Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Strawberry Cookies / Royal Gorilla

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

LED: Strawberry Cookies / Royal Gorilla

Korting op 420shop
    Voor een nieuwe ronde in de SJ60 tent alvast ontkiemen.
    1x Strawberry Cookies. Super Sativa Seed club (Donor zaad)
    1x Royal gorilla. Royal Queen Seeds

Ik begin in de Mammoth 45x45x140 in een verwarmde propagator
    24 uur zaadjes in seedbooster met osmosewater beide in n apart glas met plastic folie erover.
    Daarbij ook 2 seedplugs in orgatrex / bactrex osmose en gaatje bovenop besprenkeld met klein beetje mycotrex met plasticfolie erover.
    Lekker beetje broeien

Vanmorgen waren de zaadjes beide al gezonken en stak een klein wit staartje uit.
    Met het staartje naar beneden in t gaatje van de seedplug geplant.
    En propagator gesloten.
    IMG_2143.jpg
    Morgen groei strip van SJ erboven aan.
    En afwachten maar.

Ben benieuwd naar die Royal gorilla wat voor een soort plantje dat is.

Nieuw kweekje beginnen is altijd leuk vind ik, dus veel plezier!

Comment

• Babz
      Babz commented
      Editing a comment
      Nou als ik deze opbrengsten zo lees onder verschillende omstandigheden is ze sws een gulle gever, nice!

• Grow Co
      Grow Co commented
      Editing a comment
      Dit zijn bio opbrengsten denk dat ze op minerale voeding miss wel harder gaat

• Babz
      Babz commented
      Editing a comment
      Nogmaals, ben benieuwd joh!

Volger!

Comment

Ik volg, success!😬

Comment

Dit zijn de 2 van de 3 Gorilla Cookies AF staan nu nog op de plek waar straks de Strawberry cookies en de Royal Gorilla komen te staan.
        IMG_2145.jpg
        Alle 3 tegelijk ontkiemt en opgegroeid zag er gewoon uit. Maar 1 bloeit na 8 weken nog niet heb ik uit de tent gehaald opzouten heb ik geen geduld voor ik moet rookwaar.
        Als iemand geïnteresseerd is gratis af te halen
        IMG_2144.jpg
        Pot niet inbegrepen

Was een pakje met 3 zaden en dus ook 3 verschillende phenotypes eigen merk van the Dutch headshop. Is de laatste x dat ik goedkope zaadjes ga kweken valt eigenlijk altijd tegen

De rechter heeft super massieve toppen en mooi 5 vingerig blad ziet er naar uit dat ze binnen 2 weken geoogst kan worden
        De linkse heeft alleen blaadjes met 3 vinger en is super fluffie maar groeit misschien nog dicht heb ook t idee dat die nog langer moet.
        We gaan t zien trichomen zullen niet liegen

De nieuwe dames staan te ontkiemen in de propagator temp 28 C
        Met Cosmorow 20 watt groei strip erboven
        Kan al n beetje groen zien in t gaatje van de seedplug maar nog niet foto waardig.
        Bij veranderingen meld ik me weer.

Fijne avond

Comment

Leuk, ik volg! Succes deze ronde!😊

Comment

Strawberry Cookies is al n dagje boven de Koninklijke Gorilla laat nog even op zich wachten

IMG_2153.jpg

Comment

Subke succes ! Dus de afbloei gaat in de secret jardin dp60 zijn dan? En voorbloei in de mammoth bennmee, tof! Raar he voor een afje, geen bloei. Er zou toch iets moeten bestaan die dat triggert he, een frequentie fzo .
              Ganja always does the trick.

Comment

• Grow Co
                Grow Co commented
                Editing a comment
                Heb die niet bloeiende naast de tent gezet staat daar nu 3 dagen in schemer en donker doet niks alleen nieuw blad aanmaken gaat niet eens strekken door t donker de fluffie linker gaat nu ook lekker dicht worden zal morgen ff n update posten van de andere 2

Update voor de 2 AF Gorilla Cookies ze zwellen lekker aan zitten al in week9 van 9 maar zie nog veel transparant en klein beetje milky.
              IMG_2156.jpg IMG_2157.jpg IMG_2154.jpg IMG_2155.jpg
              Woensdag heb ik n nieuw lampje gekocht bij onze sponsor komt morgen binnen mogen ze daar nog ff onder af bloeien

De Royal Gorilla laat zich nog steeds niet zien voor de zekerheid maar 2 extra zaadjes geplant Royal gorilla was t laatste zaadje jammer genoeg.

