Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflowers Purple Bud 10 Watt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Autoflowers Purple Bud 10 Watt

Korting op 420shop
    Hallo!

Ik ga een kleine microkweek doen!De zaadjes zitten erin dus meer wanneer ze boven zijn!

Groetjes!

IMG_20241122_194807_007 (1).jpgIMG_20241122_194811_501 (1).jpg​​

10 watt of schrijffout!?

Daar verwacht je een fatsoenlijke oogst onder vandaan te halen?

Comment

• Bobledsgrow
      Bobledsgrow commented
      Editing a comment
      Geen schrijffout lijkt mij
      Wat het wel is weet ik niet
      Dan neem je risico
      En de beloning os 0.4gram🙈

• Husk10
      Husk10 commented
      Editing a comment
      Ik had gelezen 1 tot 2 gram per WATT, dus we gaan voor minimaal 10 gram!

• Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Dat was niet dit lampje!!!!!!!!!

ronde 3 - ronde 2 - ronde 1

Comment

10 watt is idd wel wat aan de kleine kant.. Wel mooi tentje heb je!

Comment

Ohoh Husk, die rekening lijkt toch niet te kloppen.. mss wel een goei stek lichtje maar voor te groeien en te bloeien.. het wattage staat redelijk direct in verhouding met de opbrengst, hangt ook nog van de efficiëntie van het licht en de tent als geheel af.
        En dan heb je nog een hele hoop autos gezet.. mja allemaal een piepklein toppie? dan zou ik eerder eentje zetten zodat die gebruik kan maken van al het licht.
        Iedereen gaat je toch adviseren om wat extra watts in de tent te hangen denk ik als je iets meer dan een paar gram wilt oogsten.

Comment

• Husk10
          Husk10 commented
          Editing a comment
          Ja ik twijfelde tussen wit licht van 20 watt, en 10 watt met RGB. Maar 10 watt RGB zou blijkbaar beter zijn dan 20 watt koud of warm licht?

Ik zou er minimaal 50w inhangen, en erg veel planten zeg. Ik zou sowieso onder de 5 gaan zitten voordat de politie dadelijk op de stop staat.

Comment

• stafford
          stafford commented
          Editing a comment
          Dan kun je beter niet kweken.
          Of je 5 of 10 hebt maakt geen moer verschil meer uit tegenwoordig,alles werkt op een punten systeem, hoe dan ook de 2 toegestane binnen ga je binnen altijd voorbij.
          Je kan beter 10 zetten, en 1 ronde minder draaien dan lopen te kutten met 5 en een extra ronde moeten draaien.

Het maakt helemaal geen verschil meer uit.

• Husk10
          Husk10 commented
          Editing a comment
          Was iets te enthousiast ;p! Maar volgens mij zullen ze ook niet allemaal boven komen! Het lot bepaalt! ;p

• giinnoo
          giinnoo commented
          Editing a comment
          Waarom extra ronde draaien als je maar weinig watt hebt hangen? 50w op 1 plantje is meer als voldoende. Net of je met 5 of 10 meer opbrengst hebt?

Mooi tentje mooie zaden,maar hij deze 10 watt gaat je nergens brengen,met dit formaat tent heb je minimaal een 3000 serie nodig oftewel 300 watt.

En dan loont het en haal je van die 8 een hele mooie dikke voorraad af.

Je mag blij zijn als je nu dicht bij de 10gram komt droog op het einde wat nog hoog is.

Comment

• stafford
          stafford commented
          Editing a comment
          Husk10 pak de Spider farmer SF1000D
          (100watt) deze kost je nu in de black friday bij ze 69,95

Je hebt Samsung lm301B diodes volledig en levert 2.5umol/j dat is zeer indrukwekkend voor een 100 watt lampje.

Youtube maar eens wat mensen ermee kweken,en hoe die planten toppen zijn.
          Dan snap je precies wat ik bedoel.

• giinnoo
          giinnoo commented
          Editing a comment
          Ik sluit me hierbij aan!

• Babz
          Babz commented
          Editing a comment
          Ik sluit me volledig aan bij wat Staff zegt.

Hallo!

We gaan dus blijkbaar met 2 plantjes verder!

