Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Big Bud Bio

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Vossenstaartjes alom maar geen rot, dus happy days. 😊😃 20240820_090237.jpg 20240820_090242.jpg 20240820_090232.jpg 20240820_090225.jpg
    Last edited by Babz; 4 weken geleden.

    Comment


    • Babz
      Babz commented
      Editing a comment
      Gezwelligheid alom Takketoelli 😁
      Hopelijk nog ff extra gezwelligheid in de laatste 2 weekjes. 🤞

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Komt goed

    • Babz
      Babz commented
      Editing a comment
      ...eet je pizza... 😉 Takketoelli
      Last edited by Babz; 4 weken geleden.

    #92
    Heb me wat vergist in de weken dat ze in bloei staat plus de hoeveelheid weken dat ze in totaal moet, oopsie. 😁
    Ze moet namelijk maar 7 a 8 weken bloeien ipv 8,5, en ze zit nu op dag 50 van bloei, dus in de 8ste week.
    Ze heeft al her en der wat amber trichoompjes, zit na het wegknippen van de rot denk ik nu zo'n grammetje of 20/25 droog aan.
    Misschien mag ze deze week om, keeping my eye on her.. 👀 20240821_091542.jpg 20240821_091537.jpg 20240821_091550.jpg

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Breeders zijn vaak wel erg positief met het aantal bloeiweken. Deze mag nog wel even zo te zien. Ik herinner me dat exkweker Remco die altijd topoogsten draaide van mening was dat geen soort eerder dan met 10 weken bloei klaar is. Indien het te gortig wordt met de rot kan je niet anders dan oogsten vanzelfsprekend.

    • Babz
      Babz commented
      Editing a comment
      Ja precies Hork, ik kijk dan ook naar de trichomen, pas als ze zo zijn zoals ik ze hebben wil gaat ze om.

    • giinnoo
      giinnoo commented
      Editing a comment
      Als je ze nog wat langer laat staan komt er wel 45 gram vanaf hoor verwacht ik

    #93
    Ik wilde haar even in beter licht bekijken, en ondanks de witte bloei haren op de foxtails, heeft ze al aardig wat amber trichoompjes. 20240821_125202~2.jpg 20240821_125209.jpg 20240821_125221.jpg 20240821_125226.jpg 20240821_125215.jpg

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Ligt in je keukenlaatje, de rechter.

      Graag gedaan.

    • Babz
      Babz commented
      Editing a comment
      Als ik jou toch niet had Rrepp.. 😉

    • giinnoo
      giinnoo commented
      Editing a comment
      Zit genoeg thc op de toppen zo te zien!

    #94
    Deze dame gaat vandaag om.
    Ze heeft een dusdanige hoeveelheid amber trichoompjes dat ik haar niet langer kan laten staan.
    ✂ī¸âœ‚ī¸âœ‚ī¸âœ‚ī¸âœ‚ī¸âœ‚ī¸âœ‚ī¸âœ‚ī¸âœ‚ī¸âœ‚ī¸ 20240822_091216.jpg 20240822_091222.jpg

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Wat is fecking babsje?

    • Babz
      Babz commented
      Editing a comment
      Fucking maar dan de plat Engelse manier van schrijven en uitspraak Rrepp. 😉

    • Babz
      Babz commented
      Editing a comment
      Of plat Schots zelfs geloof ik Rrepp.

    #95
    Daar hangt ze!
    Ik was tijdens het knippen prettig verrast met hoe compact ze is, ondanks de vliegenplaag en rot is het nog leuke hoeveelheid, lekker sticky ook. 😃
    Ben benieuwd hoe ze smaakt gezien dit m'n eerste bio kweekje was. 20240822_111108.jpg 20240822_111114.jpg 20240822_111101.jpg

    Comment


    • Babz
      Babz commented
      Editing a comment
      Valt mee giinnoo, maar ik zal uiteindelijk toch gewoon weer in de Mgb drogen, wil nu even een paar kweekjes snel back to back draaien om een voorraadje op te bouwen.
      Ik ben al leuk onderweg, heb nog 1 AFje buiten staan die over een weekje ongeveer om kan en dan alles bij elkaar heb ik een lekkere voorraad. 😊👍

    • Babz
      Babz commented
      Editing a comment
      Één hele goede smiddags beste mensen. 😊 Zonnetje schijnt, waait wel een beetje...zat met wapperende wangen op de fiets vanochtend 💨...en het is weer tijd voor een nieuwe kweek in Huize Babz. Dit keer een zaadje van Barney's boerderij, Peyote Cookies want ja cookies🤤....en Peyote(?)... Oh en schijnbaar ook zeer schimmel


      M'n nieuwe kweekje giinnoo

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Ik zou het niet aandurven om natte wiet in huis te hangen en al helemaal niet zonder filter beste Babz want onderschat de geur niet die er van afkomt. Alle keren dat ik politiebezoek kreeg was het n.a.v. geuroverlast tijdens het nat knippen.

