Weekje verder Wat roze tinten in de bloemen 
Geen klachten hier wel weer n kleine upgrade
Heater van AC Infinity houd nu de VDP op 1,2 k/pa wel n fijn idee zo ver in de bloei.
Overzicht:
IMG_2367.jpg
Wedding Cake mooie compacte toppen
IMG_2369.jpg
Strawberry Cookies Ruikt heerlijk Aardbei komt nu echt tot zijn recht Sensor van de heater temp en LV tussen t bladerdek
IMG_2370.jpg
Cookies Kush ver in de herfst maar doet niet onder voor haar groene zusje
IMG_2371.jpg
Zusje Cookies Kush
IMG_2372.jpg
Van boven
IMG_2368.jpg
Ben alweer 2x naar de shop geweest
de voorraad is niet meer.
Maar flinke zak Tangerine Cookies gekocht Damn had ik nooit gehad maar dat is een heerlijk wietje met n lekkere rush.
Zag de Blue Zushi ook op de prijslijst wauw 30 euro p/gr Laat ik daar nou 4 zaden van hebben liggen (Wel van Growers Choice dus zou zo kunnen uitlopen op niks)
Dit moet denk ik nog minstens 3 weken staan volgende week het vervolg van deze dames

Geen klachten hier wel weer n kleine upgrade
Heater van AC Infinity houd nu de VDP op 1,2 k/pa wel n fijn idee zo ver in de bloei.
Overzicht:
IMG_2367.jpg
Wedding Cake mooie compacte toppen
IMG_2369.jpg
Strawberry Cookies Ruikt heerlijk Aardbei komt nu echt tot zijn recht Sensor van de heater temp en LV tussen t bladerdek

IMG_2370.jpg
Cookies Kush ver in de herfst maar doet niet onder voor haar groene zusje
IMG_2371.jpg
Zusje Cookies Kush
IMG_2372.jpg
Van boven
IMG_2368.jpg
Ben alweer 2x naar de shop geweest

Maar flinke zak Tangerine Cookies gekocht Damn had ik nooit gehad maar dat is een heerlijk wietje met n lekkere rush.

Zag de Blue Zushi ook op de prijslijst wauw 30 euro p/gr Laat ik daar nou 4 zaden van hebben liggen (Wel van Growers Choice dus zou zo kunnen uitlopen op niks)
Dit moet denk ik nog minstens 3 weken staan volgende week het vervolg van deze dames

Comment