πππ
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Big Bud Bio
Collapse
X
-
- Likes 8
-
Hmmz nog steeds veel last van die k*t vliegjes, heb m'n ventilatortje op pothoogte gehangen, hopelijk kunnen de vliegjes door het briesje dan niet op m'n grond eitjes bevruchten.
Nog wat kaneelwater gegeven, alleen de bovenste laag.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 3 photos.
- Likes 1
Comment
-
Heb even een legertje nematoden uitgezet, doe je ding my little ones! πͺβYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.
- Likes 3
Comment
-
Als ik de laatste 2 weken aan hou(dus hou rekening met het weer) zit het tussen de 41% en 55% ongeveer SteamBoat.
Bij m'n vorige, mislukte en dus te vroeg geoogste, kweek lag het soms zelfs rond de 80%.π¬
Dus ik zal toch ietwat rekening moeten houden met de seizoenen en bloeiende planten, dus liever geen planten in bloei in regenachtige maanden. (is wel lastig natuurlijk met ons klimaat)
Oh en voldoende lst toepassen om ze kleiner te houden.
-
De aaltjes doen goed hun werk want heb nu al minder vliegjes, dus ze doen het ook goed in de grond.
Mag ook wel want heb het merendeel van de 5 miljoen aaltjes in deze dame uitgezet. π
Tevens is het de eerste dag van bloei week 4.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 4 photos.
- Likes 5
Comment
-
2 dames zijn halverwege bloei ongeveer en 1tje zit in de 2de week. πππYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 6 photos.
- Likes 2
Comment
-
Dag 3 van de 4de bloei week.
De aaltjes zijn echt waardige strijders want heb bijna geen vliegjes meer, nu al! ππͺπͺ
Maar goed ook want er was wel echt sprake van een plaag en ik denk dat de wortels het er wel moeilijk mee hadden.
Bij m'n toekomstige kweekjes ga ik dan ook preventief aaltjes in m'n grond toevoegen plus metzelzand gebruiken.
Ik heb maar 2 plantjes dus voor de kosten hoef ik het niet te laten.
Okidokie fijne zaterdag mensen! πYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 5 photos.
- Likes 4
Comment
-
Dag 3 van bloei week 5 en ze doet het ok.(of ik ben gewoon enorm kritisch en doet ze het meer dan ok π)
Ik hoop wel dat ze haar naam nog eer aan zal doen en de buds nog wat zullen aandikken. ππ€
Ik had echt een plaag van vliegjes(is gelukkig inmiddels verholpen) wat ook niet heeft geholpen.
Edit, heb haar wat dichter op het licht gezet.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 4 photos.Last edited by Babz; 3 August 2024, 11:24.
- Likes 3
Comment
-
Nou de wiet goden zijn me niet goed gezind, wederom een dametje(buiten AFje) eerder moeten omhakken.
Vorige week rot gevonden, weekend weer en vandaag wederom raak, dus ze moest om. (goede 2 weken te vroeg)
Dit was m'n enige Mimosa cake.. π₯Ί
Hopelijk wordt het nog iets.
Heb nu dan nog 2 Wedding cake skittlez staan, 1 in haar 6de bloei week, de andere in haar 3de ongeveer.
Fingers crossed dat deze 2 het wel tot het einde halen. π€π€Attached Files
Comment
-
20240806_090459.jpg 20240806_090459.jpg 20240806_090456.jpg 20240806_090437.jpg
Eindelijk beginnen de toppen aan te dikken. π
Geen last van die vliegenplaag meer dus ze kan lekker focussen op wat ze doen moet, buds maken. π
- Likes 2
Comment
-
20240807_114153~2.jpg Another one bites the dust!
En wederom een dame neergehaald, ook hier wat rot in de afgelopen week gevonden.
Maar ze was al verder in haar bloei dan ik dacht want ik heb aardig wat amber trichomen gespot, gelukkig maar.
Ze is wel fluffy, dus we gaan het zien.
Dit is 1 van m'n 2 Wedding cake skittlez, de andere dame en tevens m'n laatste buiten AFje moet nog zo'n 5 weken.
Ik zit er aan te denken om 's een keer een AFje in m'n mini grow te kweken, misschien de Mimosa cake. π€
- Likes 2
Comment
-
Yup het is een groter risico idd Bo$wachter, maar ik ben eigenwijs en wil ook dit een keer gedaan hebben. π
Comment