Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 verdiepingen kast met tl

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 3 verdiepingen kast met tl

had problemen met de fotos op de computer te krijgen, maar het is gelukt.

CIMG4105.jpgCIMG4100.jpgCIMG4111.jpg

ze groeien goed. zie elke dag verschil en heb mijn lampen al een stukje hoger moeten hangen.
    over 2 weken gaan ze onder kleur 827 en gaan de volgende 3 de grond in.
    Nu heb ik ze gelijk in 3 L bakken gedaan, is het beter om de volgende in kleinere potjes te zetten en later over te potten of gelijk in deze potten?
    Last edited by cln123; 31 August 2011, 15:53.

Comment

en hier mijn andere planten onder hps. Die hoeven niet lang meer, dus over paar weken weet ik of ik het goed heb gedaan
      CIMG4093.jpgCIMG4096.jpgCIMG4098.jpg

Comment

Alweer een tijdje geleden dat ik iets heb toegevoegd, maar toch weer tijd voor een update.
        Mijn kweek onder hps was bar slecht. Heb wel ongeveer 150 gram eraf gehaald totaal, maar echt slechte kwaliteit. Heel luchtig en stinkt heel raar. Waardoor? Geen idee. Ik hoorde iets over te warm of een vergiftiging door opwarmend plastic en slechte ventilatie.
        Was ook pas mijn eerste MacGyver kweek in emmers en zonder goede ventilatie.

Terug naar mijn microkweek
        Van mijn eerste 3 bleek er 1 mannetje tussen te zitten. Die heeft nu een nieuw mooi huis in mijn terrarium gekregen.
        De overige 2 doen het redelijk goed, zie al mooie topvorming. De rechter van de eerste foto heb ik 1 x getopt en de linker niet, wat ook duidelijk te zen is. Vanaf nu dus altijd 1 x toppen.
        Op de tweede foto is duidelijk de bloei te zien en ook veel vorming van thc.
        Heb na jullie overtuigende preken hps besloten om af te bloeien onder 150 Watt HPS.
        Hopelijk haal ik dan wel mijn 30 gram per 3 planten.
        De volgende 3 gekiemde zaadjes staan ook ik de grond en ik zag vandaag al 2 puntjes groen boven komen.

20092011126[1].jpg20092011127[1].jpg
        Last edited by cln123; 20 September 2011, 23:37.

Comment

Bezig...
        X