Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jack Herer - Greenhouse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ff vraagje, zo'n 30 watt matje als deze, kan deze direct op de grond van de tent liggen en daarop de pot van een plant? Of moet er iets tussen de mat en de grond van de tent en evt tussen de mat en de pot?
    Zou dit helpen de temperatuur wat te verhogen (icm met m'n 45watt heat tube)?
    Zat ook te kijken naar zo'n spider farmer heater maar is te groot (en waarschijnlijk overkill).

Comment

• stef273
      stef273 commented
      Editing a comment
      Dus jouw mat ligt gewoon direct op de bodem van de tent?

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      ah nee , ik had verhoogje gemaakt onder de lekbak vdtent...is een stuk van een curver rek

• stef273
      stef273 commented
      Editing a comment
      Goeie Wesley, thanks!

Bloei week 4 dag 1
    Met mn 100m3 filter (op max 100m3) stonk het behoorlijk naar wiet op mijn zolder (LV schommelde tussen 55-62%, zou acceptabel moeten zijn voor filter). Het filter rammelde ook, wat geen goed teken is. Koolstof hoort niet te rammelen. In overleg met NoMercy het filter geupgradet naar 150m3 (NoMercy leverde erg goede service, petje af!). Gister avond het 150m3 filter geinstalleerd (op max 100m3) en het is stukken beter,. Je ruikt het nog wel een beetje maar lang niet zo erg als voorheen.
    Wat me op viel is dat het karakter eigenschap van dit duo (afzuiger+150m3) anders is dat met het 100m3 filter. Ik heb nog steeds de afzuiger op max 100m3 staan maar het lijkt gewoon veel beter te werken dan met het 100m3 filter. Luchtvochtigheid is een stuk lager en de tent staat een beetje vacuum, dat had ik niet met het 100m3 filter. Terwijl de afzuiger nu zelf nog lager staat dan voorheen. Beetje vreemd maar ben er wel blij mee! Als ik mn hand bij de lucht inlaat houd voel ik ook meer lucht verplaatsing dan met het andere filter (en ja, zelfs op een lagere stand). Ik heb de afzuiger nu dus standaard op een lagere stand als voorheen, ik ruik een stuk minder en de LV is ook lekker laag. Top dus.
    Wel een nadeel is dat het nieuwe 150m3 filter een stuk meer ruimte in beslag neemt dan het 100m3 filter. Met het 100m3 filter zou ik theoretisch de lamp nog "naast" de afzuiger kunnen plaatsen, met het 150m3 filter dus niet, dat moet er onder. Dus ik verlies wat qua hoogte. Nou ja je kan niet alles hebben blijkbaar . You win some and you lose some.
    Ik heb wel de lamp iets lager moeten hangen.

Verder gaat het erg goed met Jack, ze dikt lekker aan en ziet er goed uit. Afgelopen weekend heeft ze compost thee gekregen.

Met het oude filter:
    IMG_1270 (1).jpg

Met het nieuwe filter:
    IMG_1356.jpg
    IMG_1351.jpg
    IMG_1359.jpg
    IMG_1357.jpg
    Last edited by stef273; 1 dag geleden.

Comment

• stef273
      stef273 commented
      Editing a comment
      Ja het is zeker een mooie afzuiger! Al filtert ie niet zo goed als ik had gehoopt, ik ruik wel degelijk nog wiet uit afzuiger.. ondanks het grotere filter (wel minder dan het kleine filter zoals gezegd) Is dat normaal?
      Hehe ja het maakt wel wat meer lawaai dan de mgb inderdaad, ik denk dat het houten kastje toch wel redelijk geluid isoleert

• Grow Co
      Grow Co commented
      Editing a comment
      Het zou niet mogen ruiken ik heb dezelfde combinatie afzuiger/filter ook de 150m3 in een 60x60x158 staan nu 3 planten waarvan 2 in bloei en heb hiervoor ook een ronde gedraaid ruik nooit iets behalve als er iets open is geweest natuurlijk.
      Zitten afzuiger en filter goed in elkaar gedraaid draai klik

• stef273
      stef273 commented
      Editing a comment
      Nou dan ga ik nog eens goed naar kijken!

Thanks Grow Co, ik kan het zelf niet zo goed zien want ik ben een beetje kleuren kippig.. Niet handig met deze hobby (of andere hobbies for that matter 😅)..
    Ik heb het plaatje hier onder zo groot mogelijke resolutie geplaatst zodat het hopelijk beter zichtbaar is... Zie je nog steeds de bruine vlek?
    IMG_1357 (1).jpg

Comment

• stef273
      stef273 commented
      Editing a comment
      Volgens mij niet Grow Co

• Grow Co
      Grow Co commented
      Editing a comment
      Volgende x maar zonder zeiltje ervoor foto maken.
      Anders hebben wij straks een zeiltje nodig pis in me broek is de nachtmerrie voor iedere agrariër

• stef273
      stef273 commented
      Editing a comment
      Whahaha ja das toch ff schrikken hè! Maar komt voor de bakker!

Ziet er uit als schimmel.
    Horks Fototopic 2.0

Comment

Screenshot_20241127_160459_Chrome~2.jpgDaar zit een waas Stef.

Comment

• Grow Co
        Grow Co commented
        Editing a comment
        We zijn hier om elkaar te helpen toch.

• stef273
        stef273 commented
        Editing a comment
        Ja dat is het fijne van dit forum!💪

• Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Ik hoop dat het de reflectie van de deur is.

Dit is een foto met iets andere invalshoek dat ik vanmorgen gemaakt heb. Zien jullie die bruine gloed/vlek hier ook?
      IMG_1358.jpg

Comment

• stef273
        stef273 commented
        Editing a comment
        De top van de vorige foto is de top hier rechtsvoor

• Babz
        Babz commented
        Editing a comment
        Ik zie nu niets geks.

• stef273
        stef273 commented
        Editing a comment
        Dan was het hopelijk idd gewoon een reflectie..🤞

IMG_1359.jpg En nog een foto van vanmorgen

Comment

• Grow Co
        Grow Co commented
        Editing a comment
        Niks aan de hand vals alarm Sorry
        Dat ze nog geen filter hebben uitgevonden om kleurenblindheid te tackelen.

Screenshot_20241127_174416_Chrome.jpg Misschien daar even controleren voor de zekerheid.

Comment

• Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Even goed controleren en checken of het ook zurig ruikt om het uit te sluiten.

• Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Trek de top maar eens effe open, dat is 99,99% kans op rot denk ik. 😯☹️

• stef273
        stef273 commented
        Editing a comment
        Met open trekken, bedoel je kapot maken zeg maar? Of tussen de blaadjes spieken zeg maar?
        Ik kwam gister avond thuis van een concert en was aardig stronken haha. Ik heb geen foto's genomen maar ben wel even gaan kijken natuurlijk. Zo op het eerste gezicht zag ik geen gekke dingen en ik heb ook aan blaadjes getrokken en die kwamen niet los. Vanavond ga ik nog even beter kijken, ruiken of ze zurig ruikt en betere foto's maken.
        BTW in het transparante deur zit precies op die hoogte een soort vouw lijn wat een vertekend beeld geeft. Hopelijk is dat het gewoon maar vanavond weet ik hopelijk meer🤞
    Bezig...
    X