Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
mister frank eerste micro kweek 2 x Bubblegum
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: mister frank eerste micro kweek 2 x Bubblegum
Ik denk dat de kwaliteit van je aarde van veel groter belang is dan de luchtvochtigheid.
Die is voor zaadplanten van veel minder belang dan voor stekken.
In feite is de kans dat ze gaan strekken veel groter bij een hogere LV, en (door plastic) mindere lichtintensiteit.
Comment
-
de grond komt allemaal in orde maar ze moeten eerst npog wat flink groeien voor ik hun verpot in een grond met wat meer voeding
lv minder van belang is dat weet ik, maar wist niet dat het kwaad kon
maar van dat strekken klinkt interresand en zou wat verklaren men lampen staan op max 5 cm
het zijn sl en toch lijken ze te strekken zeer vreemd
ga dus je raad maar eens opvolgen en toch wat minder bakjes met water plaatsen of enkel glaze potjes
dat van lichtintensiteit ga ik nog wat rond zoeken begrijp het woord nog niet zo goed maar volgens mij is het de lichtsterke
dank je voor de tips alvast
groetjes
Comment
-
Graag gedaan. Een verslagje maak ik pas op het einde, omdat er een mogelijkheid bestaat dat het kweekje moet stopgezet worden en ik zou niet tegen een onafgemaakt verslagje kunnen
Nog veel leer & kweekplezier toegewenst en hopelijk kunne we binnenkort vergelijken. Mijn plantje heeft nog 2 maand te gaan, ze staat 5 dagen in bloei (nog maar 1 haartje gezien)
Peace & love,
Davy
Comment
-
update;
men (eerst) zwakste plantje is stilletjes aan verder aan het ontwikkelen volgende internode
men verbrand plantje blijft nog even hangen, heb haar wat dieper ingegraven zodat ze wat sterker wordt en niet verder groeit men een steeltje
dat veel te dun is
men lampen hangen nu op het eerste gezicht nogal hoog te hangen toch laten de plantjes blijken het aangenaam te vinden
ik geef nu om de 4 dagen eens een beetje water
foto's
Afb0282.jpgAfb0281.jpgAfb0283.jpg
heb wel een gevoel dat ze erg traag groeien maar waarschijnlijk denk ik dit maar
nu vraagt het zo weinig werk zou graag wat meer voor men plantjes willen kunnen doen
men hoogste plantje is nu trouwens 4 cm het anders was denk 3 cm maar omdat het terug is ingegraven 1 cm
men plantjes zijn nu +/- 12 dagen
groetjes.
Comment
-
Ziet er goed uit man! Ik had dat ook, dat men plantje ineens zo een groeischeut kreeg. Hou oud zijn ze nu ongeveer? Kan is even naar men foto's kijken om te vergelijken =)
De mijne staan nu een goei 2 weken in de bloei denk ik. HEERLIJK!
Succes!
Davy
Comment
-
---------- Post added at 11:17 ---------- Previous post was at 11:15 ----------
Oorspronkelijk geplaatst door ganjamandavy420 View PostZiet er goed uit man! Ik had dat ook, dat men plantje ineens zo een groeischeut kreeg. Hou oud zijn ze nu ongeveer? Kan is even naar men foto's kijken om te vergelijken =)
De mijne staan nu een goei 2 weken in de bloei denk ik. HEERLIJK!
Succes!
Davy
maar nu is ze op die paar dagen nog hard gegroeit
dus zal straks even een foto nemen, vandaag staat men plantje ong 24 dagen of zelfs maar
19 dagen, wandt dit plantje bleef even achter voor het boven kwam, terwijl men ander plantje hellemaal naar
de knoppen is omdat ik de lamp is eens te dicht heb gezegt al een geluk dat dit plantje
het aan kon, die liet het nog niet eens merken dat die het erg vond
& heb je ook een verslagje wil je plantje wel eens zien, en op naar de 8 weken
je kan vast niet wachten
groetjes en nog veel geluk!
Comment
-
een foto'tje hoe men plantje er nu bij staat
hoop enkel op nog wat meer tanden anders wil het zeggen dat
die redelijk wat stres heeft gehad zou er niet van kunnen slapen
dat men plantje heeft af gezien
Afb0289.jpg
Comment
-
Mijn plantje stond ongeveer evenver als die van jou, heb ook serieus wat achterstand opgelopen omdat ik haar 2x heb moeten verpotten.
Een kweekverslag maak ik op het einde, omdat de kans bestaat dat ik men kweekje moet stopzetten. Ik zal je wel een pm sturen met een link naar een online album van me, ik upload morgen nieuwe foto's erop.
Peace and love,
Davy
Comment
-
dat is al een geruststelling soms lijkt het echt al of het traag groeit maar leuke
is als de internodes eindelijk beginnen groeien zoals nu ook dat je elke dag vorderingen ziet
en dat overpotten ga ik nog even mee wachten het is nog een klein plantje
en het heeft nog geen tekorten anders zou ik dat wel merken
heb enkel gezien paarse steeltjes aan onderste blaadjes maar maak me erg geen zorgen over
& ga je album morgen eens bekijken wandt blijkbaar moet je daar account of iets of wa vppr hebben dus ga ik morgen om men gemakje uitdokteren
allezins bedankt
groetjes
Comment
-
update
heb men plantje vandaag overpot in een toch wel heel wat grotere pot
de exacte grote weet ik nu niet maar doet er nu niet toe ik kijk toch elke dag even
had na een paar uurtjes wel ontdekt dat er bruine hele lichte vlekjes opkomen
heb wat opgezocht en vermoed stikstof of calcium maar men ph is vrij hoog dus is die kans al zeer klein
ook heb ik vandaag men ruimte nog eens ontsmet voor de 2de keer wil echt geen beestjes
& ook heb ik gemerkt dat het plantje dichtbij houd dat je het al werkelijk ruikt
had dit niet verwacht angename verassing dus, dacht dat het enkel in de bloei was
omdat het nu enkel blaadjes zijn, meschien dom van me maar kom
zolang we maar plezier hebben
hier enkele foto's
Afb0294.jpgAfb0297.jpgAfb0296.jpgAfb0295.jpg
groetjes mister frank
Comment
-
Zien er schoon uit man! Alleen een beetje lage luchtvochtigheid precies, ze staan wat omhoog. Ik had hetzelfde "probleem". Uiteindelijk kan het zo geen kwaad, ze overleeft wel.
En dat lekker geurtje had ik ook zo snel, als ik men neus erop duwde Wacht maar, ze zal* nog wel harder gaan rieken =)
Veel succes nog!
Davy
Comment
Comment