Omdat er meer plaats vrij kwam heb ik de planten verplaatst naar een grotere pot.

Ze doen het eigenlijk redelijk goed onder de 10 watt lamp nu ze nog klein zijn!

Eén plant is al bezig aan zijn 3 de paar blaadjes!

En ik heb ook een nieuwe lamp besteld (https://www.amazon.nl/-/en/dp/B0C4VR...sin_title&th=1)
        Tot de volgende
        IMG_20241202_214033_163 (1).jpgIMG_20241202_214051_224.jpg​​

Comment

• Husk10
          Husk10 commented
          Editing a comment
          Ik probeer iets nieuws: een gesloten kweekopstelling met interne luchtcirculatie en filtering ;p!

• Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Bij een lv hoger dan 70% werken de koolstoffilters niet.

• giinnoo
          giinnoo commented
          Editing a comment
          Probeer wat wij te zeggen te zien als hulp, dit gaat niet werken. Als je zo dadelijk gepakt word door geur overlast heb je toch een probleem

Hallo,

Ik wou even vertellen over mijn nieuwe lamp! (50watt)

De lamp heeft verschillende soorten licht in het paneel!

Zoals:
        • 620 nm (rood)
        • 455 nm (Blauw)
        • 6000k (koel wit)
        • 395 nm (UVA-licht)
        • 730 nm (infrarood)
        De planten zijn er volgens mij ook heel erg blij ermee!

En is ongeveer 8 euro per maand in eleltriciteit dus valt reuze mee!

Ik wou ook de actieve Kool vervangen maar ik kreeg de filter niet meer toe en had te weinig kool daarom is de tape zo.

Ik heb de lamp ook aan kabelbinders vastgemaakt zodat ik de hoogte kan veranderen!

IMG_20241206_175013_366.jpg

IMG_20241206_175227_754.jpg

Comment

• Grow Co
          Grow Co commented
          Editing a comment
          Sorry hoor maar als je met 50 watt een toffe opbrengst denkt te gaan halen.
          Zouden er hier dan niet veel meer mensen met zulk wattage kweken.
          Ik zou hierna nog n 60 watt proberen en dan 80 watt voor dat geld had je dan n degelijke kweeklamp kunnen kopen

• Fenderbender
          Fenderbender commented
          Editing a comment
          Iets ander aanpraten lukt blijkbaar niet dus laat hem nou maar doen, Huskies zijn koppig.
          We kunnen enkel maar zo goed bijstaan met wat er is.
          Passief ventileren kan wel doe ik ook soms tijdens de groei gewoon de buis op het dak open en dan blijft het tussen de 60 en 70% wat ik voor groei goed te doen vind voor bloeien kom je daarmee wel in de problemen kun je beter de deur openlaten, kheb wel een ventilator in de tent om de plantjes te bewegen die staat 15min aan 15min af, maar de warme lucht stijgt er vanzelf wel uit en trekt ook verse lucht binnen.
          Als je de vorige lampje nog hebt, kun je die ook nog bijhangen als ze iets groter zijn.
          Heb je toch al 60watt maar de vraag is natuurlijk hoeveel van dit soort licht effectief op de plant geeft, zal niet vet zijn.
          Maar goed dan is het nog een goeie oefening en een leerschool. Als je der paar toppen vanonder kunt halen des te beter en je zal ook wel merken dat je je het niet gemakkelijk hebt gemaakt, sommigen moeten er zelf door gaan om het te ervaren hé. No worries.

• Babz
          Babz commented
          Editing a comment
          Één ding is zeker, je bent iig uniek in je aanpak. 😉
          Let's see wat de dametjes gaan doen in deze setup, elk beetje ervaring is weer meegenomen.

Weekje verder!

De plantjes groeien mooi breed in en maken nu ook 5-vingerige bladeren aan!

Er zijn zelfs zijtakjes aan het groeien!

Fijne zondag!
        IMG_20241215_124635_360.jpg​​
        IMG_20241215_124656_518.jpgIMG_20241215_124604_117.jpg​​​

Comment

• Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Nodes mooi dicht , je ziet zelfs waar de 10 w vervangen is geweest door de 50w vind ik van beneden naar boven kijkend op die laatstste foto. Onderste was strek, nu niet meer.
      Bezig...
      X