    #96
    Poesjes kweken...... 😁 20240822_103541.jpg 20240822_103531.jpg

    Comment


    • Highrider
      Highrider commented
      Editing a comment
      Ik denk dat ze te droog staat

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Wanneer ga je stekken?

    • Bobledsgrow
      Bobledsgrow commented
      Editing a comment
      Ik hou het beschaafd.....ivm poesjes🙈
      Maar je kunt zo goed zien
      Hoe laag zo'n box is
      Respect hoor
      Ik maak mij al druk als ik in de buurt kom van de minimale maat waat ik onder gekweekt heb
      110cm van de pot
      Het was wel met hps
      Led zou er iets korter op kunnen
      Maar ik zou elke ronde in de ellende komen met zo'n box
      Dus ik vind het zeer knap

    #97
    EUREKA!
    Het is gelukt! 🐈‍âŦ›đŸˆâ€âŦ›đŸ˜ IMG_20220820_121800717.jpg

    Comment


    • Babz
      Babz commented
      Editing a comment
      Geen exacte kopie idd Rrepp. 😁

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Als het product nog geen naam heeft zou ik de naam "replikatst" sugereren.

    • Babz
      Babz commented
      Editing a comment
      Ha, perfect! 👍

    #98
    Ziet er jammie uit die toppen!

    Comment


    • Babz
      Babz commented
      Editing a comment
      Ze zijn ook lekker compact Kratos, en na m'n laatste paar minder geslaagde kweekjes kijk ik weer uit naar een smakelijk goed afgerijpt wietje. 😊

    #99
    Banzai! Bonsai! 😃
    20240824_162302~2.jpg 20240824_162259~2.jpg

    Comment


    • stef273
      stef273 commented
      Editing a comment
      😂😂😂

    • Babz
      Babz commented
      Editing a comment
      Rrepp 😂😂

      Ik heb simpelweg een bakje gezocht, zaadje geplant en gaan met die banaan stef273. 😁
      Paar weken terug even flink gesnoeid.
      Was gewoon voor de leuk, maar ben nu toch wel benieuwd wat ze gaat doen de komende weken met de langer wordende nachten. 👀

    • stef273
      stef273 commented
      Editing a comment
      Ah tof hoor! Hou ik zeker in gedachten voor volgend jaar. Nou ben ook benieuwd wat ze gaat doen komende tijd.

    stef273 Zo begon het ergens begin Mei, en toen ze teveel begon te strekken had ik lst toegepast en vervolgens later het stammetje weer begraven. 😃👍 20240502_150737~2.jpg 20240504_123353.jpg 20240423_162731.jpg 20240517_120740.jpg 20240512_191715.jpg
    Attached Files

    Comment


      M'n Big Bud is droog, wat snel gedroogd dus in de toekomst gewoon weer in m'n Mgb drogen.
      Nu laten uitharden.
      Ben benieuwd naar hoe ze smaakt want ze was m'n eerste bio kweekje. 👀 20240825_150429~2.jpg 20240825_150207~2.jpg 20240825_151625~2.jpg

      Comment


      • Babz
        Babz commented
        Editing a comment
        Haha spot on giinnoo! 😁👌

      • stef273
        stef273 commented
        Editing a comment
        Ziet er smakelijk uit! En een mooie opbrengst, geniet ervan!

      • Babz
        Babz commented
        Editing a comment
        Dankje stef273 😊

      Ziet er goed uit! Te droog kan je in te toekomst voorkomen door de plant als die bijna droog is met tak en al in een pot o.i.d. te doen met deksel er op. Een plastic zak kan zelfs ook, dan stop je het drogen en hoef je niet alles in een keer te knippen.
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


      • Babz
        Babz commented
        Editing a comment
        Da's een goeie tip idd. 👍

      Lekker Babz, dat ziet er smakelijk uit zeg! Ga je ook een rook verslag houden hoe ze smaakt en de effect ervan?

      Comment


      • Babz
        Babz commented
        Editing a comment
        Hey Kratos, jazeker.
        Ik laat haar eerst goed uitharden want ik wil echt de volledige potentie voelen en proeven.
        Ben benieuwd, was m'n eerste nirvana seeds plantje en tevens m'n eerste bio kweekje. 😃

      fijn te zien dat hier toch nog wat geoogst wordt, wat een gedoe met rot en trips in aldie topics zeg. benieuwd of de smaak van je bio kweek bevalt . en of het slaapwiet is

      @Rreppellsteeltjam​. welk soortje en leverancier bedoel je met 'staats wedding keekje' ?
      mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e ronde ​mn 4e ronde

      Comment


      Ge kunt weer effe vooruit Babz, geniet ervan, wel eerst curen hÊ
      buiten-2020, 2021, 2022, 2023
      Hydro-met afjes-2022

      Comment

      Bezig...
      X