Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jack Herer - Greenhouse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

De JH was ook snel droog, in 4 dagen. Temp schommelde tussen 17-19 graden en LV tussen de 52-56%.
    De opbrengst is hoger dan ik dacht! 119 gram.
    Ze ruikt nog steeds erg lekker fris, Ben benieuwd hoe ze ruikt na het curen! Rook verslag volgt nog
    IMG_1914.jpg

Comment

• Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Mooi man

• Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Mooie voorraad, kun je weer even vooruit.

• Babz
      Babz commented
      Editing a comment
      Ahh lekker man, voorlopig genoeg voorraad. 😊👍

Mn vrouw was ff de kids halen en boodschappen doen, ik dacht mooi, dan kan ik mooi in de serre mijn knip afval zeven met de nieuwe trimbin. Toen ze thuis kwam was ze not amused, to say the least. De hele woonkamer en gang stonk (terwijl ik de deur dicht had gelaten uiteraard) en ze rook het al toen ze ons blok in kwam fietsen.. (had ff raampje open gezet om te luchten). dammit waren ruikt die wiet ook altijd zo sterk dat het overlast veroorzaakt. Ze is mijn hobby echt spuugzat..! pfff

Maar goed any way, ik heb 2 potjes met knipafval gezeefd en toch aardig wat kief verzameld! Ik was vergeten het potje te wegen vooraf dus weet niet hoeveel gram het is. Nu nog even bedenken wat ik er mee ga doen. Ik heb nog een zeefdoosje van 65 micron van 420shop gekocht dus misschien haal ik het daar nog een keer doorheen. Ik vermoed dat het te weinig is om te persen (heb ook een persje bij mijn eerste mgb gekregen die ik 2e hands kocht.

IMG_1938.jpg
    IMG_1939.jpg
    IMG_1940.jpg
    IMG_1941.jpg
    IMG_1942.jpg
    IMG_1943.jpg

Comment

• Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Doe maar 24 en dan in een zak zodat je het een beetje kan crushen in de zak en dan weer een uurtje in de vriezer.

• stef273
      stef273 commented
      Editing a comment
      Oh ja dat is wel een goed idee ja👍👍

• Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Ik haal dan ook zoveel mogelijk takken eruit.
Bezig...
X