Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
stef273 afhankelijk van het soortje hoezo? Ok tln preflower zullen sativas meer stretchen maar dit kan je oplossen met uv lampen. Anders is het gewoon de lichtsterkte, hoe dicht je de planten op elkaar plaatst.
ββββββNog een beetje groeien en dan lst toepassen.
Had haar de vorige keer 28 dagen voorgegroeid, even kijken hoe ze dit keer groeit, misschien sneller op 12/12 misschien niet.
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.
Ze is 19 daagjes oud en zal binnen enkele dagen op 12/12 gaan.
Deze pot is kleiner dan met het andere kweekje dus kan ook eerder de klok omgooien.
Ik zal lst toepassen wanneer ze wat gaat strekken tijdens voorbloei.
Okidokie toedeledokie! π
Het is 25 juli en ze heeft haar eerste nachtje op 12/12 achter de rug.
Beetje lst toegepast en de grond vochtig houden zodat de aaltjes goed hun werk kunnen doen. π
Ze heeft nu 11 hoofdtopjes, perfect. π
Alles nog een beetje platter getrokken en dit keer niet getopt dus ben benieuwd hoe groot die gaat worden tov m'n eerste kweekje met dit zaad die wel getopt was.
Volgens mijn schema kan ik vandaag beginnen met voeding(bloei) want de Royal Mix van Plagron heeft voldoende voeding voor de gehele groei fase. (had met m'n blonde hoofd niet goed gelezen en ook Alga groei voeding gekocht π€¦)
Haar groei is hetzelfde als de vorige keer, dus is een vrij homogene batch.
Gewoon een heel fijn plantje. π
This gallery has 3 photos.
Comment