Daar zijn we weer met een nieuw kweekje. Ditmaal in de omgebouwde mgb '19. De originele orange bud van dutch passion beviel erg goed in is nog steeds mijn favoriet. Ze hebben daar een nieuwe versie van uitgebracht die krachtiger zou moeten zijn en nog meer aroma/smaak zou moeten hebben. Dat gaan we zien. Deze is meer indica dan de originele en zal minder strekken na de flip. Misschien dat ik deze wel ga toppen, ik weet het nog niet.
Potjmaat is 7 liter, met plagron promix (+10-20% perliet) en biotabs voeding. Watergifte via blumat. Ik heb bij het voorbereiden van de aarde iets minder vochtig gemaakt. Nog steeds knijpnat maar minder dan mijn vorige keren. Dit lijkt wel een stuk beter in balans dan mijn vorige kweekjes, gemeten met huis tuin en keuken vochtmeter van de bouwmarkt.
Ik had haar nachtje laten zwemmen in water en daarna direct de eindpot in. 20 September kwam ze boven dus is ze nu ongeveer een weekje oud.
Ze ziet er goed en gezond uit, een goed begin!
IMG_0127.jpg
IMG_0131.jpg
Potjmaat is 7 liter, met plagron promix (+10-20% perliet) en biotabs voeding. Watergifte via blumat. Ik heb bij het voorbereiden van de aarde iets minder vochtig gemaakt. Nog steeds knijpnat maar minder dan mijn vorige keren. Dit lijkt wel een stuk beter in balans dan mijn vorige kweekjes, gemeten met huis tuin en keuken vochtmeter van de bouwmarkt.
Ik had haar nachtje laten zwemmen in water en daarna direct de eindpot in. 20 September kwam ze boven dus is ze nu ongeveer een weekje oud.
Ze ziet er goed en gezond uit, een goed begin!
IMG_0127.jpg
IMG_0131.jpg
Comment