Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mister frank eerste micro kweek 2 x Bubblegum

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: mister frank eerste micro kweek 2 x Bubblegum

aha, dank je voor te tip en dat is simpel gewoon fans af binnen uur is het lv een pak hoger
    & te juist ging ik nog eens kijken van dat bruin is niet verder ontwikkeld dus
    vermoed ik gewoon met water geven dus nu geen ramp
    en dat geurtje whha dat het maar niet te erg wordt
    plantje is nog zo klein wat wordt dat dan wel niet in die komende
    8 weken bloei zou best wel een rampje zijn maar kom
    deed men kastje open en rook het al een beetje
    die van alien ze dat het niet zo hard ruikt, maar ruik er de
    wietgeur toch al goed in

groetjes en succes met jou plantjes.

Comment

Met de lamp aan je lv hoger als je fans uitzet?? Lijkt me onlogisch, zou ik niet doen! En de geur is wel relatief natuurlijk, tis ni zo fel als na een joint in een kamer gerookt te hebben, maar ik verschoot er toch van moet ik zeggen!

Van die bruine plekjes kan ik nix zeggen, daar heb ik de kennis niet voor.

Peace and love,

Davy

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ganjamandavy420 View Post
        Met de lamp aan je lv hoger als je fans uitzet?? Lijkt me onlogisch, zou ik niet doen!
        Heel goed mogelijk als ik al die verdampingspotten zie
        fan uit --> temperatuur omhoog --> meer verdamping

Dan zou het natuurlijk wel te warm kunnen worden.
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

Comment

Ja maar hoe hoger de temperatuur, hoe meer vocht er in een ruimte kan... Wat betekent dat de lv daalt... (hier op JD geleerd) En die glazen potten staan niet dicht tegen de lamp, dus veel zal het volgens mij niet doen...

Comment

de afkorting van lv: luchtvochtigheid, als het warmer wordt wordt het ook vochtiger mede omdat er minder verse lucht komt dat dan weer wel, maar dat dalen van lv hogere hogere luchtvochtigheid klopt volgens mij niet echt, maar ik kan verkeerd zitten natuurlijk
            maar als ik men fans afzet merk ik toch bij het open doen meteen dat het vele vochtiger is dan anders wanneer de fans opstaan

en wat betreft die glazen potten doet meschien niet veel maar wel iets, door warmte verdamp water zowizo ook al

groetjes en merci voor de tips

en btw te warm word het niet max 28 ongeveer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mister frank View Post
              als het warmer wordt wordt het ook vochtiger mede omdat er minder verse lucht komt dat dan weer wel
              Dit moet je toch eens uitleggen, snap het niet volledig En ik heb het hier weldegelijk gelezen, dat van hoe warmer het is in een ruimte, hoe meer vocht erin geraakt.

ff uitleg: stel je hebt met de fans AAN 100ml water in je ruimte en de temperatuur is 25 graden --> lv = 60% (ik heb geen idee of die cijfers kloppen, is maar een vb!)
              met de fans UIT nog altijd 100ml water en temperatuur 28 graden --> lv = 50% --> hogere temperatuur, dus er kan meer vocht in de ruimte, maar er is nog
              altijd maar 100ml water in je ruimte. DUS je lv daalt... Lijkt me logisch, ALS de stelling van "hoe hoger je temperatuur, hoe meer vocht er in een ruimte kan"
              waar is natuurlijk.
              Ik hoop dat het hierdoor wat duidelijker is wat ik bedoel.

En hoe merk je dan bij het opendoen dat het vochtiger is?? Ikzelf heb geen hygrometer ofzoiets, dus kan het niet meten.

