Hallow mensen dit is mijn allereerste kweekje die ik ga doen ik heb maar ff snel een soort kastje in elkaar gezet.
Dit is mijn lamp(spot:schaf denk ik nog andere aan, )
splendor r63 40w
Ik heb 2x White Widow zaadjes
Die heb ik nu op schoteltje met natte zakdoekjes gelegd.(pic is comming)
Dit was mijn eerste ding, updates komen nog wel!
UPDATE 15 SEPTEMBER!
Ik heb een andere opstelling gemaakt. Deze is hoger en wat meer ruimte.
En zoals jullie zien heb ik ook mijn zaadjes in de pot gedaan. Gewoon met potgrondaarde van bloemenwinkel :$
Ik had de zaadjes ff in het licht+warmte hele dag laten staan en vanochtend zijn ze op eens 1 cm lang de wortel.
Dus snel in pot gedaan. Met wat grond, andere lamp is comming ga ik zo even halen en mischien ook andere potten.
UPDATE 18 SEPTEMBER!
De zaadjes zijn uitgekomen naar boven en beginnen nu toch wel te groeien merk ik
En ik had een spaarlampie gekocht maar toen ik hem er in had gedraaid deed ie het niet volgens mij is dat draadje te groot, waarmee je hem in de lamp moet draaien maar ik kijk even nog of er andere oplossing is..
Hij is aan het groeien deze
Allebei de plantjes, maar rechtse is nog niet echt aan het groeien maar komt nog wel(hoop ik)
Dit is mijn lamp(spot:schaf denk ik nog andere aan, )
splendor r63 40w
Ik heb 2x White Widow zaadjes
Die heb ik nu op schoteltje met natte zakdoekjes gelegd.(pic is comming)
Dit was mijn eerste ding, updates komen nog wel!
UPDATE 15 SEPTEMBER!
Ik heb een andere opstelling gemaakt. Deze is hoger en wat meer ruimte.
En zoals jullie zien heb ik ook mijn zaadjes in de pot gedaan. Gewoon met potgrondaarde van bloemenwinkel :$
Ik had de zaadjes ff in het licht+warmte hele dag laten staan en vanochtend zijn ze op eens 1 cm lang de wortel.
Dus snel in pot gedaan. Met wat grond, andere lamp is comming ga ik zo even halen en mischien ook andere potten.
UPDATE 18 SEPTEMBER!
De zaadjes zijn uitgekomen naar boven en beginnen nu toch wel te groeien merk ik
En ik had een spaarlampie gekocht maar toen ik hem er in had gedraaid deed ie het niet volgens mij is dat draadje te groot, waarmee je hem in de lamp moet draaien maar ik kijk even nog of er andere oplossing is..
Hij is aan het groeien deze
Allebei de plantjes, maar rechtse is nog niet echt aan het groeien maar komt nog wel(hoop ik)
Comment