IMG_2161.jpg
              Ik ga voor de Weddingcake en Cookies Kush Weddingcake gaat in de voorgroei en training die wil ik volgende ronde in de MGB dat zou ongeveer over 4 weken zijn
              De Cookies Kush vervangt de Royal Gorilla als ze niet opkomt anders gaan er deze ronde toch weer 3 in de tent.
              Echt rot

Comment

• stafford
                stafford commented
                Editing a comment
                Niewe lampje gaat je veel goed doen en veel plezier van laten hebben zeker na het eind toe straks, als het goed is komt mijn G8600 vandaag ook binnen.

• Grow Co
                Grow Co commented
                Editing a comment
                Lampje is uber geil Thanks

BOOOEEM Nieuwe lamp binnen en opgehangen
              IMG_2163.jpg
              Niet normaal wat n verschil zelf aan de randen 920 umol op 75%
              IMG_2164.jpg IMG_2162.jpg
              Tent iets van de muur af en bol gezet met de actieve inlaat anders past t niet
              met de stekkers van de dimmer en stroomkabel komt het best langer uit als de opgegeven maten.
              Als ik alleen n afzuiger zou hebben gehad zouden de stekkers en het tentzeil altijd ruzie hebben en elkaar kapot maken
              Dat mag nooit!!!
              Ben vind ikzelf van sexy naar extreem Kinky gegaan qua tent inrichting en sfeer
              Geen ruzie alleen liefde in de tent

Tevens een GROOT Bedankt voor No-Mercy Shop roy voor de altijd snelle levering en top service
              Last edited by Grow Co; 4 dagen geleden.

Comment

• Grow Co
                Grow Co commented
                Editing a comment
                stef273 Thnx Ben er ook super blij mee.
                In de specificaties staat dat de afmeting 55,96x55,96mm dit is alleen de lamp.
                De stekkers van dimmer en stroomkabel zitten aan de uiteinden van de driver dit komt t op +- 65 cm als je de kabels niet wilt knikken

• giinnoo
                giinnoo commented
                Editing a comment
                Heel netjes! Nu zorgen de volgende ronden dat de tent helemaal vol staat! Dan heb je een dikke opbrengst

• Grow Co
                Grow Co commented
                Editing a comment
                giinnoo moet goed gaan komen

Laatste lootjes van de gorilla cookies auto. Links moet wel nog iets langer denk ik maar word ook al steeds compacter.
              Zie nog steeds nergens amber
              IMG_2170.jpg

Rechts zwelt erg mooi op met nieuwe THC vulkaantjes
              IMG_2168.jpg
              IMG_2169.jpg

Leuk om te zien dat als je n tak plat legt de toppen die tegen de stam groeide naar t licht reiken ipv 1 grote cola mooi lieve losse potente toppen krijgt
              IMG_2177.jpg
              IMG_2173.jpg
              De stam en takken van rechts lijken wel rabarber wel lekker met suiker trouwens
              IMG_2175.jpg
              De Strawberry Cookies staat ook in haar nieuwe huis.
              IMG_2174.jpg
              Heb nog 2 extra zaadjes geplant voor de zekerheid
              1x Weddingcake en 1x Cookies Kush in de propagator de andere laten zich nog niet zien
              De eerste 3 in n seedplug heb de 2 nieuwe in klein netpotje met bio potgrond. Ik heb t idee dat dat makkelijker ontkiemt
              is wat luchtiger ook.
              Dat blijft nog even wachten.

Attached Files

Comment

• stef273
                stef273 commented
                Editing a comment
                Mooie lamp ook. Gaaf om te zien dat het de gehele tent oppervlak verlicht👌. Past maar net

• Grow Co
                Grow Co commented
                Editing a comment
                Ja lamp is. super draait nu maar op 50% ventilatie aan en afzuiger iets harder anders moet er co2 bij
                Het blijft nu met de verwarming dicht op die kamer 27,8 in de tent

• stef273
                stef273 commented
                Editing a comment
                Mooie temperatuur 👌

Ziet er goed uit!
              Horks Fototopic 2.0

Comment

Bezig...
              X