel milky maar ook nog steeds redelijk wat heldere trich. Hier en daar wat amber.
        Ze heeft inmiddels wel alle voeding stoffen uit de grond getrokken zo te zien😆.
        Attached Files

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Verse grond ja.

        • stef273
          stef273 commented
          Editing a comment
          Thanks Rrepp👍

        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Dat kan je in de loop van de hele kweek doen hè!!

        #51
        Ik zie al meer amber trichs verschijnen. Ergens deze week gaat de bijl er in

        Comment


        • Babz
          Babz commented
          Editing a comment
          Wow dit rondje is voorbij gevlogen joh!

        • stef273
          stef273 commented
          Editing a comment
          Echt he? Voor mijn gevoel ook inderdaad. Maar toch 8 weken bloei aankomende woensdag. Komt denk ik dat ik een paar weken voordat ik die NL had geoogst was begonnen met de SC

        #52
        Vandaag, na precies 8 weken bloei te hebben gehad is ze om. De toppen waren dichter en compacter dan ik dacht moet ik zeggen. En ze is wel heul erg sticky! En ruikt erg lekker. Dat belooft veel goeds!
        Ik denk wel dat het gewicht wat hoger gaat uitkomen dan ik aanvankelijk dacht, maar we gaan het zien wie er het dichtst bij zat!😁

        Comment


          #53
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 6 photos.

          Comment


          • giinnoo
            giinnoo commented
            Editing a comment
            Daar ben ik mee eens, je hebt maar 80cm ofzo of minder incl pot. Hangt denk ik ook van het soortje af. Een kush word niet zo groot als bijv een hybride of sativa dominante plant.

          • stef273
            stef273 commented
            Editing a comment
            Dat denk ik ook giinnoo 👍

          • Alzheimer
            Alzheimer commented
            Editing a comment
            herkenbaar. zou ook wel weer een rondje willen starten maar er is geen enkele noodzaak

          #54
          Net ff klein topje geproefd in m'n tinymight en nondeju wat een lekker wietje. Ze smaakt zoet en vooral mint. De high is helder, euforisch, energiek en tegelijk erg relaxed! echt een sterk wietje! Precies zoals ik hem wil hebben😁. De wiet was nog behoorlijk vochtig dus het kan er alleen maar beter op worden denk ik zo. Ben benieuwd hoe het is na een paar weken curen! Voor nu ben ik erg blij😁
          Last edited by stef273; 2 August 2024, 18:22.

          Comment


          • Bo$wachter
            Bo$wachter commented
            Editing a comment
            Mag ook wel voor die prijs

          • stef273
            stef273 commented
            Editing a comment
            Was 2 voor de prijs van 1 bij dutch passion @Bo$wachter👍

          • Bo$wachter
            Bo$wachter commented
            Editing a comment
            Beter

          #55
          Het is uiteindelijk 55 gram geworden 😎. Stuk meer dan ik had verwacht haha. Toch niet slecht in een 7 liter potje. Ik worstel nog wel een beetje met de LV in de weckpotten (LV in potten liep op tot 64). Net de wiet nog maar even een uurtje uitgelegd, hopelijk helt het. Temperatuur op zolder is zo'n 28 graden, niet echt wenselijk. Ik sla de weckpotten dan ook beneden op in de voorraad kast, daar is het een stuk koeler.
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 4 photos.

          Comment


          • giinnoo
            giinnoo commented
            Editing a comment
            Miss volgende keer 11/14 liter heb je meer voorraad kun je ronde overslaan met kweken?

          • stef273
            stef273 commented
            Editing a comment
            Nou, ik heb zoveel voorraad nu dat ik zeker nog wel een jaartje mee door kan

          • stef273
            stef273 commented
            Editing a comment
            Tenzij ik veel olie maak..

          #56
          En die ona gel pot, ik was er in het begin erg enthousiast over. Maar dat duurde niet lang. Ik denk ik meld het toch even, voor het geval iemand dat las en op zoek is naar een goede oplossing. Ik rook inderdaad geen wiet meer en alleen die ona gel (fresh linnen), maar mijn vrouw zei de wiet er gewoon doorheen te ruiken op gegeven moment (dit is dan ook wel erg sterk ruikende wiet). Ook gaan de potten niet heel lang mee. Dus ik zal denk niet snel meer dat geld er voor neer leggen denk ik.
          Dus de ideale oplossing bestaat denk niet, weer een leer momentje

          Comment


          • giinnoo
            giinnoo commented
            Editing a comment
            Zeker als je een fatsoenlijke afzuiger hebt die je eventueel kunt dimmen met een variac heb je veel minder geur. Je kan dan ook als je de tent open ritst eventueel de afzuiging wat harder zetten.

          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            500m³ afzuiging en 0.8m³ tent.

          • giinnoo
            giinnoo commented
            Editing a comment
            Dat is inderdaad een perfecte keuze, tot 1m2 kan dat toch met 500m3?

          #57
          😋😋😋
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


          • Captain fantasy
            Captain fantasy commented
            Editing a comment
            Ik dacht dat je een half jaar ging wachten om terug te kweken 😉 volgens mij heb je een gezonde kweekverslaving opgelopen 🤪

          • Babz
            Babz commented
            Editing a comment
            Haha je kan het niet laten. 😁
            Kweken is ook gewoon veel te leuk, plus omdat je waarschijnlijk nog een leuke voorraad hebt kan je een beetje experimenteren met soortjes.

          • stef273
            stef273 commented
            Editing a comment
            Haha klopt! Het begon weer te jeuken.. Deze hobby is gewoon veel te leuk😜
        Bezig...
        X