Nieuwe ronde, nieuw experiment! Dit keer ga ik zeven Strawberry Banana zaden kweken die nog over waren van mijn vorige run. Ze gaan in een iets grotere, op maat gemaakte pot (35x35x10cm) die perfect in mijn zelfbouw minikweekkast past.
π‘ Lichtschema Experiment: In plaats van het standaard 12/12 schema ga ik 13 uur licht vanaf start tot oogst draaien. Dat ene extra uurtje zou geen probleem moeten zijnβ¦ toch? Tijd om het uit te testen!
πΏ Setup & Aanpak:
Deze keer wil ik vaker voeden om te zien of ik de opbrengst kan maximaliseren. Doel: 80 gram uit deze kleine setup halen. Ik verwacht niet dat alle zeven zaailingen het overleven door de beperkte ruimte, maar de sterksten blijven over.
Benieuwd wat deze opstelling kan doen! ππ¨
Ik zal de zaden vanmiddag in de watten leggen
en dan zodra βdeze ontkiemt zijn in de kast doen
π‘ Lichtschema Experiment: In plaats van het standaard 12/12 schema ga ik 13 uur licht vanaf start tot oogst draaien. Dat ene extra uurtje zou geen probleem moeten zijnβ¦ toch? Tijd om het uit te testen!
πΏ Setup & Aanpak:
- Medium: Potgrond van de supermarkt
- Voeding: BAC biologische voeding
- Kweekkast Afmetingen: 35x35x70cm intern
- Verlichting: 90W custom LED
- Afzuiging: PC fan + klimaatregeling via Spider Farmer GGS
Deze keer wil ik vaker voeden om te zien of ik de opbrengst kan maximaliseren. Doel: 80 gram uit deze kleine setup halen. Ik verwacht niet dat alle zeven zaailingen het overleven door de beperkte ruimte, maar de sterksten blijven over.
Benieuwd wat deze opstelling kan doen! ππ¨
Ik zal de zaden vanmiddag in de watten leggen

Comment