Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
update
men plantje staat nu zo'n 6 weken in bloei
dus hoop op nog zo'n 3 weken en dan smullen
maar voor zoveel dat het is toch haha
topjes blijven klein en de sneeuw blijft ook nog behoorlijk weg
m'n temperatuur is laag dus opzich minder grote topvorming
niet zo erg als er nog maar wat sneeuw bij komt is het goed
maarja veel kan je niet verwachten voor 39 watt natuurlijk
Ik zou geen touwtjes om de toppen zelf binden. Toppen kun je best afblijven, je kunt toprot bevorderen.
Om dezelfde reden heel rap die handdoek weghalen.
Ik neem aan dat je, om de een of andere reden, de LV omhoog wil brengen hiermee ?
hey man zeer interessante kweek, ik ben begonnen met hetzelfde maar met 46 watt en 2 plantjes(ik zal er een topic over openen), dus ik ben zeer geboeid door je kweekje
Hoe gaat het er ondertussen mee?
Keep up the good work
ha, geweldig dank je wel & het gaat er enorm goed mee
enige wat me echt stoorde was dat het allemaal zo enorm traag ging
maar gewoon rustig elke dag even je plantje controle goed nadenken over alles
& goed onsmetten je kastje en komt dik in orde
het enige dat ik nog ga veranderen is inplaats van 3 spaarlampjes
er 4 a 6 tl lampen in hangen heb dus 3 lampen van 13 watt per stuk goed voor 39 watt
maar leverd echt wel weinig op, is leuk maar 4 maanden werk haast niet waard.
hehe merci
jup er is sowieso meer af te halen met die tl's de mijn zijn juist boven de grond, hmm maggek eens vragen hoeveel opbrengst droog je hebt gehad?
kzal binnenkort dan dat topic eens openen
eerlijk gezegt is men kweekje nog niet af ha, nog een 2 tal weekjes maximum + drogen
zal pas half januarie zijn dat ik het met zekerheid kan zeggen, ze staan nu zo'n 7 weken en half ik bloei
maar als ik een schattig moet doen denk ik zoiets van een 5 a 10 gram droog
allezins hoop ik, dus met sl is watt/gramm volgens mij niet te halen ook omdat veel licht verloren
gaat in het midden van zo'n tornado's dus ja goed voor puur plezier maar opbrengst gericht niet de moeite
& ga je volgen groetjes
ha, ik hoop het maar vrees er voor zal deze nacht nog eens foto's uploaden maar men butts blijven klein en zeer compact is eigen aan bubblegum
+ de vaak lage temperatuur doet ook al veel, maar beter dat ik nu denk 5 g en en het dubbel af haal dan tegen overgestelde
het is en blijft nu nat dus schattig is moeilijk
& dank je wel jij ook!
pff tging weer eens goed, tot ik merkte dat 1 vd 2 begon slap te worden, er zitten van die kleine slakjes in de aarde ze hebben de steel doorgebeten--. Kga voort met 1 plant
Baneen das nie moeilijk, kem gewoon pech gehad ale als die SAD nog blijf leven dan gaak een topic maken anders... zucht wachten tot lente xp.
haha damn en lekkere toppies man:p hoe zien de trichomen eruit? En hoe is de geur?
Ciao
Comment