Peace and love,

Davy

Comment

wete je hebt ook weer gelijk, het is warmer dan maar die lv is dan meschien ook weer sneller weg (opgedroogt) dus
                & als ik men fans afzet en dan merk gemeteen een vele klammere warmte of zelf nevel of zo druppels langs de zijkanten
                met fans aan niet, maar ga ze toch zo meteen weer aan zetten wandt ze hebben nood aan een beetje frissen lucht co2 is zonder pc fans slechter
                dus opzich is dat ook weer niet beter, dus ga je maar gelijk geven
                & die klammige warmte kan je precies vergelijken met in de zomer als hier een hittegolf is echt klammig en ook niet aangenaam eigenlijk
                en heb ook nog geens meter maar men plantjes staan wel gezond dat kan ik weer wel zeggen
                en heb al een blad met maar liefst 7 blaadjes ben naam effe kwijt, dus wil zeggen
                dat ze niet teveel stressen en dat de omgeving echt goed is

& dank je voor je comment
                groetjes

Comment

Hahaha, ja ik denk dat het beter is om ze gewoon aan te laten En ik bedoel helemaal niet dat ze het niet naar haar zin heeft hoor, ik wou het gwn ff duidelijk proberen te maken. Ik heb ook 6,7 tot 9 VINGERIGE bladeren

Graag gedaan hoor, ik blijf je zeker volgen! =)

Comment

ga ik nu ook maar doen zag te strak al dat ze het warm hadden moet wel zeggen men blad staat ondertussen al niet meer naar boven!
                    & heb even nog extra doek gehangen voor de lv wat te verhogen
                    & dan heb je goede gezonde bladeren, whha
                    groetjes en ook nog plezier met jou plantjes

Comment

Afb0298.jpgAfb0299.jpgAfb0300.jpgAfb0301.jpg

met scrog netje
                      Afb0302.jpgAfb0303.jpgAfb0304.jpgAfb0305.jpg

Groetjes

Comment

Afb0308.jpgAfb0309.jpgAfb0310.jpgAfb0311.jpg

Groetjes & ev. tips zijn meer dan welkom!

Comment

de tekenen gaan lichtjes verder maar toch heb ik er vertrouwen in dat het nog gaat meevallen hier nog even foto'tje

Afb0315.jpg

groetjes

Comment

update;

het plantje geeft van gistere tekenen van bloei
                            dus ben enorm gelukkig daarmee natuurlijk & geeft ook al een lekker geurtje in men kamer

wat foto's & heb ook wat zitten klonen puur uit nieuwsgierigheid, kans is groot dat ik ze nog niet eens ga gebruiken
                            heb ze gewoon puur natuur gedaan, de dieven genomen klein weekje in wat water gezet en hopen op wortelen
                            had er op 2 wortels van de 5 dieven maar een klein week is voor zoiets ook weinig, en na een dag stonden ze nog mooi
                            dus dat zal zo wel blijven

Afb0316.jpgAfb0318.jpgAfb0319.jpgAfb0320.jpgAfb0321.jpgAfb0317.jpg

Groetjes & het echte werk kan stilaan gaan beginnen

Comment

Wat onduidelijke foto's, maar het ziet er wel goed uit! =) Ben benieuwd naar je opbrengst met je SCROG! Na een weekje al tekenen van bloei, das mooi. Ik weet eigelijk niet meer hoelang het bij mij duurde, haha

En die stekjes is geen slecht idee voor de toekomst (voor mij), heb hier nog Lemon Skunk & Cheese zaadjes liggen (1 van elk)...

Peace and love,

Davy

Comment

hha, inderdaad Davy maar neem ook maar simpel men gsm voor wat foto's, heb hier nu niet meteen een camera voor handen waar de battery ni vab plat is

& volgens mij is binnen een week zelfs snel, maar moet wel zeggen heb langzaam naar 12 uur gegaan elke dag half uur minder dus meschien dat dat er ook wat aan doet
                                & die stekjes is echt leuk, spijtig dat het meschien voor niets zijn maar het is leuk om te proberen
                                & wat ik van men plantje ga afhalen doet er niet toe hoop altijd op 20 g zodat ik er een maand zeker met toe kom
                                maar zoveel gaat het niet zijn ik denk amper 5 g maar ja het is allezins ook voor plezier dus maakt niet uit
                                dank je voor je reactie en groetjes
                                & jij ook nog veel succes

Comment

Bezig...
                                X